Mistä laadukas villapipo aikuiselle?
Haluaisin itselleni laadukkaan villapipon kaksinkertaista neuletta, sataprosenttista villaa. Mikä olisi paras paikka hankkia semmoinen?
Kommentit (12)
kysyn, onko sinulla kokemusta 100% villapiposta. On muuten tosi kutittava. Tein itselleni sellaisen ihanasta eikä yhtään kutittavantuntuisesta villalangasta muutama vuosi sitten, muttei sitä voinut oikein pitää, kun kutitti niin hirveästi!
joustavaa neuletta, eikä mulla olisi oikeastaan edes aikaa kutoa.
Mua ei kutita villa, joten en usko piponkaan kutittavan!
Ap
mistä laadukas ylipaino aikuisella?
olin ihan että whaaat??? :)
Olisi varmasti pitänyt kuvailla aloituksessa vähän enemmän semmoista pipoa, joka mulla on hakusessa! Mä tarvitsisin kaksi pipoa: toisen semmoisen, joka kävisi sporttisten vaatteiden kanssa (nuo linkin pipot sopisi tietty tähän tarkoitukseen) sekä farkkutyyliin (esim. joku Custeau-pipon tyylinen) ja sitten semmoisen myssymäisemmän, ehkä baskerin tyylisen, joka kävisi villakangastakin kanssa.
Jos joku osaa antaa lisää vinkkejä, olisin kiitollinen! Mitään sataa euroa en pysty piposta maksamaan, mutta nuo linkin pipot on jo sen hintaisia, että voisin laadukkaasta päähineestä sen maksaa.
Kirppareitakin kiertelen jatkuvasti, mutta vielä ei ole tärpännyt.
Ap
Ja miesten puoleltakin voi katsoa, jos ei muuten löydä tarpeeksi yksinkertaista.
Etsi siis GANT-liike. Ainakin Kampin keskuksessa on sellainen.
Pitää katsella netistä, asun pienellä paikkakunnalla enkä ihan jatkuvasti pääse shoppailemaan. Käyn kuitenkin aika säännöllisesti Helsingissä (se kun on entinen kotikaupunkini).
Mun pitää kuitenkin sovittaa ennen ostamista, mutta ainakin voi netistä katsella, voisko Gantilta löytyä sopivaa.
Ap
Villawool linkki oli superkiva, sieltähän löytyikin semmoinen Custeau-pipokin :)
Ap
Tee itse. Ohjeita novitan nettisivuilla ainakin, ei ole vaikeaa :)