Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (11609)
Kauppareissulla vanhempien kanssa käyty. Cittarista tarttui pian parasta ennen alemunia, joita Virve kertoo, että pystyy säilyttämään jääkaapissa hyvänä vielä viikkoja parasta ennen päiväyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti noita Virven uusimpia storyja. Tämä nykyajassa on juuri pilalla, että voit joutua kenen tahansa videoon milloin tahansa.
Storyssa näkyy että Virven ympärillä on rinki tyhjiä paikkoja. Naurattaa ajatella että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Kauppareissulla vanhempien kanssa käyty. Cittarista tarttui pian parasta ennen alemunia, joita Virve kertoo, että pystyy säilyttämään jääkaapissa hyvänä vielä viikkoja parasta ennen päiväyksen jälkeen.
Tämä on kyllä ihan faktaa että säilyvät, ja puhutaan myös että ainakin joihinkin tarkoituksiin hieman vanhat kananmunat ovat leivonnassa parempiakin kuin aivan tuoreet. Mutta: Virven piti saada sitä ruokavarastoa tyhjennettyä eikä hamstrata lisää ja nyt pitäisi sitten 36 kananmunaakin syödä vielä kaiken muun päälle 🙄
Miten Virve saa noin viikoss syötyä 36 kanamunaa 😆 vetääkö kerralla kymmenen putkeen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi heillä ei saanut käydä kukaan kylässä?
Virve sanoi että koki sellaiset pintapuoliset kohtaamiset turhanpäiväisiksi, eikä jaksanut yhtään esim tervehtiä tai small talkia. Myöhemmin paljastui että oli tuohon aikaan päivittäin itkuinen ja masentunut.
Se on jännä miten helpolla Virve tuomitsee muita ihmisiä ja kohtaamisia turhanpäiväisiksi ja pintapuolisiksi ja sitten kuitenkin oma elämä on lähinnä shoppailua ja jotain Anssi Kelan yms mainstream artistien musiikin hoilotusta nuotin vierestä ilmaiskonserteissa. Aina hän toki korostaa että somessa näkyy vain pieni osa elämästä, mutta somen perusteella hän ei itsekään vaikuta erityisen syvälliseltä. Eksentriseltä kyllä ehkä siltä osin että esim. tekohymyvideot busseista ovat edelleen jotenkin käsittämättömän outoja.
En hetkeäkään usko että Virve nauttii yhtään musiikista. Jatsimiehen kanssa Virve oppi että musiikin harrastaminen ja kuuntelu ja keikoilla käyminen on jotenkin hienoa, ja nyt sitten tekee sitä koska se on mielestään hienoa. Aina suorastaan liikuttuu kun kadulla on joku päin mäntyä soittava katumuusikko ja mahtavaa upeaa fantastista oli kun joku kirjakaupassa tapaili sointuja instrumentilla josta Virve käytti sanaa pieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti noita Virven uusimpia storyja. Tämä nykyajassa on juuri pilalla, että voit joutua kenen tahansa videoon milloin tahansa.
Oon harkinnut tuota superterassin yhteislaulua, mutta nyt ei enää nappaa, jos hävikkikassialma on siellä aina kuvaamassa.
Mene ihmeessä ja pyydä yhteiskuva. 😃 Voit sitten tänne rapsata miltä Virve näyttää ja tuoksuu livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti noita Virven uusimpia storyja. Tämä nykyajassa on juuri pilalla, että voit joutua kenen tahansa videoon milloin tahansa.
Oon harkinnut tuota superterassin yhteislaulua, mutta nyt ei enää nappaa, jos hävikkikassialma on siellä aina kuvaamassa.
Mene ihmeessä ja pyydä yhteiskuva. 😃 Voit sitten tänne rapsata miltä Virve näyttää ja tuoksuu livenä.
"Tuoksuu livenä" 😂😂
Toi muiden ihmisten kuvaaminen on käsittämätöntä, varsinkin noiden kahden tanssivan naisen. Muut ovat sivuosanäyttelijöitä Virven elämän leffassa.
Oon harkinnut tuota superterassin yhteislaulua, mutta nyt ei enää nappaa, jos hävikkikassialma on siellä aina kuvaamassa.