Tykkäättekö niistä Vallilan Jaffa kankaista?
Kommentit (17)
voisi sopia meilläkin keittiöön, jos meillä ylipäänsä käytettäisiin verhoja.
eikä kyllä moneen muuhunkaan kotiin
Ne on rumia eikä yhtään hauskoja saati tyylikkäitä.
Ostin just meille JAFFA -pussilakanat.
mutta en periaatteesta osta Vallilan verhoja kun olen pari kertaa pettynyt niiden valmisverhoihin.
keittiöön olen niitä suunnitellut ostavani seuraavalla Suomen reissulla.
Vallilan monet kuosit kyllä miellyttää, mutta tämä ei.
Kivan näköiset verhot. Mut ei taida sopia nyt sisustukseen. Pidän muistakin vallilan kankaista.
Vaikkapa keittiöön tai nuoren huoneeseen olisivat kivat. Meille eivät käy, kun meillä on olohuone-keittiö, enkä tuosta värityksestäkään niin pidä. Onhan se hieman hassua että kuosissa mainostetaan, enkä itse ole nin Jaffan ystävä, että kokisin kuosin täysin omakseni. Mutta kiva kuosi silti, erilainen!
ja kalliita! Ei kiitos tuollaisia hirvityksiä meidän kotiin.
AIVAN JÄRKYTTÄVÄ KUOSI!! näin jossain ikkunassa jo roikkumassa sellaset ja tuli mieleen et mikähän pultsari sielläkin asuu (miellekuva) tiedän että ne ei ole mitään ihan halpiksia.
Vallilan pussilakanasettejä oon joskus ostanut ja todella se kangas on todella kovaa, tietysti kestäähän se varmasti hyvin kulutusta.
Ihastuin ensisilmäyksellä.
Meillä ei sovi muualle kuin lasten huoneisiin, yhdessä lastenhuoneessa on turkoosipohjaset jaffaverhot. Poika ehdottomasti halusi kun näki ne. Mutta jos tyylin puolesta sopisi niin voisi olla vaikka keittiössä. Mutta meillä myös keittiö ja olohuone samaa tilaa ja ikkunat samalla seinällä, eikä millään sopisi tyyliin.
julisteesta tehty kuosi. Kyllä voisin ottaa vaikka keittiöön:)
aika kammottavia hirvityksiä :(