Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etuhampaiden eroosio??!

Vierailija
15.08.2012 |

Onko kohtalotovereita?

Mulla hävinnyt kiille hampaista ja nyt etuhampaiden yläosa lähellä ientä on kärsinyt korroosiosta. Näkyy hammasluu ja se on erivärinen kuin hammas. :(

En uskalla enää edes hymyillä.

Kärsin monta vuotta refluksitaudista ja tässä tulos.

Oletteko saaneet mistään apua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin etuhampaisiin jos tuo kerran haitttaa sinua esteettisesti.

Vierailija
2/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat on kuopalla miltei puoleenväliin ienrajasta asti. En tiedä mistä johtuu. Etikkaisista ruuista, virvoitusjuomista, kortisoonipitoisesta nenäsuihkeesta, kuivasta suusta, vai mistä. Jonkin verran joskus ollut myös tota, että noussut vatsahapot kurkkuun. En tajunnut että vois olla noin turmiollista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska katsotaan esteettiseksi hoidoksi.

Vierailija
4/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu lapsuuden sairasteluista minulla (mm. refluksista, lääkeistä yms.) jotka vahingoittaneet pysyvästi hammaskiillettä ja aiheuttaneet kiillevauriot ja sitä kautta eroosion. Hammasluu paistaa ikävästi ja hampaat ovat kaikkea muuta, kuin kauniit.

Kunnallisella puolella hampaita paikkailtu tähän asti. Ja eihän ne paikat pysy.

Nyt sitten vuosien taistelun jälkeen sain vihdoin lähetteen suun erikoishoidon yksikköön. Siellä sitten aletaan hoitamaan vihdoin näitä hampaita.

Yksityisellä puolella hinta olisi kymmeniä tuhansia euroja, tuolla tulen saamaan paljon edullisemmin, vaikka kalliiksi tulee kuitenkin.

Yritä siis kysyä hammaslääkäriltäsi lähetettä!

Vierailija
5/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota posliinilaminaatit. Suojaa omaa hammasta ja näyttää upealta. Itse otin hieman samoista syistä 6 vuotta yksityishammaslääkärillä Helsingissä. 4 hammasta = 1100 eur.

Vierailija
6/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. yksityishammaslääkäri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme