Voiko raskaustestin tehdä illalla?
En jaksaisi odottaa aamuun. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa tänään mutta ei näy vielä mitään.
Voinko tehdä testin tänään? Voiko se olla luotettava? Kauanko pitää olla pissaamatta?
Kommentit (75)
Monesko lapsi tulossa, ap? kyselee neljän äiti:)
Sille joka kyseli halvimpia testejä, niin halvimmat ja parhaat on Pregcheck-liuskatestit. 2 kpl pakkaus maksaa 3 euroa ja löytyy ainakin Prismoista ja Citymarketeista, myös S-marketeista.
oletko sä se av-mamma joka kirjoittaa blogia?
Kannattaa tehdä illalla se testi jos kerran aamulla ei saa reagoida rauhassa!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 23:26"]
oletko sä se av-mamma joka kirjoittaa blogia?
[/quote]on se se
Enää pari minuuttia ja häippäsen vessaan. Jännittää!!!!!!
Olen se blogi-av-mamma :) Lasten tarkkaa lukumäärää en viitsi kertoa kun haluan pysyä melko anonyyminä mutta on niitä jo putkahdellut :) Haluaisin vielä yhden...
Mutta katsotaan nyt tuottiko se omituinen nylpytys tulosta vai ei.
Taidan tästä hipsiä vessaan....
Ap
Kerrokerrokerrokerro jo! Kuvaaaaa!!!!
Nyt mulla on kuppi virtsaa ja testi. Pitää vain enää yhdistää ne. Jännittää!!!!!!!!
Ap
Nyt mä yhdistin ne. Jännittää niin etten uskalla katsoa. Laitoin sen vaikuttamaan tuohon pöydälle.
APUA!!!!
Ap
Kuka vois katsoa mun puolesta? ÄÄÄÄK!!!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:09"]
Nyt mä yhdistin ne. Jännittää niin etten uskalla katsoa. Laitoin sen vaikuttamaan tuohon pöydälle.
APUA!!!!
Ap
[/quote]
Jee!
No voitko nyt kertoo et mitä se näytti?????
Ei tässä näy haamun haamua vaikka miten vääntelen. Menen hakemaan suklaata herkkukaapista ja masentelen nyt vähän :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:15"]Ei tässä näy haamun haamua vaikka miten vääntelen. Menen hakemaan suklaata herkkukaapista ja masentelen nyt vähän :(
Ap
[/quote]
Hyvä ku teit nyt. Et enää mieti ja yöllä alkaa menkat.
Totta. Kiitos kun kannustitte :)
Ap
Kirkasta plörähtelee :) Nyt siivoilen hetken ja tulen kohta takaisin!
Ap