Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (11627)

Vierailija
11621/11626 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve tapaa kaunistella asioita niin ehkäpä tää poikkis on tyyliin syntyny -96 ja just ja just 30 v täyttänyt niin voi sanoa molempien olevan kolmekymppisiä. Kun ei poikkis koskaan ollut kuullut edes Vuonna 85 -biisiä. Tai sit poikkis on ruotsinkielisestä varakkaasta perheestä Westendistä jossa ei tollasta joidenki mielestä roskaa ole koskaan kuunneltu.  Poikkis kyl todellakin vaikuttaa paljon Virveä nuoremmalta. Henkiseltä iältä ainakin, kun viihtyy Virven seurassa. 

Vierailija
11622/11626 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis vaikuttaa omistushaluiselle, kun aina joka videolla tai kuvassa pitenemässä Virveä vyötäröltä kiinni. Myös autolla ajaessa. 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11623/11626 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Virvelläkin ole käsi poikkiksen haaroissa tuolla autossa? Onhan tuo vähän omituista…  Musta tuntuu, että Virve saattaa olla poikkikselle mielenkiintoinen kesäkokemus. Tietää vieläpä, että toinen lähtee syksyllä pois Suomesta. Vähän vanhempi eronnut nainen, joka elänyt vuosia (liian) vähässä kontaktissa puolisonsa kanssa. Lisäksi hieman erikoinen persoona. Voi olla myös poikkiksen kaveriporukan puheenaihe.

Vierailija
11624/11626 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve on vaikuttanut viime aikoina hieman erikoiselta noissa videoissaan. Jotenkin aivan kuin olis eri sfääreissä, käy kierroksilla ja on vaan jotenkin höpsähtänyt. Yksin virnuillen laulaa, tanssii ja nauraa juostessaan. Häiritsevintä on, kun tämä kaikki kuvataan ja laitetaan someen. Jos näkisin tällaisen tädin tuolla jossain julkisilla paikoilla, niin todellakin kiinnnittäis huomiota.

Vierailija
11625/11626 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en uskaltaisi kyllä luottaa Virven ehkäisymetodiin ellen haluaisi isäksi. Huhuh.

Vierailija
11626/11626 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virve on vaikuttanut viime aikoina hieman erikoiselta noissa videoissaan. Jotenkin aivan kuin olis eri sfääreissä, käy kierroksilla ja on vaan jotenkin höpsähtänyt. Yksin virnuillen laulaa, tanssii ja nauraa juostessaan. Häiritsevintä on, kun tämä kaikki kuvataan ja laitetaan someen. Jos näkisin tällaisen tädin tuolla jossain julkisilla paikoilla, niin todellakin kiinnnittäis huomiota.

Niin... mulle ei ainakaan välity noista stooreista "onnellisuus", vaan nimenomaan korostunut tarve vakuuttaa kaiken olevan kunnossa ja itse asiassa paremmin kuin itsellä tai kellään koskaan. Stoorit ovat hengästyttävyyteen asti täynnä sykkimistä ja äärilaitatunteita, ja tätä ikään kuin perustellaan hyvinvoinnilla. Tekohymyn, epävireisen hoilaamisen ja vaivaannuttavan tanssahtelun takaa muodostuu vaikutelma, ettei henkilöllä todellakaan ole kaikki hyvin. Jos elämä ja arki olisi niin ihanan täydellistä aitoine elämyksineen, niin aikaa tuskin olisi sen kaiken jatkuvaan kuvaamiseen, editoimiseen ja postaamiseen. Tai vaikka olisi aikaa, niin tarvetta ei ainakaan. Yleensä oikeasti onnelliset ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset ei koe tarvetta vakuutella muita siitä, että kaikki on kaiken aikaa täydellistä. Tottakai saa iloita kivoista asioista jne, mutta ko.henkilön kohdalla kaikki menee jotenkin överiksi. Stoorit eivät kuvasta tätä hänen itsensä markkinoimaa "harvinaista positiivisuutta", vaan jotain täysin päinvastaista. Valitettavasti ainakin itselleni tulee lähinnä vaikutelma ristiriitaisesta, eksyneestä, keskenkasvuisesta, itsekkäästä ja julkisuudenkipeästä, todella toksisesta ihmisestä. En toivo hänelle mitään pahaa ja koko kuvio on vaan jotenkin tosi surullinen. En tiedä kuinka moni mielenterveyden ammattilainen katsoisi näitä postauksia ja ajattelisi, että siinäpä tasapainoinen ja hyvinvoiva ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11627/11626 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon edelliseen haluaisin vielä lisätä, että on ihmisen ikioma valinta julkisesti elämäänsä jakaa ja asioitaan avata. Jos kaikesta tietoisesti tekee julkista, niin silloin ohjaa myös näistä aiheista julkisesti keskustelemaan. Täällä on turha kenenkään pillastua, että miksi näistä postauksista puhutaan. Yksityistä elämää on halutessaan vallan helppo elää, vieläpä ilman yhtäkään google-osumaa. Keskusteluketjut voi välttää ihan siten, ettei postaa jokaista ajatustaan ja (aivo)pieraisuaan koko kansan nähtäville. Kyseinen some-ammattilainen tietää nämä asiat kyllä vallan hyvin, joten hänestä on turha leipoa minkäänlaista nettikiusaamisen uhria vain sillä perusteella, että cringe ig-sisältö aiheuttaa ymmärrettävästikin palstalla lisäkysymyksiä ja arvostelua. Hänen somesisältöjään tuskin kukaan seuraa nykyisin muun kuin huvin takia, mistään vihakampanjasta ei ole kyse, vaan lähinnä aidosta hämmennyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä