Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipesi yh-äipästä joka on vimpan päälle laitettu, mutta lapsrukkansa kulkee ns. ryysyissä?

Vierailija
14.08.2012 |

Noita näkee yllättävän paljon. Luulisi, että äiti haluaisi panostaa omaan lapseensa enemmän kuin itseensä. =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin edes näkee lapsia jolla on "ryysyt ". Ja jos olen nähnyt niin vanhemmilla on myös.

Vierailija
2/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tarvitsee uuden miehen ja sen takia laittautuu haluttavaksi. Aika harva teinipoikakaan nykypäivänä suostuu pitämään mitään muuta kuin verskoja, t-paitaa, lippiksiä ja krokseja, joten voi olla ihan lapsen oma vaatemaku kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tunne kuin yhden yh:n, ja hänenkin lastaan näen vain ohimennen pari kertaa vuodessa, mutta näin ydinperheen äitinä voin kyllä kertoa että näytän yleensä HUOMATTAVASTI siistimmältä kuin leikki-ikäiset lapseni.

Kenelläkään ei meidän perheessä ole kalliita merkkivaatteita, mutta minun vaatteeni ovat tyypillisesti puhtaita ja toimistotyön mukaan mitoitettuja, kun taas lapset ovat mustikkakeittoisissa ja loppupäivää kohti kasvavassa määrin rähjäisissä vaatteissaan. Se ei tätä asiaa auttaisi että vaatteiden ostohinta olisi kalliimpi.

Vierailija
4/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita näkee yllättävän paljon. Luulisi, että äiti haluaisi panostaa omaan lapseensa enemmän kuin itseensä. =(

Mitä lapsi tekee merkkivaatteilla? Mitä lapsi tekee vimpan päälle olevilla vaatteillaan? Aivan. Sotkee ne leikeissään, syödessään jne. On sulaa hulluutta panostaa kovin suuria rahasummia lasten sisävaatteisiin. Ainakin se on täysin turhaa, vieläpä kun lapset kasvavat todella nopeasti vaatteistaan ohi. Aikuiset harvemmin, paitsi leveyssuunnassa oikeastaan aika useatkin.

Vierailija
5/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko, että mun merkittömät halpisulkoiluvaatteet on puhtaat, kun lasten merkkihaalarissa voi olla hiukan kuraa?

Mun tuntemani äidit, ydinperheiden tai yh:t, ovat kaikki samanlaisia:

- lapset puettu hyvin, äiti ryntteissä

- lapset puettu hyvin ja äiti puettu hyvin

- lapset ryntteissä, äiti ryntteissä

Vierailija
6/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näet jossain kadulla useampiakin näitä vimpan päälle laitettuja naisia ja heidän ryysyissä kulkevia lapsiaan, niin mistähän mahdat tietää, että kyseessä on juuri yh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme