Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kieltäytyä työkkärin tarjoamasta epäsäännöllisestä 3-vuorotyöstä

Vierailija
14.08.2012 |

sillä perusteella, että lapsi on ekaluokkalainen (ei oikeutta päivähoitoon) ja mieskin on epäsäännöllisessä kolmivuorotyössä?

Jos ei voi kieltäytyä, onko yhteiskunnalla jotain ratkaisua siihen ongelmaan, mihin ekaluokkalainen laitetaan vaikkapa niiksi päiviksi, kun isä ja äiti molemmat ovat ilta/yövuorossa?

Jos lapsen jättää yksin kotiin, lienee sossu paikalla?

(joo, ei luotettavia naapureita, mummot ja vaarit kauempana ja toiset vielä työelämässä itsekin).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavammin tulee karenssi. Mutta tee sen jälkeen valitus ely(?)- keskukseen. Täällä tarjottiin kolmivuorotyötä 79 kilsan päästä meiltä kotoa. Mies ei ottanut vastaan. Sai siitä syystä karenssin. Karenssi peruttiin kun tehtiin valitus. Valituksessa kerrottiin millainen elämän tilanne meillä on. Meillä oli pieni lapsi.

Vierailija
22/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä odotellut vuosikymmeniä.

Itse minun on pitänyt työni hankkia. Yhdestä paikasta sain tiedon työkkärin pihalla, vastaantulevalta kaverilta enkä virkailijalta.

Omaa tyhmyyttä tehdä sellainen suunnitelma, jossa ei ole mainittu, että vain päivätyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että molemmat vanhemmat, tai ainoa vanhempi, on töissä iltaisin. Sellaiseksi on työelämä mennyt niin monella alalla.

Vierailija
24/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräästä kotieläinpihasta. Sinne olisi pitänyt muuttaa kesän ajaksi, koska työaika oli tyyliin 8-12 ja 13.30-17 ja 20-20.30. Hakemuksessa luki vain ,että hakemukset siihen ja siihen mennessä ja puhelin tiedusteluja ei kiireen vuoksi oteta vastaan.

Tuolloin soitin työkkäriin kysyin että ihan oikeastikko kahden pienen lapsen äiti laitetaan 3kk eroon lapsista. Jos tuonne paikkaa olisi voinut soittaa ja sopia, että tulee öokis kotiin,olisi paikkaa pitänyt hakea. Mutta kun asiasta ei voinut sopia niin pisti sen hakemuksen minun kohdaltani pois ja karenssia ei tullut.

KOskaan noista jutuista et voi kieltäytyä ilman karenssia, eli sinun täytt vaan mennä työhaastatteluun. Siellä taas voit kayttäytyä kuin idiootti jolloin sinua ei hommaan teitenkään valita.

Vierailija
25/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan pyydetty hakemaan. Todennäköisyys, että saa on pieni.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan