Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisella karvoja rinnassa - muuttumassa mieheksi?

Vierailija
17.08.2012 |

En ole päässyt tutkimaan muiden naisten rintamuksia lähietäisyydeltä, joten haluaisin kysyä, onko kenelläkään muulla tällaista karvatilannetta:

Nännien ympärillä kasvaa pitkiä mustia ja vaaleita karvoja. Tämä on vielä ok, nypin mustat pois.

Koko rintamukseni eli rinnat ja niiden väli sekä rintojen yläpuolinen iho on täynnä näkyviä karvatuppia, joista kasvaa n. millimetrin korkuinen karva kustakin. Nämä karvat ovat tummia. Lisäksi osa karvoista, etenkin rintojen välissä, on jopa puoli senttiä pitkiä. En kestä tätä!

En voi käyttää pillereitä ja ne auttavat vain sen aikaa kun niitä syö. Lapsia en ole tehnyt. Olen 30. Ja ei kai kukaan edes halua harjoitella lasten tekoa karvakasan kanssa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vielä muita?

Vierailija
2/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärillä kasvaa muutamia tummia karvoja, jotka nypin pinseteillä pois aina kun näen niitä tulleen. Ei onneksi muualla rintakehällä... Ja näitä on ollut vähän yli parikymppisestä asti. Olen 35-v. En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä kymmeneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei ehkä noin paljoa, mutta muutamia tummia vakikarvoja kasvaa siellä täällä. Itse olen syönyt pillereitä vuosikausia ja olin ymmätänyt, että pitkään kestänyt hormoniehkäisy voisi aiheuttaa tuota? Mutta sinulla ei siis ollenkaan hormoniehkäisyä?

Onko muilla?

Vierailija
4/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaa ollut hormoniehkäisyä, jos ei lasketa mukaan Diane Nova -kokeilua, joka ei onnistunut.

Kun kokeilen rintaani, tunnen pienen sängen. Etenkin kun ho on kuiva suihkun jälkeen.

Vierailija
5/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nännien ympärillä kasvaa isoja mustia "hormonikarvoja". Muualla karvoitus on melko vaaleaa ja hentoa, mutta nämä ovat kunnon jouhia. Poistelen ne vaan säännöllisesti suihkussa käydessäni.

Vierailija
6/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa löytyä. Tiettyihin uskontoihin, kuten islamiin ja ortodoksijuutalaisuuteen kuuluu, että naiset irrottavat kaikki ruumiin karvat pois. Ja silloin kyllä epiloidaan rintavarustustakin.

Lisäksi kaikilla meillä on yhtäpaljon karvatuppia rintakehässä ja rinnoissa. Osalla se on vain huomaamatonta untuvanukkaa. Normipeli siis.

Vierailija
7/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Nypin ne pois.

Vierailija
8/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua - nykyisin 45-vuotiaana.

Yök. Nypin ne pois.

Vierailija
9/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tekis mieli itkeä kun nyppii noita pikimustia karvoja pois. Siis nännien ympärillä mullakin kasvaa. Jos asia sinua huolettaa, voit toki käydä gynellä juttelemassa. Yleensä nuo karvat tuossa alueella ovat ihan normaaleja, hormonihäiriöstä puhutaan vasta jos esim. karvoitus leviää mahaan tai selkään. Silloin voi olla kyse jostain muustakin. Tietty tosi tummilla ihmisillä tämäkin on usein ihan normaalia. Itse olen vaaleakarvainen esim. käsistä, mutta silti noita nännikarvoja tulee. Harmittaa tosi paljon, en edes halua kuvitella millaiset puskat tuossa rintojen ympärillä on vanhempana.

Vierailija
10/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan muutamia tuollaisia jouhia nännien ympärillä ja aina samasta kohdasta. Ällöttävää!

Vierailija
11/11 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tavallista että 12vuotiaalla tytöllä on rintojen välissä mustia karvoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi