Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (7811)
Elämäänsä ja valintoihinsa tyytyväisen ihmisen ei ehkä tarvitse koko ajan vakuutella itselleen, että elää oikein. Niin kuin virve tekee. Eläisi vaan turhia analysoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Elämäänsä ja valintoihinsa tyytyväisen ihmisen ei ehkä tarvitse koko ajan vakuutella itselleen, että elää oikein. Niin kuin virve tekee. Eläisi vaan turhia analysoimatta.
Epävarmuus kyllä ilmenee Virvestä koko ajan. Jatkuvasti hakee vahvistusta sille että elämäntapansa on okei, mutta vaikka kuinka eri lähteistä kuulee että siinä ei ole mitään vikaa, niin ei silti pysty uskomaan siihen.
Virve sai ensimmäistä kertaa tänä vuonna ruisleipää, koska se oli tarjouksessa eurolla.
Mua on ruvennut aivan randomisti rasauttamaan tuo Virven viljelemä "kuola valuu" -hymiö, jolla se yrittää vakuuttaa ihmiset askeettisten ruokalöytöjensä herkullisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mua on ruvennut aivan randomisti rasauttamaan tuo Virven viljelemä "kuola valuu" -hymiö, jolla se yrittää vakuuttaa ihmiset askeettisten ruokalöytöjensä herkullisuudesta.
Sama!!! En tiedä miten siitäkin tuntuu välittyvän omahyväisyys.
"Keitettyä kukkakaalia 🤤" vai onko tämäkin syömishäiriön jäänteitä? Herkutellaan parsakaalilla ja pähkinöillä? Kerran vuodessa rakastamaansa ruisleipää kun oli alennuksessa...
Nyt ei oo muuten vähään aikaan ollut mitään sosiaalisia rientoja, pelkkiä introverttimeemejä.
Huvitti kun instassa oli huumorireels hyvin virvemäisestä ihmisestä jonka koko persoona perustuu siihen että hän käy VAIN syvällisiä keskusteluja ja small talk on turhaa ja huonoa 😆
Virvehullu is back! :D
Ei olekaan käynyt vähään aikaa ihmettelemässä ja analysoimassa virven elämää, kun on pitänyt kiirettä mm. sofian, meghanin, puuteripilven, tuksun yms. kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jauhaisit mielummin pakkomielteisesti siitä meghanista tai amberista tms. kuin virvestä.
Naurettavaa tää sun yksinäsi keskustelu ja peukuttelu.
Niin, tämä koko ketjuhan on tämän yhden kajahtaneen yksinään kirjoittama. Vastailee itselleen ja multipeukuttelee viestejään. Kumma tapaus, miten voi joku virve(kin) kiinnostaa noin pakkomielteisesti. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhaisit mielummin pakkomielteisesti siitä meghanista tai amberista tms. kuin virvestä.
Naurettavaa tää sun yksinäsi keskustelu ja peukuttelu.Niin, tämä koko ketjuhan on tämän yhden kajahtaneen yksinään kirjoittama. Vastailee itselleen ja multipeukuttelee viestejään. Kumma tapaus, miten voi joku virve(kin) kiinnostaa noin pakkomielteisesti. 🙄
Siinä on muuten jollakulla hommaa, kun aina välillä ilmestyy multialapeukuttelemaan viestejä 🤣 Kuitenkin yli 3000 viestiä ketjussa. Melkein enemmän hommaa kuin Virvellä siinä valokuvien poistourakassa, jonka avulla voi säästää kaksi euroa kuussa. Harmi kun peukuttelusta ei makseta.
Muakin naurattaa, että joku käy tässäkin ketjussa aina välillä väittämässä, että kaikki viestit on yhden ihmisen kirjoittamia ja sitten pitää iskeä kymmeniä alapeukkuja kaikkiin mahdollisiin viesteihin. Kai sekin on jonkinmoinen harrastus jos ei ole muutakaan elämää. Plus että Virven touhut tuntuvat taas tasapainoisemmilta kun tuo harhasekoilija käy muistuttamassa olemassaolostaan 😂
Ihan ohiksena, nämä ketjut eivät oikein taida sopia tosifaneille. Näissä keskustellaan kriittisesti ja käytetään välillä ronskiakin huumoria. Hehkutukset suoritetaan siellä henkilön somen kommenteissa, ei täällä.
Kertokaa miten voi sama tyyppi peukuttaa muka kymmeniä kertoja? Itsellä ei onnistu kuin kerran samalla laitteella. Ja vaikka voisikin, niin harva varmaan viittii. Mä ainakin uskon että täällä on muitakin kun vain yksi Virven touhuja ihmettelemässä, itseni lisäksi.
Ihmettelen eniten tämän ihmisen elämää vuosia seurattuani, kuinka vähän hän 'elää'. Elämä on tietenkin eri ihmisille eri asioita, mutta oikeasti, eihän hän 'tee mitään?' Hän ei myöskään ole yhtään kiinnostunut elämästä itsensä, tai oman sisäisen maailmansa ulkopuolella. Olen itse ihmisten suhteen hyvin varautunut, en todellakaan käy ravintoloissa ja tapahtumissa. Kuitenkin TEEN koko ajan jotakin! Uskon että Virvellä on jotain vikaa päässä. Anteeksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen eniten tämän ihmisen elämää vuosia seurattuani, kuinka vähän hän 'elää'. Elämä on tietenkin eri ihmisille eri asioita, mutta oikeasti, eihän hän 'tee mitään?' Hän ei myöskään ole yhtään kiinnostunut elämästä itsensä, tai oman sisäisen maailmansa ulkopuolella. Olen itse ihmisten suhteen hyvin varautunut, en todellakaan käy ravintoloissa ja tapahtumissa. Kuitenkin TEEN koko ajan jotakin! Uskon että Virvellä on jotain vikaa päässä. Anteeksi vaan.
Hänen tekeminen tuntuu olevan aina jotain itsensä kehittämistä, kuten sisäisen elämänsä parantamista tai kielen opiskelua. Onkohan hänellä muita harrastuksia joita tekee vain huvin vuoksi? Voi olla kyllä aika raskasta seuraa, tai sitten oon itse vaan liian erilainen.
Eikös Virve joskus sanonut ettei tee/lue/tapaa ihmisiä jos siitä ei ole mitään hyötyä. Eli ei tee mitään huvin vuoksi.
On kyllä hassua ajatella että tämä Virve on se sama ihminen joka ennen suorastaan eli kosmetiikkaa ja muuta turhaa varten.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hassua ajatella että tämä Virve on se sama ihminen joka ennen suorastaan eli kosmetiikkaa ja muuta turhaa varten.
No eikös tämä ole ihan samaa pakkomielteisyyttä, must-have kosmetiikka ja naamanpesuvälineet vain vaihtuneet must-have *lisäätähänmitävain*.
Kosmetiikkaa piti hamatrata, koska sillä sai naaman näyttämään hyvältä ja sisältöä blogiin, eli rahaa. Aleruokaa pitää hamstrata koska sillä säästää rahaa.
Raha on priority 1. Sitten hän kipuilee sisäisen ristiriidan kanssa, koska haluaa elämältä asioita, joita ei voi saada laittamalla rahan aina ykköseksi. Liekö tämä rahakeskeisyys edes itse valittu elämänarvo, vai joku ulkopuolelta opittu uskomus.
Kosmetiikankin kanssa siinä oli sama elementti eli halusi tietää kaiken ja tutkia kaikki, ja kokeilla kaikkea ja bonuksena kun sai ilmaiseksi. Äärimmäisyyksiin taipuvainen.
Päivän teema/ v*ttu 😂 Virve haluaa tietää miltä sinusta tuntuu kun v*tuttaa? No voihan v*ttu 😂😇
Tämä on niin totta 😆