Voiko raskaustestin tehdä illalla?
En jaksaisi odottaa aamuun. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa tänään mutta ei näy vielä mitään.
Voinko tehdä testin tänään? Voiko se olla luotettava? Kauanko pitää olla pissaamatta?
Kommentit (75)
Eikö 2 vko oviksesta pitäisi olla jo arvot kunnossa jos on raskaana?
toivoa on niin kauan kuin menkat pysyy poissa :) älä lannistu vielä.
Harmittaa sun puolesta. (((hali)))
Mä tein illalla enkä ollut edes ollut pitkään pissaamatta. Taisinpa mennä istumaan pöntöllä ja oikein ähersin pissan :D mulla ainakin ihan luotettavasti näytti että raskaana olen.
Oliko sulla kuukautiset myöhässä?
Nykyään testit on niin herkkiä että näyttää plussan tosi aikaisin ja laimeastakin pissasta. Silti on aina mahdollista että testi on nega vaikka olisit raskaana. voisi se aamullakin olla nega, riippuen koska hedelmöitys on tapahtunut ja kuinka nopeasti sinulla hcg-pitoisuus nousee.
Mä olen hätähousu joten tekisin jo tänään, mutta olisin toisaalta myös ostanut heti kättelyssä 2 testiä :D
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:12"]Oliko sulla kuukautiset myöhässä?
[/quote]
Jos kakkoselta kysyit niin olivat päivän-pari, eivät montaa päivää vielä siis :)
Ei voi! Katso vaikka "laki raskaustestien tekemisestä", pykälä 3
Mä olen hätähousu :( En pysty mennä nukkumaan. Ajattelin odotella muutaman tunnin virtsat rakossa ja tehdä sitten vielä tänään testin. Mitä luulette onko hyvä idea?
Ap
Tee ihmeessä ja tuu tännekin sitten kertomaan tulos!
Minäkin haluan tietää =D
Ainakin jos olet se jolla plörähti valkkaria housuihin 28/30 =D
Olen juuri se plörähtelijä sekä blogi av-mamma. Valkkaria plörähtelee vieläkin ja joudun koko ajan tutkimaan nenäliinalla minkä väristä se on. Kirkasta vielä. Jännittää!
Jos odotan pari tuntia ja sitten?
Ap
Mutta jos se on vielä liian laimeaa?
Mene nyt tekemään se, en pääse nukkumaan ennenkun teet :D
Mulla ainaki (tietty ihmiskohtasta) näytti iltapissasta ilman pidättelyä.. Ja tossa se nyt tuhisee vueressä
Ei sitä testiä voi tuhlata! Jos pissa onkin liian laimeaa eikä näytä plussaa jos onkin raskaana ja sitten luulee ettei ole ja masentuu.
Teepä uudelleen parin päivän - viikon päästä. Ihan vain varmuuden vuoksi. Ei välttämättä vielä ole arvot tarpeeksi koholla!