Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi unihäiriöistä saa lapsia (lapsi ja nukkuminen)

Vierailija
15.08.2012 |

Jos jommalla kummalla teistä vanhemmista on unihäiriöitä, niin onko lapsenne millaisia nukkujia. Meillä kaikilla on jonkin sortin ongelmia nukkumisen kanssa, aina ollut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin lapsemme ovat olleet huonoja nukkujia ekat kolme vuotta ja senkin jälkeen heräilyjä on ollut. Jopa nelivuotiaana vielä. Olen itse kevyt nukkuja ja joudun nukkumaan korvatulpat päässä. Meidän viisivuotias herää myös todella herkästi. Esim jos joku kävelee huoneessa äänettömästi. Rankkaa on ollut mutta olemme toivottavasti jo voiton päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että se vielä puuttuu kun nuorinkin aloittaa öiset vaeltelut.

Vierailija
4/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi peri valitettavasti huonot unenlahjani eli meillä valvotaan, heräillään ja unikin on tosi levotonta kohkaamista ollut jo 6 vuotta.

Vierailija
5/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy. Pelottaako teitä koskaan se, että lapsi satuttaa itseään kouhkatessaan jotain näillä yöllisillä retkillään?

Vierailija
6/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni käveli nuorena unissaan paljonkin. Itse kävelin säännöllisesti unissani pikkulapsesta lukioikään saakka, ja vielä parikymppisenä opiskelijakämpässä yksin asuessani löysin joskus aamulla tyynyni eteisestä ulko-oven vierestä tai muuta sellaista hauskaa. Nelivuotias poikani on heräillyt koko elämänsä useita kertoja yössä, joka ikinen yö. Hänellä on unikauhukohtauksia, unissapuhumista, unissaan ei sentään ole vielä kävellyt, mutta eiköhän sekin yö tule.

Miehen suvun puolella ei ole unihäiriöitä ja toinen lapsemme, 2v tyttö, nukkuu rauhallisesti heräten max kerran yössä. Lienee perinyt unenlahjansa isältään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme