Täydellinen WT-merkki bongattu
Nuori nainen nousee Korollasta, jalassa tavalliset farkut mahdollisesti Minimanista sellaiset bleachatut reisistä, kenkinä Roksit. Päällä joku vitosen yksivärinen trikoopaita tai olikohan "Fila-huppari".
Pahin: EI KÄSILAUKKUA
Pahin2: Kädessä kännykkä, kodinavaimet JA tupakka-aski.
Kaivaa röökin ja SYTKÄN askista, tupruttelee ja kävelee tympiintyneenä ovelleen.
Kommentit (8)
Nuori nainen nousee Korollasta, jalassa tavalliset farkut mahdollisesti Minimanista sellaiset bleachatut reisistä, kenkinä Roksit. Päällä joku vitosen yksivärinen trikoopaita tai olikohan "Fila-huppari".
Pahin: EI KÄSILAUKKUA
Pahin2: Kädessä kännykkä, kodinavaimet JA tupakka-aski.
Kaivaa röökin ja SYTKÄN askista, tupruttelee ja kävelee tympiintyneenä ovelleen.
lajityypillistä ääntelyä? "Viiiiit-tu, viiiiit-tu, viiiiit-tu"
Työpäivinä saa ihan tarpeeksi pönöttää jäykissä jakkupuvuissa pyntättynä.
on näitä, jotka pukeutuvat töihin JAKKUPUKUUN. Siis mitä työtä te teette? Kiinteistövälittäjiä?
Itse olen työssä jonka kautta olen käynyt vaikka millä työpaikoilla ja ääriharvassa jakkupukuja käytetään. Toki jossain pukeudutaan siistimmin kuin toisissa, mutta hyvin, hyvin harvoissa enää naiset käyttävät jakkupukuja.
tyrkyttävät kaupassa ohikulkijoille käsirasvaa tms.
Työpäivinä saa ihan tarpeeksi pönöttää jäykissä jakkupuvuissa pyntättynä.
on näitä, jotka pukeutuvat töihin JAKKUPUKUUN. Siis mitä työtä te teette? Kiinteistövälittäjiä?Itse olen työssä jonka kautta olen käynyt vaikka millä työpaikoilla ja ääriharvassa jakkupukuja käytetään. Toki jossain pukeudutaan siistimmin kuin toisissa, mutta hyvin, hyvin harvoissa enää naiset käyttävät jakkupukuja.
Mä en kyllä polta mutta kyllä mut moisessa asussa ja ilman käsilaukkua voi bongata vaikka lauantaisin asioimassa lähimarketissa. Työpäivinä saa ihan tarpeeksi pönöttää jäykissä jakkupuvuissa pyntättynä.