Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7423)

Vierailija
1981/7423 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mietin sen puhekisan jälkeen, että olisikohan tavoite päästä tv-maailmaan mukaan? Oma sarja?

Vierailija
1982/7423 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä ehkä ankein näkemäni annos koskaan hänen vihanneskeittonsa: keitettyjä vihanneksia vedessä ja tölkistä papuja..

Alkaa niin puuduttaa joka viikko toistuu tasan samat postaukset.

Mä toivon, että hänellä on jokin tehokas monivitamiini käytössä, sillä halpuutetulla ruokavaliolla voi seurata muitakin puutostiloja kuin alhainen rautataso. Olen tämän itsekin karvaasti kokenut.

Lidlistä ostetut porevitamiinit, jotka puolitetaan (vai peräti 1/4) että kestävät kauemmin.

Miksi mies ei hankkinut harjoitustilaa, niin olisivat voineet jatkaa vanhassa asunnossa asumista?

Onkohan muuttoon jokin muukin syy kuin miehen musisointi? Virve taisi mainita jossain stoorissaan ohi mennen, että taloyhtiön pj hankala.

:D :D :D

Nyt jo iso repeäminen. Miksi te muut tuette edes klikeillänne tuollaista ilmeisen totaalisekoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/7423 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä luulen, että insta on taloudellisesti tuottavampi kuin blogi ja siksi sinne pusketaan nyt sitä ns. sisältöä. Ja tärkeintähän on se, että saa paljon klikkejä, kommetteja, katsomiskertoja. Tärkeämpää on se, että on huomiota ja kommentteja. Se tuottaa parhaiten instassa."

Ethän tiedä yhtään miten instagram tuottaa.

Huomiot ja kommentit eivät tuota mitään.

Oletko ikinä ajatellut eri palvelujen ansaintalogiikkaa?

Instagram tuottaa, jos sinne tuottaa maksullisia mainoksia mitä Virve ei tee. Instagraminsa ei tuota hänelle mitään vaan korkeintaan toimii reittinä blogiin josta taas tulee passiivisia tuloja.

Vierailija
1984/7423 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä luulen, että insta on taloudellisesti tuottavampi kuin blogi ja siksi sinne pusketaan nyt sitä ns. sisältöä. Ja tärkeintähän on se, että saa paljon klikkejä, kommetteja, katsomiskertoja. Tärkeämpää on se, että on huomiota ja kommentteja. Se tuottaa parhaiten instassa."

Instagram tuottaa, jos sinne tuottaa maksullisia mainoksia mitä Virve ei tee. Instagraminsa ei tuota hänelle mitään vaan korkeintaan toimii reittinä blogiin josta taas tulee passiivisia tuloja.

Jos hän vilauttaa jotain tuotetta, mainitsee kirjan tms storyissaan niin totta hitossa tuottaa :D Näistä tehdään ihan markkinointisopimuksia. Saat x euroa jos sanot z viisi kertaa postauksessa.

Vierailija
1985/7423 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän vilauttaa jotain tuotetta, mainitsee kirjan tms storyissaan niin totta hitossa tuottaa :D Näistä tehdään ihan markkinointisopimuksia. Saat x euroa jos sanot z viisi kertaa postauksessa.

Nuo merkataan kaupallisiksi yhteistöiksi. En todellakaan usko, että Virvellä on jotain hämäriä kaupallisia diilejä, joita ei merkkaisi.

Vierailija
1986/7423 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virve tekee maksullista mainontaa, jota myös yhteistyöksi kutsutaan. Heti instansa etusivulta voi nähdä parikin eri esimerkkiä. Ja niissä tarinoissa mainostetaan myös, näkyvästi ja vähemmän näkyvästi, esimerkiksi viime aikoina erästä seerumia ja sitä myyvää tahoa. Seuraajamäärillä, katsomiskerroilla ja kommenttimäärillä voi olla väliä, kun sopimusta mainostajan kanssa tehdään, eihän kukaan tyhjille katsomoille halua mainostaa.

Vierailija
1987/7423 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virve tekee maksullista mainontaa, jota myös yhteistyöksi kutsutaan. Heti instansa etusivulta voi nähdä parikin eri esimerkkiä. Ja niissä tarinoissa mainostetaan myös, näkyvästi ja vähemmän näkyvästi, esimerkiksi viime aikoina erästä seerumia ja sitä myyvää tahoa. Seuraajamäärillä, katsomiskerroilla ja kommenttimäärillä voi olla väliä, kun sopimusta mainostajan kanssa tehdään, eihän kukaan tyhjille katsomoille halua mainostaa.

Aika pieni seuraajamäärä Virvellä on kaupallisia yhteistöitä ajatellen. Ja minusta seerumipostauksessa ei kyl ollu mainos-merkintää.

Vierailija
1988/7423 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pieni seuraajamäärä Virvellä on kaupallisia yhteistöitä ajatellen. Ja minusta seerumipostauksessa ei kyl ollu mainos-merkintää.

Blogissa mainostetaan samaa seerumia kera mainoslinkkien.

Yhteistöitä on ollut mm. niiden kaihtimien osalta ja jonkun pankin kanssa.

Vierailija
1989/7423 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä virve??????? mitä on tapahtunut??????? #pitääköollahuolissaan?????????

Vierailija
1990/7423 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nackan asunto meni kaupaksi.

Virvellä oli listattuna omat menot, reilu 600 euroa sisältäen asumiskulut ja ruoan. Oliko tästä miinustettu miehen osuus, nythän kulut tosiaan puolittuu? Vai miten jakavat, ymmärsin asumiskulujen menevän puoliksi?

Vierailija
1991/7423 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekevät samalla lailla kuin aiemmassa asunnossa niin Virve maksaa asuntolainaa kokonaan yksin, mutta mies maksaa puolet koroista ja vastikkeesta.

Mua nauratti tuo Virven kuvientuhoamisparaati, jotta saa säästöön 72 euroa ekstraa vuodessa. Onkohan hän puhunut terapiassa tuosta mielipuolisesta saituudestaan, jolla myös ylläpitää uupumisoireitaan. Tai vaihtoehto on se, että 4000 euron passiiviset tulot ovat olleet höpönlöpöä.

Vierailija
1992/7423 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Virven uusimpien insta stoorien perusteella vaikuttaa siltä, että hän ja miehensä ovat nyt loukussa tuolla pikkutalossa. Molemmat yrittäjiä, joten uutta asuntolainaa mahdoton saada ja Tukholman vuokratasokin sellainen, että vuokralle muuttaminen mahdotonta. Näin siis Virven mukaan.

Talosta ihmisten ilmoille, ja esim. Tukholmaan, kulkeminenkin vaikuttaa haastavalta ja aikaavievältä. Virvellehän tällä ei varmastikaan niin väliä, kun on vaan kotona passiivisten tulojen turvin, mutta mites miehen töissäkäyminen? Nyt ilmeisesti vähemmän miehelle töitä, mutta entä sitten kun työtilanne normalisoituu? Vai aletaanko silloin yöpyä enemmän ex-naapurin luona Nackassa?

Vierailija
1993/7423 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjalta kuulostaa Virven selostukset asumiskuvioista. Jotenkin välittyy fiilis että pikkutaloasuminen on jo nyt taputeltu ja huonoksi todettu kokeilu, josta on kuitenkin pakko väittää pitävänsä, koska ei oikein ole muutakaan vaihtoehtoa. Huomatkaa myös, että Virve sanoo nyt taas tehneensä kesästä saakka lähes päivittäin 6-7 km lenkin kauppaan ja kirjastoon, vaikka aiemmin on toistuvasti väittänyt kärsineensä pitkäaikaisesti sänkyyn lamaannuttaneesta uupumuksesta. Että joo.

Vierailija
1994/7423 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa joka ei jaksaisi enää hehkutusta tarjousruokavalion ihanuudesta? En oikeasti keksi justkaan mitään rasittavampaa kuin se, että joka päivä pitäisi juosta kauppojen tarjousten ja punalappuisten tuotteiden perässä ja sitten yrittää vielä keksiä niistä päivän riittävän ravitseva ruoka. Tuo voi toimia ainoastaan lapsettomille ja niille, joilla ei ole mitään väliä mitä milloinkin suuhunsa laittaa. Enkä taatusti lähtisi Espanjaan saakka leikkimään köyhää eläkeläistä ja juoksemaan Lidlin alennustuotteiden perässä. Olisi kyllä kiva tietää mitä Virven mies on mieltä tästä kaikesta kun on lähdössä matkalle mukaankin.

Vierailija
1995/7423 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se on meikkaamatta ja itseään laittamatta ja säästää ihan kaikessa mielipuolisesti? Siihen loppui aikanaan oma seurailu. Tykkäsin niistä tuote esittelyistä ja kokemuksista.

Vierailija
1996/7423 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itsekään jaksaisi juosta päivittäin tarjousten perässä vaikka olen lapseton sinkku. Virven salaatit näyttävät yleensä aika hyviltä, mutta itse kyllä haluan itse päättää mitä syön milloinkin, enkä tykkäisi vain sekoittaa kaikkea löytyvää keskenään. Virven tapa tuntuu todella vaivalloiselta ja stressaavalta, miksi juosta metsästämässä ruokaa kun voi kerralla suunnitella mitä tarvitsee ja hakea sen.

Myös kuvat sijoituskäyrästä ovat käyneet vanhaksi. Eihän tuosta saa mitään irti kukaan muu kuin hän itse.

Vierailija
1997/7423 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo asumiskuviot vaikuttavat tosiaan aika ahdistavalta. Jumissa pikkutalossa josta 3,5 km lähimpään kauppaan? Jos on esim sairaana tai keli on järkyttävän huono, esim yli 30 astetta pakkasta... Ei kyllä itseä paljoa kiinnostaisi. Olisin heinä muuttanut takaisin Nackaan. Tai hankkisin auton! Mutta autohan on tietysti kauhistus Virven maailmassa.

Vierailija
1998/7423 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan uskonut että dioreja hamstraava Virve vielä jonain päivänä suosittelee instagramissaan käyttämään salaatissa kaalta koska se on halvempaa ja ei nahistu.

Vierailija
1999/7423 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo asumiskuviot vaikuttavat tosiaan aika ahdistavalta. Jumissa pikkutalossa josta 3,5 km lähimpään kauppaan? Jos on esim sairaana tai keli on järkyttävän huono, esim yli 30 astetta pakkasta... Ei kyllä itseä paljoa kiinnostaisi. Olisin heinä muuttanut takaisin Nackaan. Tai hankkisin auton! Mutta autohan on tietysti kauhistus Virven maailmassa.

Lähimpään kauppaan on vajaa kilometri. Tykkää vaan käydä kauempana halvemmassa Lidlissä. Ja mikä nyt sopii milloinkin parhaiten tarinaan… Minitalohan on ihan tavan lähiössä, mutta Virve haluaa kertoa tarinaa ”maalla asumisesta”, ja tuo lähikauppa ei oikein sovi maaseututarinaan. Kaupassa käy joka päivä ja se on hyvää hyötyliikuntaa. Paitsi että iso osa päivistä menee sängystä poistumatta ja hiljattain ei voinut mennä kolmeen päivään kauppaan koska oli sateisia päiviä. 🤠 Hyvä varmasti pysyä eläkkeellä, vähän raskasta olisi elämä jos töihinkin pitäisi mennä myös sateisina päivinä.

Kiinnostavinta minussa tällä hetkellä tuossa pienten tapahtumien instassa on nuo vahingossa lipsautetut ruokarajoitukset. Virve kertoi, että banaanit (Virven herkkuruoka) lasketaan päittäin, kumpikin saa syödä päivässä yhden banaanin. Oletan, että kun aamukahvia nautiskellaan (sic!) koko aamupäivä lämmittäen sitä aina muutaman kerran mikrossa, kahviakin saa vain yhden mukillisen per aamupäivä. Eilen oli instassa kuva jostain YLE Areenan sarjassa ja vieressä oli kuva kahvimukista jossa oli vettä. Tänään Virve kertoo kuitenkin usein juomansa mukillisen teetä, joten ilmeisesti kyseessä oli mukillinen teetä, teepussilla vaan oli vähintään neljäs käyttökerta menossa. Kuka kehtaisi kysyä, moneenko mukiin yksi teepussi riittää?

Vierailija
2000/7423 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän juo pelkkää inkivääriä kuumalla vedellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän