Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti-ihmiset, matkustatteko koskaan ulkomaille yksin?

Vierailija
01.07.2012 |

Otin kotona puheeksi, että jos kävisin Lontoossa marraskuussa yksin. Lähtö torstaina, paluu sunnuntaina.

Halpalennoille hintaa yhteensä satanen, hotelliin menisi parisataa. Koko reissu siis 300 euroa plus muut kulut.

Miehelle tämä ei sopinut. Hänen mielestään mennään kaikki yhdessä tai sitten ei kukaan mene.

Miten te muut, päästääkö mies teidät yksin ulkomaille? Nyt olisin siis mennyt hakemaan joululahjoja ja talvivaatteita lapsille. Mutta eipä tarvii nyt mennä, en saa mitenkään koko perheen reissuun rahoja kasaan (mies ei osallistu matkakustannuksiin), kun olisi lennot, hotellit, ruoat, shoppailut. Huoh.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkoja, enkä Tallinnan tms lähiristeilyjä, vaan ulkomaille suuntautuvia matkoja (ei myöskään sukulointia).

ap

Vierailija
2/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mies päästäisi, en vain itse halua.

Olisitko kaverin kanssa menossa vai yksin?

Miksei mies osallistu matkakustannuksiin, siis koko perheen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut ennen tapaamistamme edes passia. Matkustaminen ei ole kiinnostanut häntä, mutta toisaalta häntä ei myöskään kiinnosta jäädä kotiin lasten kanssa.

Siis totta kai voisin lähteä, sen kun varaisin matkan, ei hän sen kummemmin ole sitä "kieltänyt", mutta naamasta näkee, että ei ole mielissään jos pitäisi jäädä lasten kanssa kotiin.

ap

Vierailija
4/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska silloin harvoin, kun on vapaa-aikaa, haluan matkustella ja kokea asioita kahdestaan puolisoni kanssa!

Meillä on todella harvoin vapaata; hoidettavanamme ovat ansiotyöt, maatila, tyttäret&pojat+lemmikit

Vierailija
5/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totta kai voisin lähteä, sen kun varaisin matkan, ei hän sen kummemmin ole sitä "kieltänyt", mutta naamasta näkee, että ei ole mielissään jos pitäisi jäädä lasten kanssa kotiin.

Onko kyse siitä, että mies pelkää sinun pettävän, vai siitä, että hän ei halua jäädä lastenvahdiksi?

Minä päästän mieheni matkalle ilman minua/kavereidensa kanssa. Itseäni ei yksin matkailu kiinnosta vaan matkustan mieluummin mieheni kanssa. Mieheni kyllä päästäisi minut yksinkin/ystävieni kanssa matkalle, mutta minä en halua.

Vierailija
6/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin juuri 5 päivän hemmottelulomalta (Hotel Arts Barcelona, suosittelen!!!). Kyllä on nyt mieli virkeä, keho kunnossa ja kiva taas olla kotona miehen viekussa ja lasten kanssa.

Teen jotakuinkin kerran vuodessa loman yksin tai joskus ystävättären kanssa.

Meillä molemmat "harrastaa" myös yksin. Mies golfaa ja hän käyttää siihen aikas paljon aikaa.

Sitten on tietty perhelomat yhdessä.

Vierailija
7/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siksi etten pääsisi, vaan en halua.

Mies matkustaa toisinaan itsekseenkin ulkomaille:)

Vierailija
8/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin mennä yksinkin, mutta ei huvita. Minulla on muutaman kerran vuodessa työmatkoja ulkomaille, mutta muuten reissaamme aina koko perheen voimin. Onneksi koko perhe nauttii matkustamisesta.

Vierailija
9/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi koko perhe nauttii matkustamisesta.

perhe nauttii matkustelusta, mutta kyse on siitä, että mulla on varaa laittaa säästöön matkaa varten vain 200 euroa kuussa. Koko matkan budjetti on noin 2000 euroa ja jos pitää sillä ottaa perhekin mukaan, ruoat ja kaikki , niin koko matkan tarkoitus vesittyy.

Mies ei meillä matkusta yksin tosiaan yhtään mihinkään, ei lähde edes käymään vanhemmillaan 10 km päässä jos ei ole perhe mukana. Työmatkoja hänellä ei ole.

Kyllä mä matkustelisin vaikka joka kuukausi, mutta ei ole

varaa. Eli ei nyt ole siitä tykkäämisestä kyse, vaan tuloista. On vaikea säästää yksin 2000 euron palkasta neljän hengen ulkomaanmatkoja muutamassa kuukaudessa, kun muitankin menoja on.

ap

Vierailija
10/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt ole vähän liioittelua jäädä kotiin miehen ilmeen takia, jos siis ei mitenkään kiellä sinua lähtemästä? Kyllä mun mieskin vähän irvistelee aina kun lähden esim. baariin, mutta kiltisti hoitaa lapset kuitenkin.

Vierailija
11/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies matkustelee konfrensseihin ja ne on aikalailla lomailua. tämän takia mies ei pane vastaan jos lähden reissuun yksin. mies kyllä kutsuu vanhempansa kylään silloin.

Vierailija
12/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustan. Maaliskuussa olin 3 yötä Lontoossa ja kesäkuussa 3 yötä Berliinissä. Syyskuussa aion myös käväistä jossain. Mies ja 5 v lapsi viihtyvät hyvin keskenään kotona nuo pätkät.

Vierailija
13/13 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti tuollaisia suhteita, joissa nainen joutuu kysymään lupaa mieheltä!?!

Itse olen lähdössä yksin matkalle huomenna. Tämä on toinen matkani kuukauden sisään.

Sitten sun miehesi on vielä niin tökerö, ettei osallistu yhteiseen matkakassaan!?!

En kestäisi elää tuollaisen ilonpilaajan kanssa..

Pahoittelut, jos näistä mielipiteistä loukkaannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi