Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmilla yhteiset vai omat tunnukset lapsensa Wilmaan

Vierailija
16.08.2012 |

Meillä on vain yhdet tunnukset, pitäisikö olla omat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se palvelee eronneita vanhempia, uskoisin.

Vierailija
2/8 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinperheessä yhdet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ekaluokkalainen sai koulusta kuoren, jossa oli vanhemmille molemmille omat koodit tilin luontia varten. Luulin sen olevan sen vuoksi, jotta molemmat vanhemmat saavat viestit omaan sähköpostiinsa. Kai minun mahdollinen opettajan kanssa käymäni kirjeenvaihto näkyy myös miehen sähköpostissa, eihän siinä ole sitten mitään järkeä.

Olemme siis naimisissa ja asumme samassa osoitteessa.

Vierailija
4/8 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juridisesti ajatellen on asiallisempaa, että viestin kirjoittaja on selvillä eli että molemmilla on omat tunnukset. Mies ei voi vastata vaimonsa sähköpostiviesteistä eikä päinvastoin.

Vierailija
5/8 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain yhdet tunnukset, pitäisikö olla omat?

Tarkoitatko yhteisillä tunnuksilla vanhoja lapsikohtaisia tunnuksia? Uudet tunnuksethat ovat henkilökohtaisia. Vai tarkoitatko sitä, että vanhemmat käyttävät henkilökohtaista tunnusta yhdessä?

Ainoa järkevä vaihtoehto monilapsisessa perheessä on se, että vanhemmilla on omat henkilökohtaiset tunnukset, joihin (molempiin) on yhdistetty kaikki perheen lapset. Silloin molemmat vanhemmat saavat ilmoitukset uusista viesteistä omaan sähköpostiinsa ja yhdellä tunnuksella (ja salasanalla) pääsee katsomaan kaikkien lasten tiedot tarvitsematta kirjautua uudelleen toisella tunnuksella.

Vanhassa systeemissä minä sain muistaakseni sähköpostia pojan tunnuksen tapahtumista ja tyttären tunnuksen tapahtumat taas menivät vaimon sähköpostiin. Silloin tällöin kävi niin, että jompikumpi unohti kertoa toiselle, että Wilmassa oli jotain uutta. Nyt, kun molemmilla on omat tunnukset ja niillä näkee molempien lasten tiedot, tuollaista ei enää tapahdu.

Vierailija
6/8 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mies ei edes tietäis miten sitä käytetään. Ei oo koskaan käyttänyt, eikä varmaan edes tiedä koko wilman olemassaolosta ja lapsi 3. lk.

Vierailija
7/8 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilmaan on tullut uusi viesti.

Vierailija
8/8 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yksi yhteinen tunnus koulusta ja siitä piti sitten tehdä yksi tai useampi henkilökohtainen tunnus. Tehtiin yksi ja minä hoidin kaiken kommunikaation koulun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän