Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kokemuksia ehkäisyrenkaasta?

Vierailija
16.08.2012 |

Onko hankala saada paikoilleen? Millaisia sivuoireita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hankala saada paikoilleen? Millaisia sivuoireita?

Paikoilleen saamisessa oli tietty vähän totuttelua, mutta ei se vaikeaa ollut. Itselleni on luultavasti ainoa sopiva hormonaalisen ehkäisyn muoto.

Vierailija
2/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ollut vaikea saada paikoilleen, varsinkin kun sen oli pari kertaa jo laittanut niin homma oli tosi helppoa.

Sivuoireita mulla ei ainakaan ollut, itse asiassa pillerien aikana vaivannut ihottuma hävisi kun vaihdoin ehkäisyrenkaaseen. Siinä on hieman pienemmät hormoniannokset kuin pillereissä.

Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua väsytti, v*tutti ja nälätti. Ehkäisykeinona oli loistava. Seksiä ei kiinnostanut tehdä :)

Vierailija
4/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se näppärä mutta sen puolen vuoden kokeilun aikana oli jatkuvasti hiivatulehduksia, eli ei ainakaan minulle sopinut. Ja seksihalut katosivat tyystin.

Vierailija
5/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tullut mitään sivuooireita. Kuukautisvuoto väheni ja kivut pieneni. Mielestäni helppo laittaa. Otin pois seksin ajaksi koska "hankasi" miestäni, se taisikin olla ainut negatiivinen puoli. Mutta kun se muisti laittaa takaisin niin eipä tuo minua haitannut :) Kaikenkaikkiaan suosittelen!

Vierailija
6/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua väsytti, v*tutti ja nälätti. Ehkäisykeinona oli loistava. Seksiä ei kiinnostanut tehdä :)

Lisäksi tuli migreenipäänsäryt.