Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (12489)

Vierailija
12461/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten hän jaksaa sepustaa story toisensa perään noita kilometrikirjoituksia, joissa toistellaan samaa asiaa... en enää ainakaan edes yritä jaksaa lukea noita!

Vierailija
12462/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan taas tarinat turinoitu. Suosikkikohtani näissä oli se, jossa tarjotussa työssä olisi palkka ollut lähes kaksinkertainen. Siis rouva maajohtajahan kertoi tienanneensa noin 1200 € euroa kuussa, joten olisiko uudesta työstä ollut lähes kaksi tonnia kuussa tarjolla. Ja Virve kertoo että oman alan masters-tutkinto oli about opparia vailla. Muistaakseni Virve ei saanut opintojaan edes aloitettua - siis about opparia vaille valmista. 😁 Siksihän ne luottotiedotkin Suomessa paloi, kun Virve ei ollut vuoden aikana kertaakaan edes kirjautunut opiskelijasähköpostiinsa, jonne laskut olivat tulleet.

Mutta vuosi vuodelta kauniimmat tarinat. Minun käsittääkseni Elevenissä haluttiin Virvestä eroon kun mikään ei sujunut ja joulukalenteri oli fiasko ja työtehtäväksi annettu nettikaupan tuotekuvausten kirjoittamiset olikin ilmoittamatta ulkoistettu ja Virve oli siirtänyt tehtävät bloggareille ja lopputulemakin oli just sen näköinen. Mutta ehkä se tosiaan menikin niin, että Virven ylevät arvot jotain jotain jotain ristiriita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12463/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kaikista maailman paikoista Virve haluaa uuden poikaystävänsä Malesiaan varmaan täsmälleen samaan huoneistohotelliin, jossa asui edellisen aviomiehen kanssa. Paikkaan, jossa ex-aviomiehellä on omat soittokaverinsa ja jossa hän saattaa joskus vielä ollakin.

Eikä noita täyden palvelun hotelleja olisi miljoonassa muussakin paikassa? Olisi.

Mietin ihan samaa että meneekö samaan hotelliin/alueelle. Mä tykkään reissata Thaimaassa, oon käynyt siellä paljon exän kanssa sekä yksin ja nyt myös muutaman kerran nykyisen mieheni kanssa. Mutta: mä en ole koskaan vienyt nykyistä samaan hotelliin, tai edes viereiseen kuin missä olin exän kanssa. Oon etsinyt meille ihan omat huudit ja itseasiassa yhden kokonaan uuden saaren mihin ollaan taas menossa ensi talvena. <3 Ja musta ois ihan kamalaa saada tietää että olisin samassa hotellissa jne kuin mitä toinen ois ollut aiemmin exänsä kanssa, jos homma ois toisinpäin että se oiskin mies joka hoitaisi kaikki hotellivaraukset. (Ja siis toki kysyn hänen mielipidettään, mutta mä olen meistä se joka jaksaa tonkia hotelleja, ihan sama mihin päin maailmaa mennään niin mä katson lennot ja hotellit.)

Vierailija
12464/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kaikista maailman paikoista Virve haluaa uuden poikaystävänsä Malesiaan varmaan täsmälleen samaan huoneistohotelliin, jossa asui edellisen aviomiehen kanssa. Paikkaan, jossa ex-aviomiehellä on omat soittokaverinsa ja jossa hän saattaa joskus vielä ollakin.

Eikä noita täyden palvelun hotelleja olisi miljoonassa muussakin paikassa? Olisi.

Mietin ihan samaa että meneekö samaan hotelliin/alueelle. Mä tykkään reissata Thaimaassa, oon käynyt siellä paljon exän kanssa sekä yksin ja nyt myös muutaman kerran nykyisen mieheni kanssa. Mutta: mä en ole koskaan vienyt nykyistä samaan hotelliin, tai edes viereiseen kuin missä olin exän kanssa. Oon etsinyt meille ihan omat huudit ja itseasiassa yhden kokonaan uuden saaren mihin ollaan taas menossa ensi talvena. <3 Ja musta ois ihan kamalaa saada tietää että olisin samassa hotellissa jne kuin mitä toinen ois ollut aiemmin exänsä kanssa, jos homma ois toisinpäin että se oiskin mies joka hoitaisi kaikki hotellivaraukset. (Ja siis toki kysyn hänen mielipidettään, mutta mä olen meistä se joka jaksaa tonkia hotelleja, ihan sama mihin päin maailmaa mennään niin mä katson lennot ja hotellit.)

Itse en näe mitään pahaa siinä, että majoittuisin samassa hotellissa kuin exän kanssa. Tai siis, mitä sitten? Kyllä mä olen Suomessakin käynyt samoissa paikoissa eri kumppanien kanssa, ja tuntuisi vähän oudolta jos pitäisi vaikka mökillä yöpymistä välttää, koska siellä on joskus nukkunut exän kanssa. En mä myöskään ole laittanut parisänkyäni vaihtoon eron tullessa..

Vierailija
12465/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että V aikoo jättää Suomeen vaatteita, kosmetiikkaa ja ruokatarvikkeita. Mihinkähän nämä on tarkoitus jemmata reissuun lähtiessä? Sit voidaankin taas feikata hyperminimalistia, joka matkustaa käsimatkatavaroilla jne, "kyllä on helppoa ja kylläpä olen spesiaali kun pärjäilen kätevästi elämässä vaan parilla jutulla!". Jep, kätevää on niin kauan, ku on paikka missä sit kuitenkin varastoida kamojaan ja olla kirjoilla, samalla kun instassa huutelee olevansa "koditon" ja omistamiensa asioiden mahtuvan selkäreppuun....

Tähän paikkaan ei kuitenkaan voi jättää yhtä ylimääräistä pakettia tamponeja. Ei noissa V jutuissa ja tekemisissä ole juurikaan tolkkua.

Vierailija
12466/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, seuraan harvoin. Olen ihan sekaisin Virven miesasioista. Silloin blogiaikana oli joku suomalainen. Oli joku ruotsalainen. Joku britti. Nyt ollut jo naimisissa ja eronnutkin? Muistaako joku paremmin?

Vierailija
12467/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Yritän aina välillä tulla tänne puolustamaan Virveä ja alapeukutan kurjia ja lähes asiattomia kommentteja, mutta... Virve tekee sen todella hankalaksi. 😂 Varsinkin kun lukee noita uusimpia stooreja. Jestas, että ihminen voi olla pihalla siitä miten maailma pyörii. 🤯

Siis Virvellä ei ole ystäviä, joten kaikki raportoidaan someen ja mikä pahinta, hänen ei edes tee sillä rahaa, vaan ihan ilmaiseksi tuuttaa tän kaiken meille kaikille luettavaksi. Hänen elämänsä on tyhjää, tylsää ja orjallisen rutinoitunutta ihmeellisistä asioista, joilla yrittää täyttää päivänsä, koska hänellä ei ole mitään seuraa eikä selvästikään mitään järkevää tekemistä.

Vierailija
12468/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve: "Sitten kun minimalismin ja kulutuksen vähentämisen myötä aloin tuntea arvoristiriitaa työni ja oman elämäntapani välillä..."

Hahahahahah missä ne arvot on kun ostellaan halpisrytkyjä ja heitetään hetken päästä roskikseen? Missä minimalismi, kun rintsikoita on kaapit täynnä? Missä piilee kulutuksen vähentäminen, kun alemeikkejä haalitaan tarpeettomasti "vuosiksi varastoon"? Ei hyvää päivää tän muijan sepustuksia. 

Vierailija
12469/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virven sanoin: Ja musta on parasta, että ihmiset nimenomaan ajattelee näistä asioista eri tavalla, koska just se erilainen ajattelu saa yhteiskunnan toimimaan.

Ei saa. Erilainen ajattelu työnteosta saa yhteiskunnan kriisiin, jos haluaa esim jäädä vapaaehtoisesti kotiin tukien varassa. En tarkoita nyt työttömyyttä tai sairautta. Ja äärimmäinen pihistely ja säästäminen ei tue talouskasvua. Virve nyt ei tukien varassa sentään elä. 

Vierailija
12470/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten täydellisen oppikirjamainen esimerkki spirituaalisesta egosta! Aiemmin identiteetti oli siis rakentunut menestyksen ja asiantuntijuuden ympärille. Nykyään se on rakentunut valaistuneisuuden ja vapauden ympärille. Ego käskee pukemaan ylle tämän vapausnaamion uranaamion sijasta, ja tuon elämäntavan puskeminen ja sen jatkuva ajattelu ja pakottaminen ei todellakaan kerro sisäisestä rauhasta. Jos ihminen on aidosti sinut valintojensa kanssa, hänen ei tarvitse jatkuvasti vakuuttaa itseään tai muita siitä, että nyt on hyvä, tämä on oikein ja olen valinnut tämän itse. Ulkoisesti elämä on voinut muuttua, mutta tarve rakentaa ja puolustaa omaa identiteettiä on uudessa tarinassa eli henkistymisessä, valaistumisessa ja vapauden tunteessa. Ego on vahvasti junailijana tässä uudessa tarinassa, mutta sen vaikutukselle on vain täysin sokaistuttu.

Vierailija
12471/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sanooko Virve nyt kiertäen että töistään tykkäävillä on vaan suuri ego. Virvellä kuulemma ei enää ego ohjaa koska ei halua olla töissä eikä ole kiinnostunut töistä. Muutenkin puhuu töistä ja omista kiinnostuksistaan siihen malliin että haluaa puskea täysillä yötä myöten ja sit innostus lopahtaa koska "tiedän jo tarpeeksi". Eikö olisi parempi kehittää itseään niin että pystyy olemaan tasaisempi eikä joka asiassa vedä ihan täysiä niin että innostus sitten palaa äkkiä pois?

Vierailija
12472/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi miten täydellisen oppikirjamainen esimerkki spirituaalisesta egosta! Aiemmin identiteetti oli siis rakentunut menestyksen ja asiantuntijuuden ympärille. Nykyään se on rakentunut valaistuneisuuden ja vapauden ympärille. Ego käskee pukemaan ylle tämän vapausnaamion uranaamion sijasta, ja tuon elämäntavan puskeminen ja sen jatkuva ajattelu ja pakottaminen ei todellakaan kerro sisäisestä rauhasta. Jos ihminen on aidosti sinut valintojensa kanssa, hänen ei tarvitse jatkuvasti vakuuttaa itseään tai muita siitä, että nyt on hyvä, tämä on oikein ja olen valinnut tämän itse. Ulkoisesti elämä on voinut muuttua, mutta tarve rakentaa ja puolustaa omaa identiteettiä on uudessa tarinassa eli henkistymisessä, valaistumisessa ja vapauden tunteessa. Ego on vahvasti junailijana tässä uudessa tarinassa, mutta sen vaikutukselle on vain täysin sokaistuttu.

"Jos ihminen on aidosti sinut valintojensa kanssa, hänen ei tarvitse jatkuvasti vakuuttaa itseään tai muita siitä, että nyt on hyvä, tämä on oikein ja olen valinnut tämän itse."

TÄMÄ!!!! 

Vierailija
12473/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ylipäätään ymmärrä, että jos V kerta on niin uskomattoman onnellinen nyt kaikessa vapaudessaan, niin miksi hän kokee tarpeelliseksi ylläpitää instatiliä? Hän ei ole kiinnostunut kenenkään muun mielipiteistä tai näkemyksistä, ei siedä minkäänlaista kritiikkiä ja instassa(/somessa) vietetty ajanpaljous on pois siitä kaikesta "ihanasta", mitä hän nyt vapaana voi tehdä. Tuntuu siltä, että hänen kaikki aikansa menee vaan itsensä kuvaamiseen ja juttujen tuuttaamiseen nettiin. Jokainen nautittu kukkakaalin verso on raportoitava. Mitä ihmeen vapautta se on?

Vierailija
12474/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve sai poikkikselta yllätyksenä ruusuja ja karkkipussin, niin nyt onkin yllättäen kukkien saaminen Virven mielestä ihanaa. Jaksaa korostaa että edelleenkään ei toivo tai odota niitä merkkipäivänä eikä varsinkaan anteeksipyyntönä. Eikö Virve oikeasti osaa ajatella asioita ennenkuin ne tapahtuu Virvelle itselleen? Ei ollenkaan osannut ajatella miten jonkun mielestä yllätyskukkien saaminen on ihanaa??? Miten voi tosiaan olla niin pelkästään omaa itseään ja omaa kokemustaan ajatteleva.

Vierailija
12475/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa toi, kun Virve koko ajan hehkuttaa, ettei häntä sido mikään ja on vapaa tekemään ihan mitä tahansa. Ok, kiva. Mut siis... mitä hän sit tekee? Muuta kuin shoppailee alejuttuja pakonomaisesti? Ja naputtelee kilometrin pituisia stoorikirjoituksia omien valintojensa ylivertaisuudesta? 

Vierailija
12476/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virve sai poikkikselta yllätyksenä ruusuja ja karkkipussin, niin nyt onkin yllättäen kukkien saaminen Virven mielestä ihanaa. Jaksaa korostaa että edelleenkään ei toivo tai odota niitä merkkipäivänä eikä varsinkaan anteeksipyyntönä. Eikö Virve oikeasti osaa ajatella asioita ennenkuin ne tapahtuu Virvelle itselleen? Ei ollenkaan osannut ajatella miten jonkun mielestä yllätyskukkien saaminen on ihanaa??? Miten voi tosiaan olla niin pelkästään omaa itseään ja omaa kokemustaan ajatteleva.

Katsos kun Veellä on afantasia, eikä siihen liittyen osaa kuvitella mitään eikä ketään. 

Vierailija
12477/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve on pöllämystynyt täydellisestä poikaystävästään, joka on halunnut häntä spontaanisti ilahduttaa. Siis että joku on tehnyt kivan teon toiselle ihmiselle, ihan vaan siksi, että tälle tulisi kiva olo. Virve ei ilmeisesti koskaan ole näin toiminut, kun ei ymmärtänyt koko konseptin olemassaoloa. Ei kun ai niin, Virvehän ei halua ihmissuhteidensa perustuvan rahan käyttämiseen, koska sitten tulee se tarve että pitää koko ajan vastavuoroisesti antaa toiselle jotakin ja sellainen on Virven mielestä inhottavaa. Virvelle saa antaa ja tarjota, mutta hän ei aio niin toimia. Huoh.

Vierailija
12478/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virve on pöllämystynyt täydellisestä poikaystävästään, joka on halunnut häntä spontaanisti ilahduttaa. Siis että joku on tehnyt kivan teon toiselle ihmiselle, ihan vaan siksi, että tälle tulisi kiva olo. Virve ei ilmeisesti koskaan ole näin toiminut, kun ei ymmärtänyt koko konseptin olemassaoloa. Ei kun ai niin, Virvehän ei halua ihmissuhteidensa perustuvan rahan käyttämiseen, koska sitten tulee se tarve että pitää koko ajan vastavuoroisesti antaa toiselle jotakin ja sellainen on Virven mielestä inhottavaa. Virvelle saa antaa ja tarjota, mutta hän ei aio niin toimia. Huoh.

Virve sanoo kyllä nyt että kun sai nää ruusut ja nyt ajattelee miten ihana poikkis on, että saa kyllä tavalla tai toisella tämän takaisin. Luen tuon niin että nyt poikkis saa Virveltä seksuaalisia "palveluita". 

Eikö tuollainen nimenomaan olisi sitä toksista vastavuoroisuutta jota V niin inhoaa :D 

Vierailija
12479/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virve sanoo kyllä nyt että kun sai nää ruusut ja nyt ajattelee miten ihana poikkis on, että saa kyllä tavalla tai toisella tämän takaisin. Luen tuon niin että nyt poikkis saa Virveltä seksuaalisia "palveluita". 

Eikö tuollainen nimenomaan olisi sitä toksista vastavuoroisuutta jota V niin inhoaa :D 

En välttämättä lue ihan samalla tavalla, mutta jotenkin hyi nyt helvetti että oikein "miesten tekemiltä Instagram-videoilta" opittu että kukat naisille ovatkin hyvä "sijoitus". 🤢 Miehet ja Virve ne ymmärtävät taloutta ja kukkia vaihdon välineenä ja tosiaan ilmeisesti jossain muodossa kukkien takana oleva ajatus (? vai mikä, Virve on todella surkea ilmaisemaan itseään kirjoittaen) tulee antajalleen takaisin, tosin Virven tuntien se ei tosiaan ainakaan vastalahjoina tule. Ehkä lämpiminä ajatuksina, hehkeänä läsnäolona?

Vierailija
12480/12489 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä lue ihan samalla tavalla, mutta jotenkin hyi nyt helvetti että oikein "miesten tekemiltä Instagram-videoilta" opittu että kukat naisille ovatkin hyvä "sijoitus". 🤢 Miehet ja Virve ne ymmärtävät taloutta ja kukkia vaihdon välineenä ja tosiaan ilmeisesti jossain muodossa kukkien takana oleva ajatus (? vai mikä, Virve on todella surkea ilmaisemaan itseään kirjoittaen) tulee antajalleen takaisin, tosin Virven tuntien se ei tosiaan ainakaan vastalahjoina tule. Ehkä lämpiminä ajatuksina, hehkeänä läsnäolona?

Joo siis tää oli oksettavaa. Mitä ihmeen tilejä V seuraa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme