Kuinka usein harrastatte SEKSIÄ miehenne kanssa?
Oletko tyytyväinen, vai haluaisitko enemmän/vähemmän?
Kommentit (37)
Joskus saattaa mennä parikin viikkoa oman seksiä. Nyt kun olen raskaana (rv 29) niin todella usein, lähes päivittäin. Halut on melkoiset. Haluaisin kokeilla jotain pientä leikkiä toisen raskaana olevan naisen kanssa. Hyväilyä ja koskettelua ja ehkä vähän enemmänkin. Jos sellaista toista halukasta löytyy niin haluaisin olla mukana. Ilmoittele itsestäs.
Tylsää. Yleensä minun aloitteesta. Seksiä sais olla enemmän.
Normaalisti 2-3 kertaa viikossa, ehkä se kaksi on normi. Joskus enemmänkin, ihan mun mielen mukaan. Mies on valmis aina. :D
Eli riittävästi haha.
siis miten te jotkut jaksatte 5krt/vko??
Olis ihanaa joskus harrastaa seksiä vaikka 5 päivänä viikossa! Mut en mä ymmärrä miten se käy :D Mua ainaki iltasin väsyttää ihan liikaa..
Olen raskaana. En ymmärrä, mikä mua niin himottaa, hirvee kutka. Mies käy ruokiksellakin mua rassaamassa. Ehkä synnytyksen jälkeen tahti hiljenee normaaliin kerran päivässä tapaan.
ehkä 3-6 kertaa kuussa. Haluaisin enemmän, mutta vuorotyöt, lapsi, harrastukset yms. Olen silti ihan tyytyväinen, ei sillä.
Ehkä maksimissaan muutaman kerran vuodessa. Ja en ole tyytyväinen vaan haluaisin paljon enemmän, mutta miestä ei haluta. Minkäs sille voi... käytän sitten omia sormiani vain.
Haluaisin enemmän ja mieskin haluaisi enemmän mutta ollaan ihan liian väsyneitä töiden ja lastenhoidon kanssa, aina jompikumpi on ihan kanttuvei kymmeneltä illalla ja siihen asti vielä teinejä hereillä. Eikä oikein koskaan ole aikaa ilman lapsia.
Tää on tätä nyt.
harrastettu kaksi kertaa, ihan liian vähän, en ole tyytyväinen, mutta minkäs teet. Pettämäänkään en halua lähteä.
me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja meillä on seksiä n. 10-15 kertaa viikossa.
Meillä on seksiä käytännössä joka aamu ennen heräämistä ja töihinlähtöä, samoin melkein joka ilta. Viikonloppuisin on pari kertaa päivässä, riippuen teinien menoista.
Kaikki seksikerrat ei oo mitään huikeata ilotulitusta, vaan enemmänkin sellaista hellää rakastamista. Viikonloppuisin panostetaan enemmän.
Meille seksi on ihan äärimmäisen tärkeää kummallekin. Tämä tuntuu olevan hyvä määrä kummallekin. Ei siis tarvi muuttaa määrää.
Minulle riittäisi vähempi, 1-2 x viikossa, jos ollaan 3 x viikossa, alan vähän kyllästyä seksiin.
Just noustiin sängystä ja mukavaa oli. Seksiä on sopivasti. Antaa mukavan fiiliksen vapaapäivälle:)
Liian usein. Riippuu ihan miehestäni. Mieheni haluaa seksiä. Jos en suostu hän on tosi inhottava ja mulla ei ole vaihtoehtoja. Tunti sitten miehen ehdoilla ilman esileikkejä viimeksi. Nyt pillua kirvelee. Mieheni nukahti seksin jälkeen. Varmaan huomenna taas jos hän haluaa.
Keskimäärin kerran kuussa, naista kun ei huvita useammin. Kertaan tai kahteen viikossakin olisin tyytyväinen.
4-6krt vkossa yhdessä 12v