Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smoothie aamulla mukaan töihin - mistä TIIVIS isohkosuinen pullo?

Vierailija
14.08.2012 |

Otsikossa olikin jo ongelma. Tykkään syödä/juoda aamulla smoothien, mutta haluaisin syödä sen vasta töissä. Menen töihin kävellen tai pyörällä ja olen etsinyt pulloa, johon smoothien voisi aamulla kaataa. Pullon pitää olla tiivis, sillä se heiluu laukussa enkä ala sitä erityisemmin asettelemaan tai muoviin käärimään. Lisäksi pullon suun pitäisi olla vähän isompi kuin tavallisen limsapullon. Töissä smoothieta ei voi tehdä.

Ehdotuksia? Olisiko joku tällainen hyvä?

http://www.partioaitta.fi/Nalgene_N-GEN_-juomapullo_750_ml

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuohon tarkoitukseen edullinen vaihtoehto, nutrilett shakerpullo ihan vaan.

Vierailija
2/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

termarihan pitää myös viileänä, joten jos pistät termarin illalla jääkaappiin avoimena ja aamulla kaadat siihen viileän smoothien, se on mukavan viileä vielä töissäkin. Huomionarvoinen etu vielä näillä ilmoilla... Termareissahan on leveämpisuisia malleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Clas Ohlssonilta saa ihan käypiä termareita huokealla, täältä irtoaa viitosellakin kelvollinen 3,5 dl:n pikkutermari.

http://www.clasohlson.fi/product/category.aspx?category=ulkoilu:termoks…

Vierailija
4/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma. Shakerpullo ei käy, ei mun pullossa ainakaan pysy korkki niin tiiviisti kiinni että sen voisi vaan heittää laukkuun.

Vierailija
5/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko sen smoothien tehdä itse jo edellisenä iltana? (appelsiinimehua, banaania, pakastemarjoja)

Säilyykö hyvänä?

Vierailija
7/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy hyviä TIIVIITÄ pulloja esim siihen urheilupullon olisi helppo kaataa mitä vaan ja on varmasti tiivis

ja ne on turvallista muovia

Vierailija
8/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on polykarbonaattia

Eli erittäin todennäköisesti sisältää BPA:ta.

Miksi tämän pitäisi antaa haitata? Eiköhän ihan vaan olemalla ja hengittämällä saa sisäänsä myrkkyjä enemmän kuin hetken muovipullossa säilytetystä smoothiesta...

Vierailija
9/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa jostain K-kaupasta juotava jogurtti, merkiltään Pirkka. Juo purkissa oleva jogurtti pois ja pese tölkki. Kestää muuten ihan oikeasti sitten 70 asteen tiskikonepesun, meillä pesty jo varmaan sata kertaa eikä ole mennyt miksikään.

Mahtuu runsaasti smoothieta, helppo juoda isosta aukosta, pullo on erittäin halpa, alle 2e ja saa kaupan päällisiksi sisällönkin :D Ja jengoilla menee tiiviisti kiinni, ei sotke. Minä aina pistän pyöräillessä vettä meille aikuisille sinne.

Vierailija
11/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo lifefactoryn lasipullo ei miellytä, niin mites ois teräspullo, esim. http://www.mysigg.com/

Näistähän on nyt paljon halpiskopioitakin, jopa alle 5e.

Vierailija
12/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakkaa muovipussiin, niin pääset helpommalla.

Vierailija
13/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät aiheuttavat käymistä pidemmänpäälle, kun pureskelust syntyvä sylki puuttuu. Myös ilmaa on smoothissa valtavasti. Sokeria on myös hedelmäsokeri. Eli mieti kuinka usein sitä suolistoosi tunget vai ahmitko muka terveysvaikutusta. Näläntunne pysyy poissa, mutta soseet on hampaattomille tarkoitettu, eikä niillekään ilmalla lisättynä.

Vierailija
14/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin Nalgenen pulloissa on ihan erikseen merkintä bpafree. Ovat muuten tosi käteviä ja hyviä, mutta iso suuaukko tekee juomisen hankalaksi etenkin autossa tms paikassa jossa voi olla tärinää tai heilahduksia.

Vierailija
15/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia? Olisiko joku tällainen hyvä?

<a href="http://www.partioaitta.fi/Nalgene_N-GEN_-juomapullo_750_ml" alt="http://www.partioaitta.fi/Nalgene_N-GEN_-juomapullo_750_ml">http://www.partioaitta.fi/Nalgene_N-GEN_-juomapullo_750_ml</a&gt;

Eli erittäin todennäköisesti sisältää BPA:ta.

Meillä ainakin Nalgenen pulloissa merkintä bpafree. Ovat muutoin hyviä ja käteviä pulloja, mutta iso suuaukko tekee juomisen hankalasti esim autossa tms. jossa on tärinää tai heilahduksia

Vierailija
16/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät aiheuttavat käymistä pidemmänpäälle, kun pureskelust syntyvä sylki puuttuu. Myös ilmaa on smoothissa valtavasti. Sokeria on myös hedelmäsokeri. Eli mieti kuinka usein sitä suolistoosi tunget vai ahmitko muka terveysvaikutusta. Näläntunne pysyy poissa, mutta soseet on hampaattomille tarkoitettu, eikä niillekään ilmalla lisättynä.

Olen huomannut saman ja outo haju tulee myöhemmin ihon läpi.

Vierailija
17/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on vähän isompisuinen pullo. Ja halpa.

Vierailija
18/22 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sosiaaliluokka syö eväänsä matkalla jonnekin? Siis noloa!

Vierailija
19/22 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän oli tullut runsaasti ehdotuksia! Itse asiassa päädyin aamulla kauppareissulla ostamaan tuon jonkun suositteleman pakastuspullon, katsotaan miten se toimii. Eipä ollut iso investointi jos ei haluamaani käyttöön sovikaan, sillä maksoi 1,30e.

Jos pakastuspullo ei olekaan hyvä, pidän muutkin ehdotukset mielessä.

Vierailija
20/22 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin ostamassa pakastuspullon ja nyt olen sitä testannut: toimii! Smoothiesta pitää vaan tehdä vähän löysempää että sen saa kunnolla juotua. Kiitos vinkistä (tai paremminkin ketjun aloittamisesta) ap:lle, mun aamiaisongelma on nyt ratkaistu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan