Kerro fantasioistasi!
Kommentit (48)
Fantasioin naishierojasta, jonka luokse menen tavalliseen hierontaan. Hieronnan aikana hieroja koskettaa "vahingossa" intiimejä alueitani. Ilman mitään puheita yksi asia johtaa toiseen ja päädymme nussimaan hierontapöydällä. Tällaisen paikan kun löytäisi, olisi varma vakiasiakas :)
valmiina mutta ei siitä työpaikalla mitään tullut:) Mutta haaveena hyvä! Ja hierojana....
Ootko mies vai nainen? Tuollaisen naishierojan kun löytäisi--- Voitko kertoa miten tilanne eteni?
naida kahta naista yhtäaikaa... pilluun sekä anaaliin ja jos vielä voisin heittää lastin jomman kumman suuhun samalla kun toinen nuolee palleja niin kaikki olisi kohdillaan
Fantasioin naishierojasta, jonka luokse menen tavalliseen hierontaan. Hieronnan aikana hieroja koskettaa "vahingossa" intiimejä alueitani. Ilman mitään puheita yksi asia johtaa toiseen ja päädymme nussimaan hierontapöydällä. Tällaisen paikan kun löytäisi, olisi varma vakiasiakas :)
valmiina mutta ei siitä työpaikalla mitään tullut:) Mutta haaveena hyvä! Ja hierojana....
Ootko mies vai nainen? Tuollaisen naishierojan kun löytäisi--- Voitko kertoa miten tilanne eteni?
Mutta voisi tuo olla kiva naishierojakin kanssa... No, mies oli reilusti nuorempi ja ihan tajuttoman hyvä hieromaan. Ja minä voihkin ja ulisin niissä käsissä....;D Enkä pelkästään kipeiden niskojen takia...
Mä olen mieshieroja ja naisasiakkaille kokohierontaa antaessani hieron reisiä ylöspäin siten, että molemmat peukalot menevät aina ylös hieroessa tussuun. Ei ole kukaan vielä valittanut, mutta voivotellut kyllä. Fantasioin joskus panevanikin naisasiakkaitani, mutta se on jäänyt vain haaveeksi toistaiseksi.
Kun saisi annettua jollekin naiselle sellaisen orgasmin, että tussu supistelisi vielä puoli tuntia sen jälkeen ja nainen olisi aivan onnesta sekaisin.
Terapeuttiani. On todella hyväkroppainen. Haluaisin nussia häntä niin että hän makaisi selällän jalat olkapäilläni. Saisin nussia seisaaltaan, minulla on suht suuri kyrpä ja todella mahtava erektio, eli kyllä hän orgasmin saisi.
Poikani vaimoa.Nainen On todella hyvä vartaloinen, isot hinkit, ja ihanan näköinen punapää. Kylässä käydessäni on ajateltava ja puhuttua niitä näitä ettei ota eteen.
Erään perheenjäseneni terapeutti teki minuun aikoinaan vaikutuksen heti ensinäkemällä. Fantasioin rakastelusta hänen kanssaan yhä edelleen, sellaisesta täydellisestä yhteenkuuluvuudesta.
Okei, ollaan molemmat naisia. Ja käsittääkseni olemme heteroita. Mutta silti.
Haluaisin et vaimoni panisi minua takaapäin strapon dildolla ja samalla runkkaisi kyrpääni kunnes laukean!
Sisään astuu alfauros, joka vain ottaa minut just siinä mitään kyselemättä.
Erään perheenjäseneni terapeutti teki minuun aikoinaan vaikutuksen heti ensinäkemällä. Fantasioin rakastelusta hänen kanssaan yhä edelleen, sellaisesta täydellisestä yhteenkuuluvuudesta.
Okei, ollaan molemmat naisia. Ja käsittääkseni olemme heteroita. Mutta silti.
Saahan fantasioita olla. Huomenna on taas terapia, en tiedä onko tarkotuksetonta vai tarkoituksillista että kaula-aukko on avoin ja rintaväli näkyy erittäin hyvin. En kehtaa kysyä koska jos olen väärässä niin terapiat loppuvat siihen, en haluaisi lopettaa suhdetta.
Fantasiani on, että antaisin vaimolle hänen tajuntansa räjäyttävää suuseksiä. Joskus tuon mielikuvan voimalla jopa hoidettu itsekseen hommat.
Koska itse suuseksijuttu ei tosielämässä toteudu, niin fantasiaksi jää ....
Ja tehdä mitä käskee. Bi-henkisyyttä mussa on aina ollu, rohkeutta toteuttaa fantasiaani ei oo vielä löytynyt vaikka haluja kokeiluun olis. Yhdellekään naisistani en oo ilennyt asiaa kertoa, vaikka takana kolme vuosia kestänyttä suhdetta.
