Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7379)

Vierailija
321/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noista Virven jutuista paistaa sellainen ylimielinen asenne "eihän teillä köyhillä edes ole varaa ostaa selekosmetiikkaa, niin me heitellään teille vähän näitä armopaloja tuotteista mistä voitte vain unelmoida".

Vierailija
322/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että nyt tarjoavat ilmaista palautusta. Mites kun olen alkuperäisen paketin jo heittänyt pois, miten paketoin ton jumalattoman kokoisen rasian? Lisäksi oon autottomana sen jo kerran postista vaivoin raahannut kotiin, ei hirveesti huvita raahaaminen takas. Entä ne jotka on tietämättömiä tästä ja avaavat kalenterin vasta joulukuussa, kun avaa vikan luukun niin varmaan suurinta osaa tuotteista on tullut testattua? Mites se palautus sit? Mut hei pahoittelut, osta meiltä lisää niin saat -15% alennusta sun seuraavasta tilauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut blogissa mitään tästä kalenterigatesta? Onko siellä siis mainostettu kalenteria vai olenko vain sivuuttanut postauksen, koska en kalentereita osta.

Vierailija
324/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut blogissa mitään tästä kalenterigatesta? Onko siellä siis mainostettu kalenteria vai olenko vain sivuuttanut postauksen, koska en kalentereita osta.

Se postaus näkyy ekana Virven päivän suosituimmissa. "Tätä kalenteria et halua missata" tms.

Vierailija
325/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo aiemmin tullut tympeä olo koko blogista mutta nyt lopetan seuraamisen. Oon ennenkin aatellut, että milloin minkin tuotteen hehkutus on teatteria, mutta nyt tää kalenterihomma oli viimeinen pisara. Huh huh mitä ihmisten höynäytystä ja aliarvioimista!

Vierailija
326/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Selektiivinen kosmetiikka on kallista, on tullut selväksi.

Mutta jos kalenterin arvoksi hehkutetaa 500 euroa, ja kalenteri olisi vaikkapa ollut 100% kosmetiikkaa millaisena se on myyty, niin kyllä siihen olisi mahtunut yksittäispakattujen naamioiden oheen parikin täysikokoista seletuotetta +liuta keskihintaisia täyskokoisia tuotteita +mahdolliset matka- ja näytekoot. 

Nyt kalenteri on täyttä miniä ja näytettä siveltimiä myöten, täysikokoinen on vain OPIn alle 20€ maksava kynsilakka. 

Jo pelkästään sen hiton korun "hinnalla" olisi saanut pari 70 euron arvoista tuotetta. Siihen hintaan pitäisi irrota jotakin selepuoleltakin, ja jokaikinen kalenterin hankkinut olisi taatusti ottanut mieluummin vaikka selektiivisen vartalotuotteen + vaikka Guerlainin meteorites-puuterikuulat täysikokoisina kuin tuon rihkamakorun. Ihan näin vähittäismyyntihinnoista arvioituna, käsittääkseni niihinkin on laskettu kaupalle ihan ok kate.

Vierailija
327/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös palauttaa kalenterini, mutta laatikko tietenkin lähti jo pahvinkeräykseen. Vituttaa koko ostos!

Vierailija
328/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://eleven.fi/eleven-christmas-calendar-2017-joulukalenteri-arvo-500-eur-1

Näin jälkikäteen luettuna on kalenterin myyntisivu paljon viihdyttävämpi

Vierailija
329/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä tartuin Elevenin tarjoukseen jossa (muistaakseni) ostamalla 100€ arvosta tuotteita sai lisäksi näyte- ja minipaketin joka sisälsi 16 tuotetta mm. Baboria, Shiseidoa, Elizabeth Ardenia, Nuxea ym. Tuotteiden koot samaa tasoa kuin joulukalenterissa, ja kaikki tuli tilauksen yhteydessä kaupanpäällisenä.

Se oli ihan kiva diili.

Itse tilaus sisälsi kaksi normaalihintaista tuotetta: 110 €/ 18 tuotetta joista 2 täysikokoista ja -hintaista (Makeup storen iso luomiväripaletti ja Kailijumei-huulipuna). 

Päälle vielä 30 eurolla pikkusälää, naamioita yms. ja kas, 140 euroa maksanut kalenteri olisi ollut kasassa!

Jos olisi halunnut 500 euron kosmetiikkakalenterin, olisi puuttuvien 8 tuotteen ostamiseen ollut vielä melkein 400 euroa rahaa. Sillä rahalla olisi voinut muutama täysikokoinen tuote irrota jopa selepuolelta.

Mutta ehkä näiden näytteiden, mainoskassien ja rihkamakorujen haaliminen ja paketoiminen överisti on niin rankkaa puuhaa että tämä laskelma on totaalisen pielessä. :D

Vierailija
330/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://eleven.fi/eleven-christmas-calendar-2017-joulukalenteri-arvo-500-eur-1

Näin jälkikäteen luettuna on kalenterin myyntisivu paljon viihdyttävämpi

Noniin..

Vierailija
331/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tänään tullut lisäys tuohon kalenterin kuvaukseen :D

"6.11.2017: Huomioithan, että kalenterin takakannessa esitetyt tuotemerkit edustavat elevenin selektiivisen kosmetiikan yleistä valikoimaa. Löydät kalenterin sisältä kaikki sen takakannessa näkyvät merkit lukuunottamatta Cliniqueta ja Estée Lauderia. Kyseisten tuotemerkkien sijaan löydät kalenterista Yves Saint Laurent- ja Swiss Clinic -tuotteet. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli sinulla on kysyttävää kalenterista."

boldaukset mun.

Vierailija
332/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua koko hommaa... Mahtaa tuottaa tää joulukalenterihomma tappiota ko. firmalle...

Vierailija
333/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukalenterin myyntisivulta: "PS. Rakas joulupukki, täytä Instagram #elevenBeauty-tunnisteella merkityillä kuvilla, jotta mekin näemme, kuinka onnelliseksi joulukalenterimme on ihmiset tehnyt!"

*reps*

Vierailija
334/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 04:14"]

Virven instagramin kuvaus kertoneekin kaiken: "Beautyholic living double life between Finland and Sweden. Gets high from cosmetics and isn't afraid to mix them. Beauty blogger with the brain. " Varsinkin tuo viimeinen lause. Ennenvanhaan hän oli avoimesti 'kosmetiikkahörhöbimbo'. Jännä, miten omakuva muuttuu noin. Itse ainakin koin myötähäpeää silloin kun ei meinannut ymmärtää lukion ykköskurssin/peruskoulun tasoista kemiaa.

ja sehän olis oikeesti beauty blogger with A brain. 

with NO brain, on sanatarkka käännös

Vierailija
335/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin koko sisällön läpi etsien niitä seitsemää täyskokosta tuotetta, mutta niitä ei vain ole. Kaks yksittäispakattua kasvonaamiota, opin kynsilakka ja mario badescun kasvosuihke ovat ainoo "täysikokoiset" tuotteet - tiedä sitten onko yksittäinen naamio kuinka täysikokoinen.

Vierailija
336/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tätä myötähäpeää lukiessa virvelin sepustuksia ja puolusteluja blogissa saati tätä kaltsun tuotesivua:

https://eleven.fi/eleven-christmas-calendar-2017-joulukalenteri-arvo-50…

Kiva myös lukea Virven omasta blogista, että verrattuna hyvän myyntipäivän normimyyntiin, nosti Joulukalenteri Elevenin myyntiä peräti 1000 prosentilla. Mä en ikinä, en ikinä kertois mun edustaman firman normimyyntejä ym. mun henk.koht. blogissa.

Tykkäsin ennen kovasti Virven blogista, silloin kun oli vielä duunissa laivalla. Nyt tää touhu on mennyt aivan pähkähulluks, ja kaikesta paistaa läpi iso fuula ja toisaalta amatööriys.

P.S. Hänhän oli vähän aikaa sitten ottamassa lopareita Eleveniltä? Vois tehdä hyvää se plus paluu maan pinnalle.

Vierailija
337/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

339:  5. täysikokoinen on varmaan se kassi ja 6. koru. Yksi puuttuu. 

Vierailija
338/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuo joulukalenteri siis maksoi? Arvo on joo 500 eur (in your dream, lolleris...), mutta millä hinnalla eleven myi tuota sivuillaan? Hintaa ei enää, kun tuote on loppuunmyyty.

Vierailija
339/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemäs on sitten se pinssi!

Vierailija
340/7379 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin koko sisällön läpi etsien niitä seitsemää täyskokosta tuotetta, mutta niitä ei vain ole. Kaks yksittäispakattua kasvonaamiota, opin kynsilakka ja mario badescun kasvosuihke ovat ainoo "täysikokoiset" tuotteet - tiedä sitten onko yksittäinen naamio kuinka täysikokoinen.

Täysikokoisia ovat näiden lisäksi PINSSI, KANGASKASSI ja RANNEKORU. 😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi