Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään duunin ravintolapikkujoulut, en jaksakaan mennä. Soitanko ja perunko?

Vierailija
26.11.2005 |

Duunipaikkani pitää tänään pikkujoulut ravintolassa, siis mennään syömään porukalla. Ilmoittautuminen oli viikkoja sitten ja ilmoittautumisen yhtetydessä piti laittaa ylös listalle, mitä aikoi ruokalistalta tilata. Se toimitettiin etukäteen ravintolaan. En jaksakaan mennä nyt illalla tuonne pikkujouluihin. Pitääkö minun soittaa sinne ravintolaan ja kertoa etten tule? Lähinnä sen takia, kun annokseni on kuitenkin siinä listalla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyt kuitenkin, että siellähän olikin mukavaa!

Vierailija
2/2 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan