Sairaspäivärahapäätös tuli.
33,84€/päivä. Tolla sitten pitäis kituuttaa loppuvuosi :/
Kommentit (8)
kun virka-aikakin on jo ohi.
Postilaatikkoon oli päivällä kolahtanut ja nyt hain... Ja joo, ei ostella ja lainanmaksukin on vähän niin ja näin. Ei kannattaisi sairastua. Vaikka kyllähän tilanne on täällä Suomessa hyvä, jos itse pitäisi hoidot maksaa niin hoitamatta jäisin.
ap
Eläkeasioita varmaan aletaan miettimään ensi vuoden alussa. Kiitos kumminkin tsempistä :)
ap
Eläkkeelle ei helpolla pääse, ikävä kyllä.
Mulla kroonisia sairauksia 3, 2 fyysistä vammaa ja mielenterveysongelmia... ei puhettakaan kuntoutuksesta.
Kuntoutustukea muuten joutuu odottamaan 3-4 kk.
Eläkeasioita varmaan aletaan miettimään ensi vuoden alussa. Kiitos kumminkin tsempistä :) ap
Eläkkeelle ei helpolla pääse, ikävä kyllä.
Mulla kroonisia sairauksia 3, 2 fyysistä vammaa ja mielenterveysongelmia... ei puhettakaan kuntoutuksesta.Kuntoutustukea muuten joutuu odottamaan 3-4 kk.
Eläkeasioita varmaan aletaan miettimään ensi vuoden alussa. Kiitos kumminkin tsempistä :) ap
Eli se ei ole vaihtoehto eikä Kela sitä vaadi.
ap
Minun mielestäni Suomessa on helppo päästä eläkkeelle, jos on Oikeasti sairas. Itse sain eläkepaperit käteeni 10 kuukautta diagnoosin jälkeen. Mutta en kyllä jäänyt kotiin makamaan, vaikka se olisikin ollut ok sairauteni vakavuudesta jouhtuen. Aloin opiskella, nyt starttaa toinen vuosi yliopistossa. :)
kun virka-aikakin on jo ohi.