Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (9490)
^ No oon tosiaan vaaleanruskeahiuksinen pullukka nainen, ja ehkä siksi olen onnistunut reissaamaan 60 maassa ilman että on tarvinnut pelätä seksuaalista väkivaltaa ym. 😄
Mä veikkaan että menee Japaniin. Tarpeeksi tylsä ja turvallinen ja pohjois-Japanissa on nyt lunta.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että menee Japaniin. Tarpeeksi tylsä ja turvallinen ja pohjois-Japanissa on nyt lunta.
Jatkoa: lisäksi on sanonut monesti että lähtee KAAKKOIS-Aasiasta. Ei siis lähde Aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Virve on käynyt Japanissa, ja hän sanoi nyt muuttavansa sellaiseen maahan, jossa ei ole ennen käynyt.
Olisko Pohjois-Korea? Nepali?
Hänellä ei ole yhtäkään talvivaatetta, putkahtaako hän lentokoneesta tyllihameessa lumen keskelle?
Vierailija kirjoitti:
Olisko Pohjois-Korea? Nepali?
Mikä saakelin Nepali?
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ei ole yhtäkään talvivaatetta, putkahtaako hän lentokoneesta tyllihameessa lumen keskelle?
Jotain pitkähihaista ja -lahkeista vaatetta on hankkinut, mutta mitään toppatakkia tai pipoa ei ole ainakaan näyttänyt. Eipä tuolla helteessä sellaisia varmaan myydäkään. Kai ajatteli ostavansa sitten samantien kun lentokone laskeutuu kohteeseen.
Olisin todella yllättynyt jos seuraava maa ei olisi vähintään reppureissaajien parissa suosittu kohde, uskon kyllä että on joku suht turistoitunut maa, sillä sellaisia Virve tuntuu suosivan. Olettaisin myös että suht edullinen maa, tai sitten Virvellä on kyllä pyörähtänyt aivan uusi kausi käyntiin jos ei ole.
Pistikö kukaan muu merkille että olisko ollut eilen kun Virve haaveili että jaksaisi syödä enemmän. Onkohan vauhtia vielä sen verran ettei ruokaa tee mieli tai sitä ei "ehdi" syödä, vai mistäköhän kyse? Tuntuu kyllä vaan niin epäkäytännölliseltä se 4h paastoikkuna jos sitä edelleen noudattaa, se on tosi lyhyt aika ahtaa itseensä kaikki päivän kalorit.
Huomasin myös että iso smoothie sai Virven haaveilemaan että jaksaisi syödä enemmän ja samoja kelasin. Jos/kun hoikistuu kovasti niin ei toki kerralla jaksa syödä niin paljoa, mutta tosi huonosti tuo kyllä sopii 4h ruokaikkunan kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun menisikin Japaniin. Mutta
Japani on liian kallis ja hieno Virvelle.
Lähtispä reilaamaan tmv. pitkälle juna- tmv. reissulle, kunhan ei nykytilassa sinne Venäjälle mistä on haaveillut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa: lisäksi on sanonut monesti että lähtee KAAKKOIS-Aasiasta. Ei siis lähde Aasiasta.
Aivan.. Epäilytti ja ihmetytti kyllä että Virve ihan yhtäkkiä jättäisi Aasian ja ostaisi kaukolennot. On kuitenkin niin iso kustannus.
Mä veikkaan seuraavaksi kohteeksi Bulgariaa tai Romaniaa.
Tänään kävi mielessä että mitä jos kohde olisikin USA tai Kanada :). Ei varmasti kyllä ole, lennot lienee kalliita ja hintataso muutenkin, mutta itse toivon että lähtisi Kaakkois-Aasian lisäksi myös koko Aasiasta vaihteeksi.
Hänhän sanoi että Bali tai Goa olisivat ennalta-arvattavia ja hän haluaa tehdä nyt jotain yllättävämpää. No en kyllä näkisi Virveä Goalla enkä tiedä Balistakaan. Mutta olihan paluu Bangkokin kapselihostelliinkin mitä tylsin vaihtoehto, yllättävä toki sinänsä ettei tullut mieleenkään että joku haluaisi "rentoutua" tuollaisessa paikassa rankan eromeiningin jäljiltä.
Siis kuka Virve? Putosin kärryiltä heti
Jotenkin kiusallista toikin että kuvaa toisten perhejuhlia noilla night marketeilla, ja yleensäkin tuntemattomia tanssimassa ja tekemässä ties mitä. Night marketien livemusiikkia jostain syystä rakastaa, mutta puolison varmaan aika paljon korkealaatuisemmat keikat ei kiinnostaneet. Makunsa toki kullakin.
Veikkkaan Nepalia, joku trävälleri varmaan vinkannut, maailman edullisin maa.
^ Veikkaan että et ole pieni vaalea nainen, jos koet asian epärelevanttina. Kummasti nimittäin herättää kaikenlaista huomiota maailmalla ja naisena nyt toki "saa" muutenkin pelätä seksuaalista väkivaltaa ym.