Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viimeisilläni raskaana ja mies pudotti pommin, tää on meidän viimeinen lapsi!

Vierailija
17.08.2012 |

en jotenkin osaa suhtautua nyt ollenkaan tilanteeseen, hormonitkin vaikuttaa varmasti. olen ihan maassa, vaikka pitäisi nauttia raskaudestakin, viimeiset viikot kyseessä ja vielä viimeistä kertaa.

olen jotenkin tosi loukkaantunut että kertoi vasta nyt asiasta, olisin halunnut mahdollisesti fiilistellä raskausaikana hankinnoista ja potkuista ja kaikesta eri tavalla kuin nyt.

meillähän on siis jo 3 lasta eli nyt syntymässä neljäs, montahan se on jo. se ei tässä olekaan asia että olisin välttämättä vielä sen viidennen halunnut, ehkä hieman varauksella olin ajatellut että on mahdollista vielä yksi sitten joskus.

nyt kun asia ei ollut yhdessä sovittu, vaan mies vain ilmoitti näin synnytyksen kynnyksellä asiasta, tunnen oloni jopa hieman petetyksi.

meillä ei ole kovin pieniä edelliset lapset, eli tämä nuorin jää sitten käsittääkseni iltatähdeksi, kun vanhemmat sisarukset on yli 6v vanhempia. olin pitänyt mahdollisena että tehdään hänelle ns. leikkikaveri vielä, ei siis syynä tuo vaan nyt säälittää että lapsi joutuu olemaan kuopuksena ilman leikkikaveria.

toivottavasti joku ymmärtäisi. ja joo, olen samaa mieltä ettei lapsia tarviikaan pykätä kymmeniä maailmaan, mutta minusta ei edes tunnu että meillä olisi jotenkin monta lasta, kun ovat niin isojakin jo, eivät suinkaan vaipoissa ja kotihoidossa enää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäsi rupesi just nyt ahdistamaan se totuus siitä, että kohta on taas yksi vaippaikäinen yövalvoja sylissä hoidettavana. Että älä nyt mistään pommista rupea mesoamaan, vaan juttele ihan rauhallisesti sen miehesi kanssa. Kummallakin on oikeus omiin tunteisiinsa ja mietteisiinsä.

Vierailija
2/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä lapsi on muutaman vuoden ikäinen, jollei lisää ole tulossa enää.

nyt mies ehdotti että asia hoidettaisiin pois alta samalla kun menen synnyttämään. en voi tällä varoitusajalla järjestää sitä ja mies on tietenkin hieman pettynyt.

toisaalta syytän häntä siitä ettei avannut suutaan aiemmin, ei se mikään pikkujuttu minulle ole, nips vain.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeus tähän ja sanasa sanottavana.

Vierailija
4/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihan rauhallisesti, hengähdä ja sano miehelle, että ette ole tainneet jutella kunnolla.

Vierailija
5/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitys niihin lapsiin, mitä sinulla nyt on ja uuteen vauvaan. Älä unelmoi "lisälapsisista", käytä hoivanenergiasi ja -viettisi jo olemassaoleviin lapsiin. Tyydy siihen rikkauteen, mitä sinulla nyt on, älä haali liikoja.

-neljän äiti, joka on tyytyväinen lapsilukuunsa, mutta myös siihen, että kaikki lapset ovat melko täyspäisiä ja terveitä

Vierailija
6/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäsi rupesi just nyt ahdistamaan se totuus siitä, että kohta on taas yksi vaippaikäinen yövalvoja sylissä hoidettavana. Että älä nyt mistään pommista rupea mesoamaan, vaan juttele ihan rauhallisesti sen miehesi kanssa. Kummallakin on oikeus omiin tunteisiinsa ja mietteisiinsä.

sanoin vain miehelle etten tiedä mitä pitäisi ajatella, että aika vähän harkinta-aikaa hän minulle jätti. en ole ottanut kantaa ääneen koko asiaan vielä, eikä mies tiedä ajatuksistani mitään, vielä.

haluan puhua sitten kun ajatukset on kasassa itselläni.

ap

Vierailija
7/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paina päälle!

Vierailija
8/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeus tähän ja sanasa sanottavana.

hän on itse joka kerralla sanonut että voitaisiin jättää ehkäisy pois. minulle se on vain sopinut, eli turha pelätä että olisin houkutellut miestä näihin neljäänkään.

ap

Vierailija
9/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toive ja kunnioittaa sitä, että hän ei enää jaksa enempää lapsia. Teillä on kohta neljä lasta ja se on kyllä aika iso perhe jo joka tapauksessa.

Mä en itse haluaisi missään nimessä enempää lapsia ( mulla on kaksi ja miehelläni kaksi edellisestä liitosta ) ja onneksi mies on samaa mieltä. Ahdistuisin suuresti jos hän yrittäisi painostaa mua tällaisessa asiassa.

Mun mielipide on se, että ette miehen toiveesta tee enempää lapsia ja mies taas lupaa hoitaa ja vaalia olemassaolevaa perhettään parhaansa mukaan.

Siitä ei seuraa mitään hyvää, jos toisen vanhemman voimat loppuvat kesken ( siinä on sitten koko perheen jaksaminen kovilla ).

Ja eiköhän teille niitä lapsenlapsiakin ala tulla lähivuosina : )

Vierailija
10/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että teille on tulossa 4. lapsi. Voit yllättyä miten paljon juuri se 4. työllistää. Olettaen että hän on täysin terve niin työmäärä on iso (I know). Keskity tähän odotukseen ja hetkeen ja kerro miehellesi, että jos hän ei halua lisää lapsia, hän voi mennä itse piuhojen katkaisuun johon saa ajan helpommin ja nopeammin kuin sinä tällä hetkellä. JOS MIEHESI EI HALUA ENEMPÄÄ LAPSIA, HÄNEN ON HUOLEHDITTAVA ETTEI NIITÄ LISÄÄ TULE!! Onnea odotukseen ja takaan etä edessäsi on työntäyteisiä ja onnellisia hetkiä =).

Vierailija
11/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän miestäsi mainiosti, neljä lasta on paljon.

Saattepahan kokea tuon yhden leikki-ikäisen talossa.

Järki käteen nainen, mies ajattelee järjellä ei tunteella. Mies ei ole raskaana.

Piuhat poikki voi pistää mieheltäkin joten ehdotapa sitä.

Vierailija
12/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluat viidennen, kannattaa asia ottaa esille miehen kanssa. ehkä et itsekään sitä halua, kun aikaa kuluu.

minä olisin halunnut vielä kuudennenkin, mies laittoi jarrut päälle. onneks.

Vierailija
13/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee itse piuhojen katkaisuun. ei ole kuulema harkinnut sellaista ja kysyi johtuuko siitä että jos meille tulee ero, en halua että hän tekeekin sitten jonkun toisen kanssa lapsen.

minusta kysymys sinällään oli jo outo, en pelkää. ei se olisi minulta pois jos tekisikin, mutta erikoista että mies ajatteli tuollaista. voin kyllä laittaa piuhat poikki itseltäni, mutta haluan olla ensin asiasta varma.

ja itse en alkaisi enää uuden miehen kanssa tekemään lapsia jos meille tulisi ero, johan alkaa ikä painaa siinä vaiheessa kun olisi suhde kypsä lastentekoon. sama vaikka meidän mahdollisen eron yhteydessä laittaisinkin piuhat poikki, ihan vain ettei tarvitse ainakaan raskauksia pelätä sinkkuaikoina :D

outo kommentti mieheltä silti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi