Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä idea on pitää lapsella AINA lippistä tms. päässä.

Vierailija
14.08.2012 |

Mä en ymmärrä meidän naapuruston tyyliä pitää lapsella lakkia, lippistä, huivia päässää 24/7. Meillä lapsi on useinkin ilman päähinettä koska ei sitä joka hetki tarvita. Eri asia on jossain ulkomailla kun aurinko oikeasti paistaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole kylmä tai ihan polttava helle. Suomalaiset lapset tunnistaa muista pohjoismaalaisista tai pohjois-eurooppalaisista lapsista siitä, että säällä kuin säällä on lakki päässä. Johan se hiostaa hiuspohjaakin, kun on aina hattu.

Ja se pitää olla, vaikka olisi puolipilvistä, tyven ilma, illalla klo 17 ja lämpöä +18 astetta.

Vierailija
22/24 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat alle kouluikäisiä ja olen pitänyt helpompana sitä että hattu on aina eikä tarvitse neuvotella siitä onko tuo tarpeeksi kova auringonpaiste tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käytetään vaan tarpeessa. Siis tyyliin jos on tarkoitus oleilla keskipäivällä paahtavassa helteessä useita tunteja.

Esimerkiksi aamuyhdeksältä harvoin tarvitsee paahteen takia hattua, mutta klo 11-15 se taas usein on tarpeen. Harvoin lakkia tarvitsee myöskään iltaisin. Kesällä usein ollaan ulkona esim. 18-19.30.

Jos on vähän hiuksia (taapero), niin sitten pitää olla vähän tarkempi.

Mä itse pidän paahteessa myöskin päähinettä, yleensä turbaaniksi sidottua huivia tai leveää hattua.

Vierailija
24/24 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä isossa naapurustossa, jossa kaikilla vähintään puolen hehtaarin tontit, ihan vaan sen takia, että käsken pojan laittaa hatun päähän ja nyt ottaa pois ja taas laittaa jne. Helpompi on, kun laittaa sen uloslähtiessään päähän ja sit taas kotiin tullessa pois.