Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin pitää lähteä sairaalaan?

Vierailija
17.08.2012 |

Tänään todettiin kurkunpään tulehdus, sekä keuhkoputkentulehdus, sain lääkkeeksi yskän lääkettä ja kaksi vahvaa antibiottia. Nenä on totaalisen tukossa, eli se ei hengityksessä auta. Hengittäminen tuntuu raskaalta, jokainen veto on työläs ja keuhkoihin vihlaisee. :( Milloin pitää huolestua ja mennä sairaalaan, olen huono menemään sairaalaan. :(

Ja miten edes menen sairaalaan tai siis taksilla voisin mennä, mutta olen yh, minulla 4v lapsi. Lähin sukulainen asuuu 400 km päässä. :( Minne laitan lapseni, jos on pakko mennä sairaalaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla keuhkokuume. Ota lapsi mukaan, välttämättä et joudu jäämään sisään ja jos joudut, sitten vaan keksitään jotain. Tärkeintä olis nyt lähteä, koska saatat tarvita suonensisäiset antibiootit.

Vierailija
2/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottien pitäis parin päivän aikana alkaa vaikuttamaan oloa helpottavasti.

Lapsi tulee tietysti vastaanotolle mukaan. Jos joutuisit jäämään yöksi sairaalaan, lapselle varmasti järjestyisi jokin yöpaikka, joko lastenosastolla, sun huoneessa tai jossain yötä auki olevassa pk:ssa vaikka. Ei sitä yksin kotiin kumminkaan jätettäisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun välttämättä tarvitse mihinkään sairaalaan jäädä ratkeaa todnäk ihan avaavilla lääkkeillä. Mutta jos tarviikin, otat vaan lapsen mukaan jos kerran hoitopaikkaa ei ole. Kyllä sieltä järjestetään lapselle hoito. Itsekin jouduin kerran totaali-yh:na umpilisäkeleikkaukseen ja sosiaali-ihmisten kautta järjestettiin lapselle hoito siksi aikaa kun olin sairaalassa.

Vierailija
4/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä päivystykseen lapsen kanssa, kun joutuu itsensä takia menemään. :( Tulee jotenkin sellainen olo, että ihmiset ajattelee, että tuokin nuori äiti (26v) on tehnyt lapsensa nuorena ja jättänyt miehensä, koska kyllästy tähän. Vaikka todellisuudessa en miestäni jättänyt, hän menehtyi 2 vuotta sitten auto onnetomuudessa. ;( No sehän ei nyt tähän mietenkään kuulu.

Mutta en siis puhuisi hengenahdistuksesta, minun on vaikea ja työläs hengittää, mutta pystyn hengittämään se vain sattuu ja on vaikeaa. :( Mutta kai nuo lääkkeet alkaa kohta auttaa.

ap

Vierailija
5/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysorpo.

Mars lääkäriin nyt, sen sun lapsesikin takia, jos et omasta hengestäs välitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi