Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (10198)

Vierailija
10181/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tuntematon Virve on? Hän on ollut julkisuudessa jo toistakymmentä vuotta. Blogannut, kirjoittanut kirjan, ollut esillä mediassa ja somessa, ollut kurssilla kouluttajana. Jopa osallistunut kansainväliseen puhekilpailuun ja voittanut sen. En oikein osaa nähdä tällaista ihmistä tuntemattomana, joka ei saisi kiinnostaa ketään.  Tuskinpa Virvekään on someen lähtenyt sillä ajatuksella, että toivottavasti kukaan ei saa kuulla hänestä.

Vierailija
10182/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tekee susta niin katkeran?

Olen ihan eri tyyppi, mutta mulla kyllä heittää vähän vihan puolelle havaita, miten Virve on vuosikaudet larpannut sairauksiaan ja valitellut miten yhteiskunta ja ihmiset ei ymmärrä hänen lamaannuttavaa matalaa ferritiiniä, utmattningssyndromaa, kuinka hänellä vie vuosia palautua uupumuksesta, lamaannuttavat polvikivut jotka estivät nousemasta pikkutalon yläkertaan eikä syytä löytynyt mistään, hirvittävät kuukautiset joihin ei saanut terveydenhuollosta apua, siis kaikkia niitä vaikeuksiaan jotka häntä kohtasi. Ja nyt on selvinnyt että kyseessä onkin vaan manipuloiva ja valehteleva kakkiainen. 🤣 Viime kuussa valiteltiin mysteerioireita ja sitten kadottiin pitkäksi aikaa netistä ja tässä kuussa on jo taas tulilla uudet silmiä särkevä jäätävä päänsärky joka ei helpota millään. Tosi mukava tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10183/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet havainnut, että petti jazz-miestään? Ja vaihtoi uuteen? Virve itse kertoi jättäneensä hänet ja jazzari olisi ollut tyytyväinen jatkamaan näin? 

Onko tämäkin valetta ja kuka sen todistaa? Tunnetko hänet henkilökohtaisesti?

Vierailija
10184/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet havainnut, että petti jazz-miestään? Ja vaihtoi uuteen? Virve itse kertoi jättäneensä hänet ja jazzari olisi ollut tyytyväinen jatkamaan näin? 

Onko tämäkin valetta ja kuka sen todistaa? Tunnetko hänet henkilökohtaisesti?

Kyllähän täällä monikin tietää Virven henkilökohtaisesti.  Täällä tiedetään jopa Virven vanhempien asunnon koko. 😁 Ja varmasti moni Virven tietävä lukee tätä ketjua, veikkaisin että esimerkiksi Virven ex-anoppi lukee tätä kääntäjän avulla, ainakin aiemmin varmaan jatsimieskin.

Virve itse kertoi tavanneensa kolme eri miestä Vietnamissa nettisivun kanssa ja kaikkien kanssa vietettiin paljon aikaa. Kahden kanssa myös yökyläiltiin, toisen luo jäi korviksetkin, annettiin kokovartalohierontaa, samassa sängyssä vietettiin yötä kuulemma sarjoja katsellen, Virvelle joku miehistä tarjoili jatkuvasti ravintolaillallisia joita nettiin kuvattiin.

Vierailija
10185/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^siis nettisivun kautta

Vierailija
10186/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntähän ei ole pakko seurata! Uskomaton 30 ihmisen Virven lynkkaus- ja arvosteluketju täällä. Miten on oman elämänne laita? Onnistuuko lentolippujen tilaus suit sait kielellä kun kielellä, oletteko itse vapaita lähtemään ja tekemään mitä milloinkin mieleen tulee, oletteko onnellisia? Virve on omassa omituisuudessaan kätevä emäntä, jolla on milloin mikäkin suorittava pakkomielle: lukea kirjoja, säästää, opetella kieliä, tienata, hamstrata miehiä tai kosmetiikkaa. Kiikkustuolissa on muisteltavaa ja elänyt hän on!

