Hurjimmat opettajiesi lempinimet omalta kouluajaltasi?
Kommentit (125)
Ankka (opettajalla toinen jalka lyhyempi ja käveli kuin - )
Spede (Pertti Pasasen näköinen)
Lesbo (liikunnanopettaja, jota väitettiin lesboksi, oli kyllä naimisissa)
Soikkeli (viittasi Kummelin puukäsityön opettajaan)Terkkuja tutuille! ;)
jos on niin Lesbo oli minun luokanvalvoja, joskus sanottiin myös Tupuksi. Ankka ilmeisesti kielien opettaja ja Spede tais olla matikka tms..?
Ja jos sama koulu, nin historian opettaja Tuula oli pelätty :D Huhuttiin että hänellä olisi ollut lasisilmä.
... taisi olla muitakin, kun Kiero pääsi listalle. Siellä oli lisäksi ainakin bilsanope Solu, erityisope Keni (Barbien Ken), Pondi (james Bondin näköinen), Pallo-Antsu (tukeva rehtori), Hämy musiikissa... tästä on kyllä aikaa.
Jotenkin kumminkin ei vaan kauheesti muista tai sit 80-luvulla ei niin vaan annettu kauheita lemppareita?
Näistä mulla oli :Kiero,Pondi ja Hämy
Hullu-Riitta. Loistava opettaja, tunnit yo-luentotasoa. Eli lempinimi oli varmaan ihan teinilempeydellä annettu.
Niin ope huusi kerran oppilaille vahingossa suutuksissaan, että rehtori on rehtori ja minä olen muna. Ja oppilaathan uskoivat kerrasta...
enkä tiedä mistä on tullut. Itsekin kyseinen ope tunnisti itsensä, kun puhuttiin "munasta": ).
Ei muna vaan MYNÄ! Samoilta nurkilta muistan myös Kamelin, Pulun ja Karvahaaran, itse syntynyt 76...
Ei Muna, vaan Mynä. En kyllä muista mitään muita... Lukiossa oli Ruoska.
Panoreikähaaranen - Opo, nimi muunnos sukunimestä.
Kampela - Kemian ja fysiikan opettaja, ei tietoa miks tollanen nimi.
oli pienikokoinen opettaja korkokengissään, joka kulki kovaa vauhtia käytävillä...kuin singer ompelukone...
Hippo
Hönkä-******
Nyt-se-tulee-nyt-se-kävelee
Hikikainalo-********
Lötjöskä
Mähöskä
Ylämummo
Tää matami oli sellanen lihapulla eli pieni ja pyöreä.