Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten jättää mies?

Vierailija
15.08.2012 |

Olen seurustellut puolisen vuotta erään miehen kanssa. Pidän hänetä, ja meillä on kivaa. En kuitenkaan rakasta häntä, vaikka välillä olen hänelle niin sanonutkin. Mies on sanonut myös rakasstavansa ja haluaa yhteisen kodin. Tuntuu kuitenkin väärältä jatkaa tässä suhteessa, kun tunteeni ei tästä varmasti tule muuttumaan. Kysynkin, että miten saan miehen jätettyä, loukkaamatta häntä sen pahemmin? Tekisi mieli vaan tekstarilla lopettaa koko juttu, vaikka tiedän sen olevan törkeää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkittänyt tätä ihan liikaa, perunnut tapaamisia ym. Ja toivonut että mies jostain syystä panisi poikki. Mutta kai se on tehtävä, mahdollisimman pian.

Vierailija
2/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tapaamaan ja kerrot asian sellaisena kuin se on. Ette ole sopivat toisellenne. Loukkaat joka tapauksessa, mutta vielä enemmän loukkaat, jos pitkität päätöstä.

Ei ole tapaa tehdä sitä loukkaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ihan perushuora vaan?

Vierailija
4/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ainakaan tekstarilla jätä toista vaikka se varmaan helpointa olisikin.

Vierailija
5/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko kai se on... ap

Vierailija
7/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin miehestä todella, mutta ei sitä voinut sanoa rakkaudeksi, harmi, koska miehestä olisi tullut varmasti loistava aviomies. :(

Järjestin meille illallisen minun luokseni, tein miehen lempiruokaa. Etukäteen varoitin miestä, että meidän pitää puhua. Illallisen lomassa sanoin sitten, että hän on ihana ja miltei täydellinen mies, joka naisen unelma. Mutta ei minulle se oikea. :( Jossakin on varmasti nainen, joka tekee sinut paljon onnellisemmaksi kuin minä. No mieshän tietysti alkoi jankata, miksi hän ei ole minulle se oikea, lopulta sanoin etten rakasta miestä niin kuin puolisoa pitäisi rakastaa.

Mies lähti ovet paukkuen, vihaisena ja luokattuna. :(

Viime viikolla mieheltä tuli viesti, jossa pahoitteli käytöstään ja sanoi ettei ymmärrä miksi halusi lopettaa suhteen, mutta aikoo kunnioittaa päätöstäni. Sanoi, että toivottavasti voidaan olla vielä edes kavereita, kunhan pahin tunnekuohu laantuu.

Mutta eihän jättämiselle ole oikeita sanoja, aina se loukkaa jätettyä. Minunkaan "jättäminen" ei sujunut käsikirjoituksen mukaan, mutta tein sen. Ajattelen, että kun jätin miehen annoin hänelle mahdollisuuden löytää ihmisen, joka oikeasti rakastaa häntä ja sama mahdollisuus on nyt minulla.

Tsempiä ap:lle, se tekee kipeää, mutta avaa uusia ovia samalla. :)

Vierailija
8/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannetta enää. Itse tein aikoinaan sen virheen ja hukkasin monta vuotta miehen ja minun elämästä. Ja mitä pidempään tuo suhde nyt jatkuu, sitä pahemmalta ero tuntuu sinusta ja hänestä.

Vierailija
9/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kasvokkain hillitysti ilman turhia kommervenkkejä.

Jos ei kantti kestä, niin sitten vähemmän tyylikkäästi vaikka tekstarilla. kunhan menee homma poikki varmuudella ennen uusia kuvioita ja molemmat eron tajuavat.

Auts, tuo että valmistetaan miehen lempiruokia ja kehutaan miten hyvä mies on ja sitten ilmoitetaan, että ei kiitos. En kyllä ihmettele, että miehellä oli tunnekuohuja. Kuin veistä haavassa kääntäisi. Onneksi ei kirjoittajalla ollut pahaa tarkoitusta.

Vierailija
10/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme seurustelleet miltei vuoden, mies puhui yhteisen asunnon ostamisesta ja suunnitteli muutenkin kovaa vauhtia tulevaisuuttamme.

Minä en vaan rakastanut miestä tarpeeksi, olimme vääränlaisia toisillemme.

Eroaminen oli vaikeaa, mutta lopulta se vaan oli tehtävä. Erään riidan jälkisetvimisissä sitten sanoin, ettei tästä taida nyt tulla mitään. Asiaa puitiin useampi päivä, mutta sitten mies ymmärsi että olen tosissani. Nyt olemme jo ihan ok väleissä ja ratkaisu on tuntunut todella oikealta.

Härkää sarvista vaan, ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan