Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (7746)
Virve oli suunnitellut olevansa taifuunin ajan paastoamassa yksin kämpillä, kunnes ystävä laittoi viestiä että sateessa oli ihana kävellä. Tästä sit Virvekin tajusi että eihän sen sateen vuoksi tarvi olla kotona eristyksissä! Käsi ylös ne ketkä muistaa miten V linnoittautui Vallentunassa kotiin kun satoi vettä tai oli huono sää. No ihan kiva että tää uusi sydänystävä avartaa Virven maailmankuvaa, jatsimies ei sitä ilmeisesti ole ennen tehnyt.
Mä tajusin noi tyttöjen lelut kyllä niiksi meikeiksi...
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin noi tyttöjen lelut kyllä niiksi meikeiksi...
Mä ymmärsin seksileluiksi ja mietin et nyt on tmi. 🙈 Ehkä kuitenkin meinasi meikkejä?
Varmasti tarkoitti meikkejä ja hiuskäherrintä, mutta olipa taas mielenkiintoinen sanavalinta.
Vierailija kirjoitti:
Virve oli suunnitellut olevansa taifuunin ajan paastoamassa yksin kämpillä, kunnes ystävä laittoi viestiä että sateessa oli ihana kävellä. Tästä sit Virvekin tajusi että eihän sen sateen vuoksi tarvi olla kotona eristyksissä! Käsi ylös ne ketkä muistaa miten V linnoittautui Vallentunassa kotiin kun satoi vettä tai oli huono sää. No ihan kiva että tää uusi sydänystävä avartaa Virven maailmankuvaa, jatsimies ei sitä ilmeisesti ole ennen tehnyt.
Pelkästään Thaimaan sadekauden reippaamman kelin kokeneena (kaikki botskit peruttu ja olin jumissa saarella) en todellakaan lähtisi pihalle ja etsimään avoinna olevaa kahvilaa. Ei taas järki paljoa päätä pakota. Meinasko se jäädä tonne kahvilaan odottamaan että taifuuni tulee ja sit tuulen mukana lennellä himaan ja jos säilyy hengissä niin hehkuttaa onnellisena miten universumi taas antoi hyvää. Morjens.
Seksileluja ostettu ja niillä leikitty uuden frendin kanssa.