Hurjimmat opettajiesi lempinimet omalta kouluajaltasi?
Kommentit (125)
Vitu huora, homo, hinttari, persereikä, pillunaama ja muut normaalit.
T: Nico-Petter97
Hieltä haiseva kotitalousope, jolla tukka aina nutturalla.
sama :D
uskonnonopettaja Golgatan Olga. Iäkäs (ainakin meidän oppilaiden mielestä!), hiukan vanhanaikainen naislehtori.
oli pienikokoinen opettaja korkokengissään, joka kulki kovaa vauhtia käytävillä...kuin singer ompelukone...
Kävelevä Kemikalio, Taika-Jim. Nuo mitä muistan.
ja ihan vaan kun sattui opettamaan saksaa
Englannin ope yläasteelta, iiiiso nainen ja rinnat törrötti paidan alta niinkuin ois ollu Madonnan korsetti siellä alla.
En nyt muista tähän hätään muita...
uskonnonopettaja Golgatan Olga. Iäkäs (ainakin meidän oppilaiden mielestä!), hiukan vanhanaikainen naislehtori.
joukossa oli näihin tuntomerkkeihin sopiva! Paikkakunta pieni, nimi alkaa E:llä?
Ankka (opettajalla toinen jalka lyhyempi ja käveli kuin - )
Spede (Pertti Pasasen näköinen)
Lesbo (liikunnanopettaja, jota väitettiin lesboksi, oli kyllä naimisissa)
Soikkeli (viittasi Kummelin puukäsityön opettajaan)Terkkuja tutuille! ;)
Olemme siis käyneet samaa koulua, koska minunkin koulussa oli rotta, zombi, kusiparta ja muut kivat. Terveisiä Pohjois-savvoon :D
Ankka (opettajalla toinen jalka lyhyempi ja käveli kuin - )
Spede (Pertti Pasasen näköinen)
Lesbo (liikunnanopettaja, jota väitettiin lesboksi, oli kyllä naimisissa)
Soikkeli (viittasi Kummelin puukäsityön opettajaan)Terkkuja tutuille! ;)
jos on niin Lesbo oli minun luokanvalvoja, joskus sanottiin myös Tupuksi. Ankka ilmeisesti kielien opettaja ja Spede tais olla matikka tms..?
Ja jos sama koulu, nin historian opettaja Tuula oli pelätty :D Huhuttiin että hänellä olisi ollut lasisilmä.
Ainoa hurja johon olen itse törmännyt.
Korppu, pöllö, pinokkio, luuta, harppu, hurtta, rusina
ja sylki lensi koko ajan, yöööööök.
Nahkis (kyseinen opettaja käytti usein nahkahousuja :D).
Solu.
Lässy (tänkin nimen kohdalla oli joku tarina, mutta en enää muista mikä. Olisko ollut joku lässyttäjä täti tms. kyseessä).
Samoilta nurkilta muistan myös Kamelin, Pulun ja Karvahaaran, itse syntynyt 76...