Miltä mun ruokapäivä kuulostaa?
Aamulla 1 leipäviipale, oivariini, kalkkunaleikkele, kurkku, kahvia maidolla kaksi mukillista
Lounaalla iso lautasellinen kevyttä kasvissosekeittoa, piimää
Päiväkahvilla 2 mukillista kahvia ja pulla
Päivällisellä tonnikalasalaattia, öljyä ja viinietikkaa loraus
Illalla 2 bratwurstia, hapankaalta
2 lasillista smoothieta (marjat ja maustamaton jogurtti, siemeniä) jälkkäriks.
Kommentit (3)
jättääkään. Mulle leipä ei ole aterialla tarpeen ja varsinkin kun kiireessä vetäsin lounaan ja päivällisen tänään :) ap
jättääkään. Mulle leipä ei ole aterialla tarpeen ja varsinkin kun kiireessä vetäsin lounaan ja päivällisen tänään :) ap
Aamu alkoi ihan hyvin: Kaks palaa ruisleipää, päällä oivariinia, kinkkua, salaattia, kurkkua, tomaattia. Juomaksi vettä ja teetä.
Sitten tuli miehen kaa riitaa, se lähti jonnekkin. Mun piti sit parkkeerata sen auto ja oon maailman surkein kuski. Osuin naapurin autoon sit ku yritin omalle paikalle auton sumplia. Ei jääny jälkiä mut ilmotin kuitenki naapurille, joka sitten ihan aiheesta harmistuneena tuli autoaan katselemaan. Totesi onneksi lopulta, että eihän tuohon mitään tullut. Miehelle laitoin aiheesta tekstarin, ei oo vastannu mitään.
Loppupäivän syömiset: 250g sipsejä, puoli levyä suklaata ja nyt vetelen vielä iltapalaksi jäätelöä.
T. Tunnesyöppö
ps.ei näy miestä vieläkään
Tarviiko tuota smoothieta kuitenkaan välttämättä kahta lasillista?
Mä kyllä lisäksi söisin leipää ainakin tuon keiton kanssa ihan vaan koska minusta keitto ilman leipää on tylsää ruokaa, mutta sehän on makuasia.