Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskaustestin tehdä illalla?

Vierailija
11.03.2015 |

En jaksaisi odottaa aamuun. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa tänään mutta ei näy vielä mitään.

Voinko tehdä testin tänään? Voiko se olla luotettava? Kauanko pitää olla pissaamatta?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä testejä saa muutamalla eurolla uusia, tein varmaa viis ja tuossa se tosiaan nyt tuhisee.

Vierailija
62/75 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kauppaan pitää ajaa autolla ja se saa sydämentykytyksiä aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaa tikkuun. T. Iltapissaaja

Vierailija
64/75 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla monta testiä? Jos on vaan yksi, niin suosittelen testaamaan vasta aamulla. Todennäköisesti iltapissasta tulee noilla kp:llä nega joka tapauksessa (vaikka oisitkin raskaana). Mutta jos testejä on monta, niin voithan tehdä sitten aamullakin. :)

Itse olen tässä viime päivinä testaillut myös. Olen raskaana, jee, huimat rv 4+1! Eilen testasin myös iltapissasta, ja se oli nega, vaikka aamupissasta on jo monta päivää tullut plussa. 

Toki hcg-arvoissa on paljon eroja eri naisten välillä. Ihan siinäkin, miten ne nousee ylipäätään ja myös siinä miten ne erittyy virtsaan. Minulla esim. viime raskaudessa ei edes rv 5-6 tullut vahvaa viivaa, vaikka siis tosiaan lapsikin tuosta raskaudesta on syntynyt, eli ei ollut keskenmeno, kohdunulkoinen tms.

Vierailija
65/75 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä järkevämpi odottaa aamua mutta tavallaan mietin siitäkin, että aamulla on väki hereillä (ellen herää joskus aamuyöllä tekemään sitä) ja on tosi vaikea tehdä se salaa. Tai onnistuuhan se vessassa mutta kun en tiedä miten reagoin tulokseen. Jos se on plussa niin kiljunko. Jos se on nega niin itkenkö.

Siksi mietin että olisi helpompi tehdä se nyt illalla omassa rauhassa ja voin sitten reagoida loppuyön miten tykkään, kenenkään ihmettelemättä.

Ap

Vierailija
66/75 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti negaa vielä kun oli 5 päivää myöhässä menkat. Et silleesteenkin voi käydä.

Vierailija
67/75 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi testi. Muistakin lapsista olen tehnyt vain yhden, kun kuukautiset olivat 2 pv myöhässä.

Ajattelin olla nuuka taas kerran...

Ap

Vierailija
68/75 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut pissan värissä /hajussa muutoksia?

Vierailija
69/75 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oireita sulla on?

Vierailija
70/75 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä halvimmat testit löytyy? Nimim.köyhä

Vierailija
71/75 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tänään, ap?:)

Vierailija
72/75 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oli lukea tämä viestiketju. Saman asian kanssa täällä pohditaan.. 30/30...

Vierailija
73/75 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin sittenkin raskaana🤣

Vierailija
74/75 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea tämä ketju. Itse juuri tein negan iltapissasta. Lähdin etsimään keskustelua aiheesta ja tässä joku kommentoikin että oli iltaisin negat vaikka aamuisin ollu jo pari pv pos. Antoi toivoa 🥰

Vierailija
75/75 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä