Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erään bloggaajan "tilaukset" nettikaupasta

Vierailija
15.08.2012 |

Luin yhden suositun bloggaajan postausta kelloista ja kommenttiboksissa joku oli kysynyt eräästä kellosta, minkä hän oli joskus aiemmin tilannut (missä se on tjsp). Bloggaaja vastasi ettei ole sellaista tilannutkaan, vaikka kysyjä linkitti postauksen, jossa hän kertoi näin tehneensä.

Aiemminkin olen huomannut samaa, en tosin samassa blogissa, mutta yleisesti: joku kysyy jostain tavarasta ja bloggaaja kiistää koskaan edes hankkineensa moista. Mistähän tällainen? Onko ne rahapulassaan myyneet ne roinat vai täh? :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa :) En tiennyt mitä lukija tarkoitti kun kirjoitti kilpikonnakuosi (tms?) sillä omaan mieleen tuosta muistui vain ruusukulta ja timangit :) Heti kun lukija linkitti, muistin episodin.

Shopbopilla meni muistaakseni niin, että piti täyttää jokin kaavake, tilata nouto, odottaa että palauttavat rahat, tehdä uusi tilaus ja odottaa tilauksen saapuvan yms. Ja kun huomasin että kello on loppuunmyyty, en enää luonnollisesti siis saanut kelloa jonka alunperin tilasin :) Eri firmoilla on eri systeemit, osassa joutuu itse maksamaan palautuksen kulut ja osassa ei.

Cava

Vierailija
22/22 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips :) Tottakai! Eli kyseessä on henkilö, jolta sain yhdessä vaiheessa kokoajan jotain "hyi, kamala!" - yms tyylisiä kommentteja, eli vakkarihaukkuja, sen vuoksi vastaukseni oli kuten oli. Alla vielä kopsattuna hänen kommentti, sekä vastaukseni.

Roosa20. huhtikuuta 2012 11.06

Liian isoja nuo härpäkkeet etenkin sormuksessa, ei kovin käytännöllisiä.

Cava20. huhtikuuta 2012 11.16

Itse pidän niitä kauniina - cocktail-tyyppinen näyttävä sormus on jo yksin hieno asuste asuun kuin asuun! Ne ovat tällä hetkellä muodissa ja näyttääpä moni muukin niistä tykkäävän, joten olen hyvin tyytyväinen :) Saan sinulta aina vain haukkuja, joten en yllättynyt kommentistasi :)

En ala harrastamaan tätä palstailua tämän enempää, voit laittaa meiliä tai kommenttia blogiin jos tulee vielä jotain :) Kivaa iltaa!

Äläkä tosiaan päätäsi vaivaa tämän palstan pösilöiden takia. AV on yksi Suomen suurimmista, ja täällä kaiken maailman moniongelmaiset kirjoittavat nimettömyyden turvin ties mitä.

Ja olisi minullakin varmasti sinun sijassasi alkanut ärsyttämään.

Kivaa iltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä