Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei vanhemmat välitä??

Vierailija
15.08.2012 |

Kyse 17v tytärpuolestani jolla ei ole mitään rajoja tai sääntöjä. Fb päivitykset on tyyliin pelkästään panemisesta, ryyppäämisestä ja röökin vedosta.

Kaikki kuvat on enemmän tai vähemmän herutuskuvia.

Kun pyydän hänen isäänsä katsomaan näitä päivityksiä, niin mies vaan pudistelee päätään ja sanoo tyttärestään "vittu mikä idiootti".

Hänen äitinsä kommentoi joskus jotakin niihin päivityksiin, mutta tyttö poistaa kaikki samantein.

Meille sillä on porttikielto, koska haukkuu ja huutaa vaan ja toivottaa tervemenoa helvettiin ym ym, silti kerjää rahaa.

Mitä tosta tulee isona, kun saa noin vapaasti liihottaa. Siis kulkee kaupungista toiseen eri jätkien luona vaikka on pitkäaikainen poikaystävä. Hänelle on tehty myös abortti.

Tätä hulluutta on nyt kestänyt vuodenvaihteesta lähtien ja luulis murrosiän olevan jo pikkuhiljaa ohi, mutta tällä yksilöllä se on vasta alkanut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit kysyä ihan suoraan, miksi hän ei välitä.

Vierailija
2/3 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse samanlainen kauhuteini tuossa vaiheessa. Muutinkin kotoa pois 16-vuotiaana paljon vanhemman miesystäväni luo - ei, vanhemmat ei antanut lupaa mutta ei minua olisi saanut heillä pysymään kahlitsematta minua kettingillä tarpeeksi tukevaan tolppaan ja hakemalla koulusta ja viemällä sinne etten pääse sieltäkään livahtamaan.

On kyllä ihan mahdollista että siitä tulee silti isona ihan fiksu ihminen. Mullakin kesti vaan pari vuotta tuo koohotusvaihe ja sitten aloin ottaa opiskelun tosissaan ja muuttua kunnollisemmaksi. Yliopistoon pääsy mulla oli se juttu missä vaiheessa päätin että nyt on ryhdistäydyttävä, täällä ei enää pärjääkään niin että hoitaa homman vasemmalla kädellä ja juhlii kaikki vapaa-ajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse samanlainen kauhuteini tuossa vaiheessa. Muutinkin kotoa pois 16-vuotiaana paljon vanhemman miesystäväni luo - ei, vanhemmat ei antanut lupaa mutta ei minua olisi saanut heillä pysymään kahlitsematta minua kettingillä tarpeeksi tukevaan tolppaan ja hakemalla koulusta ja viemällä sinne etten pääse sieltäkään livahtamaan.

On kyllä ihan mahdollista että siitä tulee silti isona ihan fiksu ihminen. Mullakin kesti vaan pari vuotta tuo koohotusvaihe ja sitten aloin ottaa opiskelun tosissaan ja muuttua kunnollisemmaksi. Yliopistoon pääsy mulla oli se juttu missä vaiheessa päätin että nyt on ryhdistäydyttävä, täällä ei enää pärjääkään niin että hoitaa homman vasemmalla kädellä ja juhlii kaikki vapaa-ajat.

mutta minulla seuraukset tuosta koheltamisesta olivat huomattavasti rankemmat. Aikuistuin kyllä aikanani mutta kyllä siitä sai oman hintansa maksaa.

Minä olen sitä mieltä, että teet ap, ls-ilmon jos oikeasti olet huolissasi nuoresta. Sen voit kuitenkin tehdä nimettömänä. Alkoholi, tupakka tms. eivät kuulu tuon ikäiselle ja sen puitteissa ls-ilmo on ihan paikallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme