Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini joka ei koskaan päässyt yliopistoon

Vierailija
26.11.2005 |

uteli multa aina (opintoni viivästyivät psyykk. sairastelun tähden) että miksen ole jo valmis? miten voi kestää NOOOOOIN kauan yliopisto-opinnot? No, nyt olen maisteri, ja hän on jossakin oikeasti hassussa hommassa - ja minulla on hyvä, koulutustani vastaava työpaikka haettuna ja saatuna :-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverias v*tutti kun ei riittänyt päätä päästä yliopistoon

aika paska kaveri kun ei osannut iloita puolestasi

Vierailija
2/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä poispääsy (valmistuminen) onkin rankempi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin avoimen opintoja teki, silti ilmoittaa opiskelevansa yliopistossa.. toki hän niin tekeekin, totta

mutta kaveri ei suinkaan ole tyhmä, vaan saa samalla sossun tuet, jotka on moninkertaiset opintotukikituutukseen verattuna ja vielä lisäksi välttyy ottamasta opintolainaa...

Vierailija
4/5 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni sitten muuhun koulutukseen ja hankki ammatillisen koulutuksen. Aloitti jo siinä samalla työt ja etenikin pikaisesti. Minun opintoni eivät edes viivästyneet, vaan valmistuin tavanomaisessa aikataulussa maisteriksi. Tässä vaiheessa kaverini oli jo hommaamassa itselleen jonkinlaista nimeä omalla pienellä alallaan. Minä kokeilin alani töitä ja ne olivatkin opiskeluun verrattuina ihan tylsiä. Nyt minä olen ollut kaksi vuotta kotona ja olen palaamassa toivottavasti ensi vuonna takaisin koulunpenkille - kaverillani on tosi mielenkiintoisen kuuloinen työ ja uransa etenee hienosti. Kumpikin tahoillamme onnellisia.

Vierailija
5/5 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattiin opiskellaan, jotta saadaan työtä

työtä tehdään, jotta saadaan rahaa.

Jos saa työtä ja rahaa ilman yliopistokoulutusta, niin miksi menisi

yliopistoon kuluttamaan aikaa.

Esim. minun opistotason koulutuksella (nyk. amk-tutkinto) olen saanut

ihanneammatin eli työn jota rakastan ja 36 000 euron tulot, jotka ainakin riittää minulle.

Joo, tämänkin tietysti nyt haiskahtaa kehulle varmaan, mutta niin oli aloitusviestikin aivan typerää pätemistä.

Luultavasti aloittajalla on akateeminen tutkinto, tylsä työ ja huonopalkkainen pätkätyö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi