Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (7375)
Mielestäni blogissa on aivan liikaa (turhia) kuvia. Yksi tai kaksi kuvaa per asia/tuote/lärvi olisi parempi. Samoin noista opiskeluista ja omista tavoitteista sekä ahkeruudesta jauhetaan jatkuvasti. Huonompaan suuntaan on mennyt verrattuna muutaman vuoden takaiseen blogiin tai en vain koe, että saisin tästä nykyisestä juuri mitään "irti". Tykkään kuitenkin niistä uutuus/tulevien kosmettiikkatuotteiden esittelyistä.
Lukiokemian pänttäämisen jälkeenkään mitään kemiallisia aineita kohtaan ei ole oikein mitään mielipidettä tai kantaa
Vitun dillet :'D kyllä on elämää surkeaa kun lempibloggaajan blogi on muuttunut huonompaan suuntaan! Kiva eksyä näille sivuille vahingossa ja vielä peppukipeytyä, mut peppukipeydyn silti. :D mää en vaan ymmärrä teitä..
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:21"]
Virvellä on paha tapa kirjoittaa postauksia käyttäen liikaa lauseenvastikkeita tehden teksteistä vaikeaselkoisia. Argh.
[/quote]
Niinpä. Aivan sairaan rasittavaa. Johtuu varmaan siitä, kun hän on nyt (olevinaan) kovankin luokan kosmopoliitti-internazionaale.
Nim. "Inside the language industry vol. 674138"
[/quote]
Miten lauseenvastikkeet ja englanniksi oleva otsikointi liittyy yhteen? :D
No onneksi Virvessä ei ole mitään kateutta herättävää sentään. Se tästä vielä puuttuisi.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 04:14"]
Virven instagramin kuvaus kertoneekin kaiken: "Beautyholic living double life between Finland and Sweden. Gets high from cosmetics and isn't afraid to mix them. Beauty blogger with the brain. " Varsinkin tuo viimeinen lause. Ennenvanhaan hän oli avoimesti 'kosmetiikkahörhöbimbo'. Jännä, miten omakuva muuttuu noin. Itse ainakin koin myötähäpeää silloin kun ei meinannut ymmärtää lukion ykköskurssin/peruskoulun tasoista kemiaa.
[/quote]
ja sehän olis oikeesti beauty blogger with A brain.
[/quote]
Uusimman kuvauksen mukaan sillä ei ole enää ollenkaan (the) aivoja... tsjäääh...
mitäs fiiliksiä blogista muuton jälkeen hyvät palstalaiset? ;) todella kiinnostavaa nähdä, miten virve on saanut elevenin manageroitua suomeen. vähän pelottaa tuo kotikutoisuusmeininki että otetaanpa bloggaajat kääntämään tekstejä... nooh, uutta ja rohkeaa, saa nähdä, miten toimivaa! tuntuu, että virve on kuitenkin yrittänyt viime aikoina vetää enemmän kosmislinjaa eikä sitä "olen niin lahjakas ja inspiroiva" -linjaa. ehkä hän kypsyy bloggaajana! lueskelin vähän vanhoja postauksia ja voi että, ne olivat jotenkin niin paljon aidomman oloisia. keskustelua, vai onko tää jo ihan puitu aihe :D
Virve näyttää tätimäiseltä (K&T:mäiseltä) bannerin ja sivupalkin kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Virve näyttää tätimäiseltä (K&T:mäiseltä) bannerin ja sivupalkin kuvissa.
todellakin! olin tippua tuoliltani kun esittelytekstin yllä olevan kuvan. mekko ei istu vaan saa hänet näyttämään melko pönäkältä. ehkä hän on saanut toivoa lookia ja toivonut, että ei ainakaan sellaista että näytän siltä söpöltä pikkutytöltä jolta oikeesti näytän vaan sexyltä aikuiselta ja tää on sit lopputulos :D
http://www.vauva.fi/keskustelu/2447136/ostolakossa_bloggari_palkkasi_ve…
Tätä keskustelua käytiin viime perjantaina.
Minustakaan bannerin ja sivupalkin kuvat eivät ole onnistuneet. Bannerin kuvassa tyyli on kuin nelikymppisellä ja sivupalkin kuvassa mekko saa hänet näyttämään tukevalta, rintavalta keski-ikäiseltä tädiltä. Kuitenkin hän on oikeasti nätti, siro, nuorehko nainen, ja paremmalla stailauksella hänestä saisi varmasti upeita kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Minustakaan bannerin ja sivupalkin kuvat eivät ole onnistuneet. Bannerin kuvassa tyyli on kuin nelikymppisellä ja sivupalkin kuvassa mekko saa hänet näyttämään tukevalta, rintavalta keski-ikäiseltä tädiltä. Kuitenkin hän on oikeasti nätti, siro, nuorehko nainen, ja paremmalla stailauksella hänestä saisi varmasti upeita kuvia.
Virhe on kyllä aina ollut tyyliltään keski-ikäinen täti. Sirostakin olen erimieltä. Mutta ahkera ja mukava on!
Vierailija kirjoitti:
Virven instagramin kuvaus kertoneekin kaiken: "Beautyholic living double life between Finland and Sweden. Gets high from cosmetics and isn't afraid to mix them. Beauty blogger with the brain. " Varsinkin tuo viimeinen lause. Ennenvanhaan hän oli avoimesti 'kosmetiikkahörhöbimbo'. Jännä, miten omakuva muuttuu noin. Itse ainakin koin myötähäpeää silloin kun ei meinannut ymmärtää lukion ykköskurssin/peruskoulun tasoista kemiaa.
ja sehän olis oikeesti beauty blogger with A brain.
Nyt siellä näkyy lukevan "Beauty blogger with THE brain. ;)"
Ai edelleenkin vain yksi aivo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virven instagramin kuvaus kertoneekin kaiken: "Beautyholic living double life between Finland and Sweden. Gets high from cosmetics and isn't afraid to mix them. Beauty blogger with the brain. " Varsinkin tuo viimeinen lause. Ennenvanhaan hän oli avoimesti 'kosmetiikkahörhöbimbo'. Jännä, miten omakuva muuttuu noin. Itse ainakin koin myötähäpeää silloin kun ei meinannut ymmärtää lukion ykköskurssin/peruskoulun tasoista kemiaa.ja sehän olis oikeesti beauty blogger with A brain.
Nyt siellä näkyy lukevan "Beauty blogger with THE brain. ;)"
Ai edelleenkin vain yksi aivo?
ei vaan aivojen aivo. mut ei oo aivoa enää.
Pikku-Virve on löytänyt äidin vaatekaapista mustan juhlamekon ja yrittää esittää liian isossa mekossa aikuista.
Hölmö Virve.. meni paljastamaan osoitteensa, kun piti niin brassailla upealla asunnollaan. Mut mitäs minä mistään tiedän, kun olen vaan tällainen tyhmä kääntäjä. :/
Vierailija kirjoitti:
Hölmö Virve.. meni paljastamaan osoitteensa, kun piti niin brassailla upealla asunnollaan. Mut mitäs minä mistään tiedän, kun olen vaan tällainen tyhmä kääntäjä. :/
Tyhmä, ja näköjään kateellinenkin.
up