Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko kimppakämppään tuoda panoja tai kumppaneita

Vierailija
17.08.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan jos on tuntemattomien soluasunto. Kaverikimpat erikseen!

Vierailija
2/14 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa. Asuin nuorempana aina kimppakämpissä ja useimmilla oli poikakavereita ja hoitoja. Olisihan se nyt hölmöä jos ei kotonaan saisi olla poikaystävän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:26"]

Ei ainakaan jos on tuntemattomien soluasunto. Kaverikimpat erikseen!

[/quote]

Sanoisin, että päinvastoin. Soluasunnossa kaikilla on omat vuokrasopimukset, ja muutenkin toisiin on enemmän "naapurisuhde" kuin "kämppissuhde".

Soluasunnossa toisilla ei ylipäänsä ole (virallisestikaan) pahemmin sanottavaa toisten kutsumiin vieraisiin, niin kauan kuin eivät metelöi, sotke yleisiä tiloja tai asetu pysyvästi taloksi (vuokrasopimus yleensä kieltää soluasunnon käyttämisen perheasuntona).

Vierailija
4/14 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun miesystäväni kanssa kimpassa ja aluksi vähän nolostutti, kun hän toi muita panojaan yhteiseen kämppäämme. Hän on kuitenkin afrikkalainen eli kysyntää on :), joten nykyään ymmärrän, että hänellä on oikeus toimia noin.

Vierailija
5/14 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan kysellyt lupia. Mun mielestä se, että mulla ei ole varaa asua yksiössä ei tarkoita sitä ettenkö saisi harrastaa seksiä kotonani. 

Toki koitan olla häiritsemättä kämppiksiä äänin tai muuten. 

Vierailija
6/14 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti saa.

Vierailija
7/14 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten olette asiat sopineet.

Jos toisella on vaikka tentti aamulla, niin ei ole kovinkaan kiva kuunnella koko yötä äänekästä seksiä naapurihuoneesta.

Vierailija
8/14 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2012 klo 21:35"]

Kerran opiskelijana kahden tytön kimppakämpässä kävi näin.

Eli itse olin ollut viihteellä opiskelijakavereideni kanssa ja muutaman drinkin liikaa juoneena tapasin erään naimissa olevan vanhemman herrasmiehen. Hän oli käymässä kaupungissa työmatkalla ja yöpyi hotellissa työkaverinsa kanssa samassa huoneessa. Ilta kävi kiihkeäksi ja niinhän siinä kävi, että tämä kyseinen herrasmies ja minä nuori opiskelijatyttö päädyimme taksilla solukämppääni. Kämpikseni oli paikalla, joten arvata saattaa miten loppuyö meni... (Saipa ainakin vanhempi mies kunnolla kyytiä;)

[/quote]

Arvataampa. Se toinen tyttö oli tuon miehen tytär ja soitti äitinsä paikalle.

Vierailija
9/14 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa oleskelua en sietäis.

Vierailija
10/14 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tilapäisesti käydä yövieraita kunhan käyttäytyvät siististi eivätkä kuin omistaisi koko kämppää.

Jos muuttaa pysyvästi asumaan niin pitää olla kavereiden hyväksyntä ja häne pitää osallistua sähkö-, vesi- ym kuluihin.

Vierailija
11/14 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa huoneessa saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
12/14 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran opiskelijana kahden tytön kimppakämpässä kävi näin.

Eli itse olin ollut viihteellä opiskelijakavereideni kanssa ja muutaman drinkin liikaa juoneena tapasin erään naimissa olevan vanhemman herrasmiehen. Hän oli käymässä kaupungissa työmatkalla ja yöpyi hotellissa työkaverinsa kanssa samassa huoneessa. Ilta kävi kiihkeäksi ja niinhän siinä kävi, että tämä kyseinen herrasmies ja minä nuori opiskelijatyttö päädyimme taksilla solukämppääni. Kämpikseni oli paikalla, joten arvata saattaa miten loppuyö meni... (Saipa ainakin vanhempi mies kunnolla kyytiä;)

Vierailija
13/14 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet se sama tarinatäti, joka männäviikolla fantasioi ("tositarina") siitä, miten on muka vampannut kotiinsa tulleen putkimiehen heti aamun alkajaisiksi.

Tyylisi paljastaa sinut.

Vierailija
14/14 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan aamulla täältä lukea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme