Auttakaa, miksi vedän puoleeni varattuja mieheiä??
Kuukausi sitten tapasin kivan miehen, juttu luisti ja kemiat pelasi hyvin yhteen. Ehdin jo ihastua ja tyhmänä kuvitella, että tästä voisi tulla jotain vakavaa.
Eilen kuitenkin selvisi, että mies on varattu, aviomies ja kahden pienen lapsen isä. :( Ja mies ei tätä tietenkään kertonut, minulle uskotteli kokoajan olevansa vapaa.
Ja tämä ei ole edes ekä kerta, kun seurustelen miehen kanssa, jota luulen vapaaksi vaikkei sitä todellakaan ole. :(
Miksi vedän puoleeni varattuja miehiä, miksi? Onko otsastani jokin tarra, että minua on helppo huijata? Miten osaan jatkossa pysyä loitolla varatuista, miten selvitän onko seuraavakin eteeni sattuva mies varattu? Ärsyttää ja surettaa, taas pitää luopua ihastuksesta, haudata haaveet ja nousta ylös. Ja koettaa jatkaa elämää.
Kommentit (2)
kiinni. Että sinä et oikeasti sisimmässäsi usko ansaisevasi (jakamatonta) rakkautta ja huomiota tai et halua oikeasti päästää ketään lähellesi (koska joutuisit astettumaan alttiiksi haavoittumiselle), joten turvaat tilanteen ihastumalla varattuun.
Tiedä sitten pitääkö paikkansa, mutta vaikuttaa ihan järkevältä.
sellaiselta, johon ei sitouduta ja joka ei jää suhteen jälkeen vaivaamaan mieltä. Ohikulkunainen.