Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luin äsken mun exän facebookkia.Ei pitäisi olla mahdollista

Vierailija
27.08.2012 |

tää on uustietone ja hankittu eron jälkeen.En tajua miten mahdollista..selittäkää.ei kovin salaista mutta kuitenkin outoa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kone vaihtuu

Vierailija
2/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se salasana tuli sun sormista tietty! Näppis tunnistaa et "ahaa tää on sen exä" ja sitten päästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneeltasi facebookissa ja unohtanut kirjautua ulos.

Vierailija
4/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen alta tuli keskutelu hänen ja kahden naisen välillä.Ihan totta,koko nimet ja kaikki näkyy.Ei olla facebook kavereita ja tosiaan kone,mulla ei koskaan ollu tällä koneella häntä käyttäjänä,sehän outoa olisi jos olisi ex käynyt salaa mun koneella!

Vierailija
5/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

napsautitko miehesi kuvaa?

No ehkä se keskustelu ei siis ollut mikään priva...

Vierailija
6/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja joista päättelin heidän olleen tosiaan suhteessa salasuhteessa todella kauan ennen kuin ex uskalsi erota ja muuttaa pois minun ja lasten luota.Luin tän "Annan" juttuja esim.kuuluu johonkin puolueeseen,laskettelua ym.kaikkea mahdollista.Varokaa myös teidän facea voi kuka vaan urkkia!Ei oo kaikki kohdallaan näillä ihmisillä.

Vierailija
7/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on avoin profiili, näet seinän, vaikka et ole kaveri. Muuta tuskin pystyt näkemään.

Oscar.

Vierailija
8/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että selailen näitä sivuja ja näin tapahtuu,tää kone on vielä ihan uusi,muutaman kuukauden vanha.

Vierailija
9/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiilikuvan auki ja nähnyt profiilikuvan kommentoinnit, ihan normaalia. Profiilikuvat ja niihin kirjoitetut kommentit ovat kaikille julkisesti näkyvillä.

Vierailija
10/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että selailen näitä sivuja ja näin tapahtuu,tää kone on vielä ihan uusi,muutaman kuukauden vanha.

Oletko siis exänäsi kirjautuneena sisään vai omana itsenäsi? Kenen nimi ja kuva siellä ylhäällä oikealla?

Vierailija
11/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama se mulle mitä niissä lukee,eikö tästä ole ennenkin ollut juttua.Sinällään erikoista minusta.

profiilikuvan auki ja nähnyt profiilikuvan kommentoinnit, ihan normaalia. Profiilikuvat ja niihin kirjoitetut kommentit ovat kaikille julkisesti näkyvillä.

Vierailija
12/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama se mulle mitä niissä lukee,eikö tästä ole ennenkin ollut juttua.Sinällään erikoista minusta.

Vierailija
13/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka kirjautui ja kenen nimissä? Oot outo

Vierailija
14/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka kirjautui ja kenen nimissä? Oot outo

Vierailija
15/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekkaan ei ole ihan selvää, että mitä se AP näkee ja miksi.

Jos kirjaudut omalla tunnuksella Facebookkiin ja näet eksäsi kuvia, niin silloin eksälläsi on melko avoinainen profiili.

Mutta jos pystyt kirjautumaan eksäsi tunnuksilla Facebookkiin, on asia hieman eri.

Vierailija
16/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se AP hävisi. Ei saa jättää keskustelua tällain kesken :)