neitsyys meni muuten kuin parisuhteessa?
Kommentit (12)
mä yritin moneen otteeseen 17-vuotiaana päästä siitä eroon, mutta jos jonkun pojan sai lähellekään, ne jänistivät ihan huulilla.
Sitten olin kapakassa, ja sieltä yksi vanhempi hyypiö tarttui matkaan.
Äiti oli mukana, ja jotakuinkin kutsui sen tyypin meille, kait mä senkin mielestä olin luuseri kun en saa poikaystävää.
Ei siitä mun mielestä parisuhdetta tullut, vaikka se tyyppi sitten tulikin meille usein nukkumaan ja panemaan mua kapakkaillan jälkeen, oli niin kätevää kun kotiin oli pitkä matka ja olis taksin varmaan sit tarvinnu.
Kun en ikinä arkisin ja päiväsaikaan kuullut siitä mitään, niin lakkasin päästämästä sisään.
Jeesus että mä oon säälittävä, ettei kukaan edes halunnut panna mua!
Olisi kyllä mukava, kun olis jonkun samanikäisen ensikertalaisen kanssa ollut herkkä kokeilu..
olin 18, mies 10 vuotta vanhempi. Kun keräsin vaatteitani lattialta sanoi että mulla on paremmat tissit kuin hänen vaimollaan.
Itse menetin neitsyyden ruotsalaiselle merimiehelle (laivaston tyypille siis). Törmättiin kaupungilla, juteltiin ja päädyttiin sänkyyn. Siinä se.
meni neitsyys kaupungilla, humalassa, ihan tuntemattoman pojan kanssa. Hienoo.
Itse menetin neitsyyden ruotsalaiselle merimiehelle (laivaston tyypille siis). Törmättiin kaupungilla, juteltiin ja päädyttiin sänkyyn. Siinä se.
ruotsinlaivalla ihan umpituntemattoman, itseä muutaman vuoden nuoremman miehen kanssa. Toisinkin olisi tietty voinut ehdä, muttei kokemus mikään huono varsinaisesti ollut.
ollut ikinä aiemmin juonut alkoholia, heräsin jonkun asunnosta, kaveri katseli vieressä kun nuori mies raiskasi minut. Ei elämäni parhaimpia saavutuksia.
Olin kauan ollut enemmän tai vähemmän salaa rakastunut tuttavamieheen ja hän minuun. Tapanamme oli siihen aikaan katoilla bileistä vähäksi aikaa vessaan tms. suutelemaan tai keskustelemaan, ja lopulta oli pakko mennä astetta pidemmälle.
ollut ikinä aiemmin juonut alkoholia, heräsin jonkun asunnosta, kaveri katseli vieressä kun nuori mies raiskasi minut. Ei elämäni parhaimpia saavutuksia.
Kauheaa sähläystä. Vielä silti hymyilyttää, kun muistelee tuota tapausta. Komea nuori mies laivaston puvussa.
Olin alaikäisenä baarissa ja täysin kokematon keltanokka. Tutustuin minua vanhempaan mieheen ja juteltiin koko ilta. Mies kutsui luokseen juttua jatkamaan, voisin nukkua sohvalla. Olin idiootti ja luotin. Mies raiskasi minut monta kertaa.
Oli uudenvuodenaatto, ja minulla oli ollut pientä juttua erään 2 vuotta vanhemman pojan kanssa. Olin tämän pojan kotona, katsottiin kai jotain leffaa ja juotiin vähän lonkeroa. Siinä sitten yksi asia johti toiseen ja neitsyys meni, vaikken jälkeenpäin olekaan ollut 100% varma, kävikö se pippeli siellä vaiko ei... Kivuliasta kyllä oli, mutta en osaa sanoa, onnistuiko se yhdyntä kuitenkaan lopulta. Kaiketi.