Hyvin onnistuu! Osaan myös pelata duolingoa, selailla instasta aforismeja, lueskella e-kirjoja. 

Vierailija
10187/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virveltä ei onnistu työnteko. Hän on syrjäytynyt. Ihmettelen ettei hae työttömyystukea, sehän olisi mojova lisä sijoituksiin. 

Vierailija
10188/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista suoraselkäisyyttä sinänsä V:ltä ettei laske esim. sen varaan että muuta eläkettä olisi ikinä saamassa kuin itse säästämäänsä rahaa. Voi kyllä olla ettei täällä kukaan muukaan mitään eläkettä saa, mutta positiivista että tuon hahmottaa että jos terveenä päättää olla kerryttämättä yhteisiä verovaroja, niin ei ole sitten tukiinkaan oikeutettu. Tietenkin on aikansa veronmaksajana ehtinyt toimia, mutta ilmeisesti loppuelämän suunnittelee olevansa työelämän ulkopuolella, joten arvostan että jättää tuet niitä oikeasti tarvitseville.

Vierailija
10189/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin Virvessä ärsyttää, niin usko manifestointiin, että universumi kyllä tuo hyviä asioita kun vain osaa pyytää ja rahatilannekin on vain mindsetistä kiinni. On kyllä tyhmiä ihmisiä köyhät ja sairaat kun eivät tajua manifestoida ja korjata ajatusmaailmaansa, voisi olla pian sijoituksissa miljoona (kruunua) kun vähän muuttaisi ajattelua.

Vierailija
10190/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virveltä ei onnistu työnteko. Hän on syrjäytynyt. Ihmettelen ettei hae työttömyystukea, sehän olisi mojova lisä sijoituksiin. 

Miten sitä voi hakea, jos ei ole työvoimapalveluiden käytettävissä?

Vierailija
10191/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä oleminen Suomessa vaatii niin paljon; tapaamisia, puhelinsoittoja, hakemuksia ja mahdollisesti koulutuksissa läsnä olemista, että ei onnistu maailmalta.

Vierailija
10192/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se onnistuvan monilta maahanmuuttajiltakin, tuet juoksevat vaikka oleillaan kotimaissaan, miksei siis myös Virveltä tai keltä tahansa suomalaiseltakin.

Vierailija
10193/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen ollut aina, tää ketju on pelkkää vihaseuraamista. Kun siitä huomauttaa, tulee joku nasevan napakka näpäytys vihaajilta, joka oikeastaan vaan osoittaa kuinka ikäviä ihmisiä he ovat.

Vierailija
10194/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen ollut aina, tää ketju on pelkkää vihaseuraamista. Kun siitä huomauttaa, tulee joku nasevan napakka näpäytys vihaajilta, joka oikeastaan vaan osoittaa kuinka ikäviä ihmisiä he ovat.

He ovat katkeria ihmisiä. Joku heidän omassa elämässään mättää. Virve on kaunis nainen. Se yksistään riittää hyvän miehen saamiseen.

Vierailija
10195/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut Virve itse tulla tänne ärhäkkäästi  itseään puolustamaan. 

Vierailija
10196/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ sen takia ei varmaan pärjääkään omillaan eikä ilman miestä. Pakokauhu iskee. Äkkiä pitää löytää joku, kuka tahansa. 

Vierailija
10197/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainnut Virve itse tulla tänne ärhäkkäästi  itseään puolustamaan. 

Olen seurannut Virven instaa pitkään. Tätä vauvakeskustelua vasta muutaman viikon. Minusta täällä on liikaa vihaa Virveä kohtaan.

Vierailija
10198/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve on syrjäytynyt työnvieroksuja. Hän ei vaan tajua sitä itse vaan luulee että kaikki on kateellisia. 

Vierailija
10199/10198 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat katkeria ihmisiä. Joku heidän omassa elämässään mättää. Virve on kaunis nainen. Se yksistään riittää hyvän miehen saamiseen.

Se riittää pinnallisen miehen saamiseen. Terveisin variksen nokka