Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

narsistinen akka rv15

Vierailija
15.08.2012 |

Käy sääliksi tätä syntymätöntä lasta ja isää :( lapsen isä on mitä ihanin persoona, rauhallinen, kiltti ja rakastava mutta sitten tää nainen voi vidura! Ämmä on niin mielipuoli, kiihtyy nollasta sataan silmänräpäyksessä, heittelee tavaroita, narsistinen, äärimmäisen mustasukkanen, omistushaluinen, perus minä saan mutta sinä et tyyppi... Mies raasu on niin alistettu erinlaisin uhkauksin (lapseen koskien) ettei uskalla/kykene lähtemään parisuhteesta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väkivaltainen ämmä raskauden myötä, joka aukoi päätä kaikille, hajoitti kaiken irtaimiston ovenkahvoista astioihin ja yritti myös useasti lyödä muita ihmisiä. Vetosi raskaushormoneihin. Sai todella nopeasti jäädä meidän kaveripiiristämme ulkopuolelle hormoneinensa rikkomaan vain omaa omaisuuttaan. Nyt me olemme kamalia ihmisiä, koska emme halua olla hänen kanssaan tekemisissä.

Vierailija
2/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi v***u, sanon minä :/ en itse henk. kohtasesti ymmärrä tuollaista käytöstä ja 3 lapsen äitinä voin todeta ettei rauskaushormonit todellakaan tee ihmisestä tollasta sekopäistä monsteria... Viimenen tikki oli itselleni kun tämä kyseinen ämmä tuli miehensä kanssa käymään ja sai jonkun käsittämättömän raivarin miehellensä kun tälle soitti nais puoleinen ystävä (näitähän ei tietenkään miehellä saisi olla) siinä sitten raivoomisensa keskeltä päätti kaataa MUN tv:n ARG! Onneks on kotivakuutus.

Avaudun, sori immeiset sen vaan tekee hyvää anonyymina (:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä et olet enempi tän miehen ystävä. Et voi tietää mitä heidän parisuhteessaan tapahtuu seinien sisällä. Mies saattaa olla yhtä omistushaluinen ja mielipuoli kuin tämä nainenkin, mutta peittelee todellista luonnettaan "yleisön" edessä. Älä siis tuomitse naista.

Vierailija
4/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä et olet enempi tän miehen ystävä. Et voi tietää mitä heidän parisuhteessaan tapahtuu seinien sisällä. Mies saattaa olla yhtä omistushaluinen ja mielipuoli kuin tämä nainenkin, mutta peittelee todellista luonnettaan "yleisön" edessä. Älä siis tuomitse naista.

ja siinä raivoamisen lomassa hajottaisi telkkarinkin. Vaatisin muuten todella tiukkaan sävyyn ostamaan samanlaisen tilalle.

Vierailija
5/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppa sitten sanomaan kun ite törmäät samanlaiseen tapaukseen...

Vierailija
6/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottovasti lapsi perii äitinsä luonteen. Äidile, on varmasti tosi kasvattava kokemus koittaa pärjätä raivopään kanssa.

Vierailija
7/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä odotellessa ;) suurin pelko on vaan tosiaan lapsen puolesta, kun perhe elämä on yhtä draamaa aamusta iltaan ja milloin mistäkin asiasta yms. Voipi olla ettei lapsesta kasva kovin tasapainoista jos sama meno jatkuu syntymänkin jälkeen

Vierailija
8/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tämän miehen ystävä ja kaikki naisen hulluuteen liittyen on kuultu mieheltä itseltään? Niin ja olet tietysti itse lapseton.

Mistä sinä tiedät mikä on totuus tuossa perheessä? Ties vaikka mies kohtelisi raskaana olevaa vaimoaan kuin mitä tahansa roskaa? Kyllä nämä marisija-miehet tiedetään: muija on sitä ja tätä vaikka totuus on se, että mies itse on on mulkku, joka jättää kaiken vastuun vaimolleen ja itse jatkaa poikamiehen elämää biletyksineen ja hauskan pitoineen.

Ja pikantti lisä: lyön vetoa, että tämä mies käyttää usein lausetta "muija ei päästä" tai "muija ei anna lupaa".

Ja sinä tyhmä nielet kaiken purematta?

Vierailija
9/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toistan vielä: olet selkeästi itse lapseton. Et tiedä millaista hormonimyrskyä tuleva äiti käy läpi. Ja jos puolisonsa keskittyy muille naisille narisemiseen sensijaan, että tukisi puolisoaan niin... Voi voi voi. Älä puutu tuohon kuvioon, kun et selkeästi siitä mitään ymmärrä.

Vierailija
10/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.

Vierailija
11/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran paljon olen ITSE nähnyt, kuullut ja kokenut pelkän naisen seurassa että terve. Tää akka on aina syyttämässä miestä kaikesta, mikään ei ole ikinä hyvin ja diibadaiba. Tä kyseinen mies harvemmin puhuu suhteestaan ja se tapahtumista.

Onks kaikki sillon sun mielestä hyvin jos pitää tutkia miehen puhelinta, facea, sähköpostit ja tava postit joka vitun ikinen päivä ja vielä huudella siitä itse yleisesti? haukkua miestään kusipäähintiksi kun menikin mielummin juhlimaan kaverin synttäreitä tai jää tekemään ylitöitä et olis varaa elättää perhe ku ämmää ei kiinnosta paskanvittuakaan tehä mitään muuta ku löhötä

Vierailija
12/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästi ymmärrä lainkaan tätä heidän parisuhdekuviota. Entä jos mies on pettänyt vaimoaan ja vaimo nyt yrittää pitää perhettä koossa lapsen takia, kun mies vaan juoksee kavereiden synttäreillä, "ylitöissä" ja pistää kaikki se "hullun ämmän syyksi".

Mies nähtävästi rakastaa naistaan, mutta ei osaa itse käyttäytyä.

Vierailija
13/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tällaisia naisia on. Minun siskoni on samanlainen. Eikä miehen tarvitse pettää, juosta juhlissa tms. saadakseen tällaisen naisen raivon niskaansa. Minä käyn paljon heillä ja näen ihan vierestä tuota toimintaa.

Miksi joidenkin on niin vaikea uskoa, että jopa naisissa on tällaisia raivopäitä :)