Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää käydä missään äiti-lapsikerhoissa tai avoimissa PK:ssa

Vierailija
15.08.2012 |

koska en jaksa kuunnella uusavuttomia mammoja!!!Miten helvetissä voi vaikka YHDEN VAUVAN hoidosta VÄSYÄ niin että pitää vinkua ja valittaa tuntikausia? Tai parin taaperon?

MIKÄ IHME teitä niissä lapsissa niin väsyttää?

Ja miksi ihmeessä olette hankkinut toisen, jos jo ekan kans ei pärjää?

Ihmettelee neljän alle kouluikäisen ja kolmen pikkukoululaisen äiti, vaimo ja korkeakouluopiskelija.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Meillä onvaan yksi lapsi, mutta hänet hoidetaankin oikeasti kunnolla ja tarkasti. Lapsen kanssa touhutaan ja puuhaillaan.

Monesti(en nyt tarkoita teidän perhettä) mutta monesti sellaisissa perheissä, joissa lapsia on paljon, lapset ovat oikeasti vain toistensa kanssa ja joku laittaa ruokaa kun kerkeää.

Lapset on selkeästi epäsiistejä, käyvät harvoin suihkussa, vaatteita ei vahdeta jne.

Toki tuossa asiassa olen samaa mieltä kanssasi, että jos tuntuu ettei yhden kanssa jaksa, niin miksi ihmeessä niitä pitää sitten tehdä vielä lisää?

Kyllä minä itse koen olevani täystyöllistetty yhden lapsen äiti. Toki asiat saavat erilaiset mittasuhteen silloin kun niitä on monta. Ja on elänyt sellaista elämää. Mutta jos kokemusta ei ole kuin yhdestä, niin silloin sen elämänsä tietysti täyttää sen yhden lapsen elämällä ja asioilla.

Olin kotona kolme vuotta ja ihmettelin, kuinka edin tehdä ruuat ja siivoukset, lenkkeilyt yms. toiden jälkeen, kun välillä teki tiukkaa silloin kun oli kotona. Kummasti sitä vaan ajankäyttö muuttui ja mittasuhteen erilaisiksi, kun oli päässyt työelämään kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi