Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zithromax antibiootti väsyttää???

Vierailija
26.08.2012 |

Ks. antibiootin aloitin eilen aamulla ja ihmettelin kun koko päivän olin aivan lamaantunut ja uupunut. Koko keho tuntui hyvin raskaalta ja väsytti niin kovin etten jaksanut edes lapsille puhua. Välillä tuli jopa agressiivinen olo...Teki mieli huutaa kaikille että pää kiinni ja antakaa mun levätä ja olkaa hiljaa. Illalla itkin miehelle että mikähänmulla on, kun olo näin kurja. Flunssaa tietty on ollut ja lääkkeen sain poskiontelotulehdukseen. Eli tautikin siis aiheuttaa väsymystä...Mutta sitä on ollut jo pitkään, eli koko flunssan ajan. Eilen olo siis moninkertaisesti huonontui. Aamulla sitten kun heräsin, olo tuntui aavistuksen paremmalta. aamiaisen jälkeen otin taas antibiootin ja muutamia tuntejA sitten se kamala olo taas iski. Siis voi hurja sentään. Sohvalla makailen ja tuntuu kuin olisin jäänyt katujyrän alle. Silmät seisoo päässä ja oon ihan apaattinen ja uupunut. Ylös noustessa huimaa ja silmissä tuntuu oudolta. Todella pelottava olo. En tosiaan jaksa edes lapsiin ottaa kontaktia :-((

Onko kokemuskai tästä lääkkeestä..Että tällaisen uupumuksen aiheuttaisi??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kai aika laajakirjoinen ja tehokas rohto. Tietysti se tautikin väsyttää.

Vierailija
2/3 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laajakirjonen antibiootti sinuiittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimellisesti taju kankaalla!!