Osaisko joku neuvoa kiilteen laiton kanssa, kun tulee marjoja täytekakun päälle?
Pitäiskö ensin laittaa kakun päälle kerros jotain marmeladia, tms. ettei marjat värjää kakkupohjaa?
Mulla on pakastemansikoita, mitä pitäis ottaa huomioon? Ilmeisesti jäisinä ne kannattais laittaa? :)
Kommentit (5)
Laittaa kermavaahtoa reunoille, ja marjojen alle. Hilloa tms ihan yhtä lailla. Voi ne marjat laittaa sellaisenaankin, jos ei haittaa että väri imeytyy pohjaan. Ei mansikat edes ole ne pahimmat "vetistelijät".
Itse laittaisin marjat "kohmeisina". Ihan jäisinä niisä on se hilepintakin monesti, en tiedä miten käyttäytyy kiilteen kanssa. Eipä tuollakaan varmaan suurempaa väliä ole :) Hyvää tulee joka tapauksessa.
vielä saa ja ei tarvis kiillettä ollenkaan ja ovat parempiakin kuin pakastetut..
Laittaa kermavaahtoa reunoille, ja marjojen alle. Hilloa tms ihan yhtä lailla. Voi ne marjat laittaa sellaisenaankin, jos ei haittaa että väri imeytyy pohjaan. Ei mansikat edes ole ne pahimmat "vetistelijät".
Itse laittaisin marjat "kohmeisina". Ihan jäisinä niisä on se hilepintakin monesti, en tiedä miten käyttäytyy kiilteen kanssa. Eipä tuollakaan varmaan suurempaa väliä ole :) Hyvää tulee joka tapauksessa.
kiilteestä tulee paras. Kylmät marjat hyydyttävät kiilteen todella nopeasti, joten se ehdi imeytyä marjojen välistä kakkupohjaan vaan jää juuri nätiksi kerrokseksi marjojen päälle.
marjat saa olla jäässä, tai kylmiä.
riippuen siitä mitä kotoa sattuu löytymään.