Mies 38
Pimeä tyrmä yöllä kuunvalossa. Minä ja sotilasasuinen mies, jonka kasvoja en näe kunnolla, ruoska kädessä...
Nykysuhteessani saan kyllä rajuakin seksiä välillä, mutta kun kaipaan aina vaan enemmän ja rajumpaa. Kun yritän keskittyä tavalliseen seksiin, päässäni huudan "lyö minua!", "pakota minut tekemään jotain noloa!", "satuta lisää!", "anna minun palvoa sinua!". Se on aika häiritsevää ja kiusallistakin.
Fantasioin, että kullini kasvaa 5 senttiä pituutta ja paksuutta 1,5cm. Sitten vedän kalun jonain iltana esiin, kun vaimo on otollaan. Unelmoin siitä ilmeestä, jonka kalun näkeminen aiheuttaisi.
Menen tapaamaan ystävääni heidän tallille. ystävän isä on paikalla ja sanoo ettei "Kati" ole paikalla. Minulla on kesämekko päällä ilman alushousuja ja istahdamme heinäpaalujen päälle juttelemaan. Yksi heinänkorsi pistää minua jalkojenväliin ja kiljaisen kivusta. "Kari" sanoo että katsotaanpa kuinka kävi ja polvistuu jalkojeni väliin. Hän puhaltaa haavaan ja kysyy helpottaako yhtään. Sanon että vähän. Hän jatkaa puhaltamista ja lipaisee pian kielellä pilluani. Värähdän ja sanon että nyt tuntuu paremmalta. Hän aloittaa kunnon nuolemisen ja klitan imemisen.
Hänellä on duunihaalari päällä ja huomaan mikä pilkottaa haaruksista ihanasti. Polvistun hänen eteen ja otan sykähtelevän kullin suuhuni ja alan imemään häntä. Pian hän kääntää minut kontalleen ja tunkeutuu suonikkaalla kullillaan sisääni. Se täyteyden tunne tuntuu ihanalta ja vastaan hänen työntöihinsä. Hän tarttuu rintoihini kiinni ja jatkaa ihanaa panemista. Kuulemme askeleita ja Karin kaveri "Jorma" tulee meidän luo. Hän tuo kullinsa minun suuhuni ja saan edestä ja takaa.
Ensimmäinen orkku on tulossa ja miehet vaihtavat paikkoja. Minä ulisen että älkää nyt lopettako.
Jorma alkaa takomaan minua takaa ja minulla on suu täynnä kullia samalla kun saan räjähtävän orgasmin. Miehiltä tulee melkein samantien ja saan selkääni ja kasvoilleni isot lastit. Lyyhähdämme kaikki lattialle.
fantasiani on ihan vaan oma vaimoni saisi yhdynnässä orgasmin vaikka siten, että hän nussii itsensä orkkuun lykkimällä itseään kohti kulliani takaapäin-asennossa. Pyöreät pakarat, tuuheat pillukarvat näkyy ja nenään nouseen vieno pilluhiki, litinä käy ja vaimo orkuttele kyrvälläni, lopettaa juuri kun on tulossa ja huutelee vain että en halua tulla vielä, haluan nauttia. Hieroo välillä klitoristaan ja minä hieron pyllyreikää ja hartiota. Siinä hän orkuttelee hitaasti kunnes orgasmi vyöryy ylitse vaikka lähes olemme paikallaan.
Pimeä tyrmä yöllä kuunvalossa. Minä ja sotilasasuinen mies, jonka kasvoja en näe kunnolla, ruoska kädessä...
Nykysuhteessani saan kyllä rajuakin seksiä välillä, mutta kun kaipaan aina vaan enemmän ja rajumpaa. Kun yritän keskittyä tavalliseen seksiin, päässäni huudan "lyö minua!", "pakota minut tekemään jotain noloa!", "satuta lisää!", "anna minun palvoa sinua!". Se on aika häiritsevää ja kiusallistakin.
Meillä tuo rajuus on aika yleistä.
Pidän siitä kun otan mielelläni suihin, otan piiskaa samalla pyllylleni, minusta se ei ole häiritsevää eikä kiusallista.
Kun käännyn selälleni mieheni laittaa sormensa pilluun ja piiskaa rintojani.
Hän nuolee ihanasti pilluani kun saan orgasmin niin ejakuloin samalla.
Siitähän innostuu ja laittaa liukkaria pilluni huulille ja työntää kätensä pilluuni.
Meillä on ihana seksielämä, ja tämä ei ole fantasiaa. N37
ja silleen, että miehet dominoivat, ei kuitenkaan mitään raiskausta. Haluaisin että mua nussittaisiin joka reikään ja mahdollisesti yhtä aikaa ja jatkettaisiin vaikka en enää jaksaisi saada yhtään orkkua.