ihan kauhee päänsärky ja panadol ei auta!
muuta lääkettä ei tähän hätään ole ja päänsärky vaan jatkuu. ja tänään just mies pitkään töissä, tulee vasta ysin aikaan..kaksi alle kaksi vuotiasta pitäisi hoitaa siihen asti..huoh!mitenköhän jaksan? mulla on välillä pahoja migreenikohtauksia jolloin en pääse sängystä ylös, olen tosi pulassa jos tämä menee niin pahaksi! lähellä ei ketään joka voisi auttaa...
Kommentit (8)
Laita silmät kiinni ja yritä saada kroppa ihan rennoksi. Jospa se edes vähän auttaisi. Jos sä koko ajan jännität ja pelkäät, että paheneeko pääkipu ja miten jaksat koko päivän, niin sitten se takuulla pahenee.
Ota kerralla useampi, jos on vielä maksiannokseen matkaa. Mulla auttaa yleensä supot tehokkaammin myös migreenissä, jos sellaisia lapsiperheellä olisi jemmassa. Viileään huoneeseen lepoon.
Join ihan huolella vettä (edellisenä päivänä join aivan liian vähän ja oli tosi kuuma ulkona), vedin keppijumppaa ja otin vielä Dolan-lihasrelaksantin. Oksettavan päänsäryn syynä taisi siis olla nestehukan ja lihasjännityksen yhdistelmä, sillä aamupäivällä olin kalpea ja hikinen, iltapäivemmällä olo ihan normaali.
Tehoaa useimmilla.
Eli ota toinen panadol ja pari 400mg buranaa, sillä lähtee.
Panadol on lumelääke, ei tehoa minulla mihinkään vaivaan. Ja myrkkyä kaiken lisäksi.
Komppaan. Minulla panadol ei auta mihinkään kipuihin, ibuprofeeni toimii paremmin.
1 g. parasetamolia pysäyttää vasta alkamassa olevan migreenin tehokkaasti. Kun kohtaus on kunnolla päällä, auttaa vain triptaanit. Kun kohtaus on ohi, varaa aika lääkäriin, saat vastaisen varalle kunnon lääkkeet. Ihan turha kärsiä. Ja stressiä vähentää, kun tietää, että jos parasetamoli ei auta, on kaapissa tehokkaampaa lääkettä. Buranastakin voi olla apua, mutta mulla ei kestä sitä enää vatsa.
Jos on migreenitaipumusta kannattaisi kyllä olla kunnon lääkkeitä aina kaapissa. Parasetamoli ei siinä auta kyllä oikein yhtään.