Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

abortti kokemusta

Vierailija
14.08.2012 |

Kuinka saada abortti? Onko jollakin kokemusta.. Mä olin jo etukäteen miettinyt mitä teen jos oon raskaana,ja niinhän se testi oli positiivinen. Mä en vain tähän elämän tilanteeseen voi saada lasta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin nyt varmastikkin osaat varata ajan?

ja sitten kokemuksia abortista niin vastaan tähän asiaan ystäväni puolesta:

eli ystäväni on tehnyt abortin ja hänelle tuolla sairaalassa annettiin niinku sellanen pilleri ja sit alko se verenvuoto ja aivan saatanan kovat kivut! sitten sieltä vaan poistu sellanen musta täplä = lapsi.

mutta kyllä hän oli itkeny siinä vaiheessa kun sitä verta alko tulemaan ja homma oli niin lopullista... sit kadutti

Vierailija
2/3 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että haluat keskeyttää raskauden. Kertovat kyllä, mitä tehdä. Mä kävin labrassa ja juttelin lääkärin kanssa. Muutin mieleni ja raskas sai jatkua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika omaan TK:hin. Sitten täytetään lomake, että miksi keskeytys ja varmistetaan testillä raskaus. Tämän jälkeen saat lähetteen sairaalaan, jossa toinen lääkäri varmistaa aikeesi. Määritetään raskauden kesto ultralla, jonka jälkeen valitset joko lääkkeellisen keskeytyksen tai kaavinnan. Toimenpiteenä varsin helppo ja lääkkeellisessäkin fyysiset kivut on ohimeneviä. Komplikaation riski molemmissa. Mutta se henkinen osuus saattaa olla vaikeampaa, vaikka oletkin varma päätöksestäsi. Tsemppiä valintaasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme