Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (11296)

Vierailija
11161/11296 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy Jatsimiehen instassa (enää?) vain sen etunimi sukunimi? :/ 

Katso sitä nimimerkkiä ja lue vaikka hitaasti ääneen englanniksi lausuen 😆 

Miks ei vaan voi kirjoittaa sitä tänne? Ei kaikki tiedä jatsimiehen nimeä.

Vähän yksityisyydensuojakysymys. Virve on halunnut profiloitua julkisuuden henkilöksi jo sieltä blogista ja kirjanteosta lähtien, joten hänen elämäänsä sopii ruotia netissä melko vapaasti. Vaikka voi vaikuttaa että vauvalla eletään kuin pellossa, niin täällä on kuitenkin ollut tapana ettei ruodita esimerkiksi julkkiksen lapsia tai vaikkapa Virven veljeä ja hänen perhettään, vaikka joku nämä tyypit tuntisikin. Entinen aviomies menee vähän samaan kastiin, varsinkin kun juuri tuli selväksi tätä jatsimies taitaa haluta kuuluttaa ettei todellakaan halua itseään yhdistettävän eksäänsä.

Kaikki tietävät kuitenkin hänen sukunimensä, joten jos joku haluaa muusikon tuotantoon tutustua niin googlaamalla esim. swedish musician saxophone + sukunimi voi löytyä :). Mutta samaa mieltä että enemmät ruotimiset voi täällä jättää väliin.

Siis se instatili löytyy tällä, mutta eipä siellä mitään kiinnostavaa ole, ellei sitten tosiaan ole kiinnostunut hänen musakuvioistaan.

Vierailija
11162/11296 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnosti nimeä enemmän se sanaleikki tms, mistä täällä puhuttiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11163/11296 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnosti nimeä enemmän se sanaleikki tms, mistä täällä puhuttiin. 

Vapautettu mies.

Kerrassaan hulvatonta.

Vierailija
11164/11296 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, ai hitto. Jatsimies on nyt orjuudesta vapautettu mies. 🤣 Virve taisi roikkua jatsimiehessä niin kauan kuin vain taloudellisesti hyötyi vaikka suhde kuihtunut aikoja sitten. Ehkä ero olikin jatsimiehen aloite. Siitäkös Virve kimpaantui ja f uck you raikas karaokehuoneessa ja tinder lauloi. Suomeen piti päästä hankkimaan uutta poikkista kuluja jakamaan ja kenestä voi hyötyä taloudellisesti. Suomeen tultiin muka läheisten auttamisen varjolla, mutta todellisuudessa Virve tuli auttamaan vain itseään taloudellinen hyötymistarkoitus mielessä.

Kyllä. Virve on työkyvytön parasiitti. Maksattaa elämänsä random tinder-hoidoilla ja ikääntyvillä vanhemmillaan.

On siinä kanssa sankari. 

Vierailija
11165/11296 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve vaan harjoittaa sitä maailman vanhinta ammattia 

Vierailija
11166/11296 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla taas kaksisuuntaisen vauhtivaihe alkamassa. 

Vierailija
11167/11296 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän yksityisyydensuojakysymys. Virve on halunnut profiloitua julkisuuden henkilöksi jo sieltä blogista ja kirjanteosta lähtien, joten hänen elämäänsä sopii ruotia netissä melko vapaasti. Vaikka voi vaikuttaa että vauvalla eletään kuin pellossa, niin täällä on kuitenkin ollut tapana ettei ruodita esimerkiksi julkkiksen lapsia tai vaikkapa Virven veljeä ja hänen perhettään, vaikka joku nämä tyypit tuntisikin. Entinen aviomies menee vähän samaan kastiin, varsinkin kun juuri tuli selväksi tätä jatsimies taitaa haluta kuuluttaa ettei todellakaan halua itseään yhdistettävän eksäänsä.

Kaikki tietävät kuitenkin hänen sukunimensä, joten jos joku haluaa muusikon tuotantoon tutustua niin googlaamalla esim. swedish musician saxophone + sukunimi voi löytyä :). Mutta samaa mieltä että enemmät ruotimiset voi täällä jättää väliin.

Siis se instatili löytyy tällä, mutta eipä siellä mitään kiinnostavaa ole, ellei sitten tosiaan ole kiinnostunut hänen musakuvioistaan.

Niin, se on hänen julkinen työtilinsä. Virvehän kertoi senkin että jatsimies ei perusta somettamisesta mutta perusti sellaisen kun taiteilijoilla työtili vähän niin kuin kuuluu olla - mainoksena ja portfoliona. 

Vierailija
11168/11296 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla taas kaksisuuntaisen vauhtivaihe alkamassa. 

Pitää välillä ostella ja kerryttää omaisuutta että pääsee sitten taas kauden tai maan vaihtuessa heittämään roskikseen👌

Vierailija
11169/11296 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on hänen julkinen työtilinsä. Virvehän kertoi senkin että jatsimies ei perusta somettamisesta mutta perusti sellaisen kun taiteilijoilla työtili vähän niin kuin kuuluu olla - mainoksena ja portfoliona. 

Virve on aina jotenkin piirtänyt jatsimiehestä kuvaa vähän yhden asian tylsämielisestä pillipiiparista. Itse asiassa jatsimiehellä on paljonkin muita kiinnostuksenkohteita. Hän on koulutettu PT ja tykkää treenata ja syödä terveellisesti ja vähän tällaisia hyvinvointiskenen juttuja. Kropan huoltamisen lisäksi hän on kiinnostunut myös mindfulnessista. Ainakin Virven mukaan hän myös opiskeli jotain koodaushenkistä. Hyvinkin monialainen tyyppi siis kyseessä. 

Vierailija
11170/11296 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah, ai hitto. Jatsimies on nyt orjuudesta vapautettu mies. 🤣 Virve taisi roikkua jatsimiehessä niin kauan kuin vain taloudellisesti hyötyi vaikka suhde kuihtunut aikoja sitten. Ehkä ero olikin jatsimiehen aloite. Siitäkös Virve kimpaantui ja f uck you raikas karaokehuoneessa ja tinder lauloi. Suomeen piti päästä hankkimaan uutta poikkista kuluja jakamaan ja kenestä voi hyötyä taloudellisesti. Suomeen tultiin muka läheisten auttamisen varjolla, mutta todellisuudessa Virve tuli auttamaan vain itseään taloudellinen hyötymistarkoitus mielessä.

Kyllä. Virve on työkyvytön parasiitti. Maksattaa elämänsä random tinder-hoidoilla ja ikääntyvillä vanhemmillaan.

On siinä kanssa sankari. 

Nyt on kyllä nurinkurinen käsitys. Hänhän on rahansa tehnyt ja hoitaa varallisuuttaan. Jos henkilö ei tee samanlaisia valintoja työn suhteen kuin kaikki muut niin Suomessa saa lokaa niskaan urakalla. 

Vierailija
11171/11296 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä kanssa sankari. 

Nyt on kyllä nurinkurinen käsitys. Hänhän on rahansa tehnyt ja hoitaa varallisuuttaan. Jos henkilö ei tee samanlaisia valintoja työn suhteen kuin kaikki muut niin Suomessa saa lokaa niskaan urakalla. 

Se ei vielä tee ihmisestä vastuullista, että on tili täynnä omalla työllä tehtyä rahaa. Vastuullista olisi käyttää sitä rahaa itsensä elättämiseen ja ehkäpä jopa muiden hyväksi sen sijaan että maksattaa elämänsä muilla.

Vierailija
11172/11296 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen kyllä Virven tekemiä alelöytöjä. En oo ikinä ite nähnyt esim leipäpussia 20 sentillä. Kaikissa kaupoissa missä mä oon käynyt (myös Lidlissä) päiväystuotteet on tyyliin max 30% alennuksessa vaikka päiväys olisi myyntipäivänä.

Vierailija
11173/11296 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ikuisuusaihe Virve-keskusteluissa että kuinka eettistä joku sijoituksilla eläminen sitten lopulta on, mutta lain mukaan toki on täysin ok että varallisuutta työllä tai muilla keinoin haltuunsa saanut ihminen saa sen sijoittaa ja sitten vaikka täysin joutilaana ja yhteiskuntaan mitenkään osallistumatta jatkaa omaisuutensa kasvattamista.

Virvekin selvästi aiemmin teki hullun lailla töitä ja sitten uupuikin, ja nykyään sitten lähinnä vieroksuu kaikkia velvoitteita. Useimpia täällä varmaan ärsyttääkin se että ensin on (täysin vapaaehtoisesti) järjettömällä työmäärällä ajettu itsensä aivan piippuun ja nyt sitten ei kyetä mihinkään muuhun kuin itsensä ajatteluun ja omaisuuden sairaalloiseen vaalimiseen, siis jopa niin että maksatetaan omia ruokia vanhemmillaan tai hyödynnetään ilmaisia majoituksia puolituttujen luona (ilman vastavuoroisuutta tottakai). Selvästi 20 sentin leipäpussit ovat Virvelle aidosti joku elämän suola, eipä siinä, mutta surullinen olo lähinnä hänen puolestaan kun ei varmaan ikinä tule tajuamaan että joskus myös antaessaan saa ja elämässä voisi olla muutakin sisältöä kuin senttien laskeminen ja Roope Ankkamainen omaisuuden päällä istuminen. 

Vierailija
11174/11296 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen kyllä Virven tekemiä alelöytöjä. En oo ikinä ite nähnyt esim leipäpussia 20 sentillä. Kaikissa kaupoissa missä mä oon käynyt (myös Lidlissä) päiväystuotteet on tyyliin max 30% alennuksessa vaikka päiväys olisi myyntipäivänä.

Omassa lähikaupassa (Alepa) on välillä todella hyviä hävikkitarjouksia. Joskus saanut kolme hyvää valkosipulia 10 sentillä. Joku Fazerin paperipussileipä 80 senttiä. Paras löytö on ollut S-marketista useampi kilo banaaneja (sellainen iso laatikko) parilla eurolla. 

Vierailija
11175/11296 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas kestä yhtään tuota Virven täysin nuotio vierestä laulamista. Yksinkertaisetkaan suomenkieliset kappaleet ei vaan osu nuottiin. Aivan järkyttävää kailottamista ilmaisilla festareilla eilen, lisäksi kävi ilmi, että syksylle on uusia suunnitelmia!?

Vierailija
11176/11296 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas kestä yhtään tuota Virven täysin nuotio vierestä laulamista. Yksinkertaisetkaan suomenkieliset kappaleet ei vaan osu nuottiin. Aivan järkyttävää kailottamista ilmaisilla festareilla eilen, lisäksi kävi ilmi, että syksylle on uusia suunnitelmia!?

Oli tapahtumassa jossa oli nuotio ja lauloi sen vieressä? Tämäkö ärsytti?

Vierailija
11177/11296 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣 henkilökohtaisesti olen suunnilleen samaa mieltä, että on vaan jotenkin tosi epäkohteliasta laittaa muita kuuntelemaan omaa laulua jos ei osaa laulaa. 

Kyllä olen sitä mieltä mitä täällä on sanottu että musiikki kuuluu kaikille ja ilman muuta kaikki saa osallistua yhteislauluihin. Mutta hyvään käytökseen kuuluu osata kuratoida asioita. Ilmavaivatkin kuuluu kaikille, mutta ei kuulu hyviin tapoihin laittaa muita niitä kuuntelemaan. 🤣

Joo anteeksi, älkää ottako liian vakavasti. 😆 Enkä ole edes nähnyt tätä viimeisintä. Mutta muistan ne Virven vanhat videot, joita saattoi vielä tulla kymmenittäin sitä älämölölaulua. En koskaan oikein ymmärtänyt, onko hän vaan niin ylpeä tuotoksistaan vai niin minäkeskeinen ettei ajattele mikä muita saattaisi kiinnostaa tai kiduttaa. Vai eikö ylipäätään ymmärrä edes koko asiaa. 

Vierailija
11178/11296 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣 henkilökohtaisesti olen suunnilleen samaa mieltä, että on vaan jotenkin tosi epäkohteliasta laittaa muita kuuntelemaan omaa laulua jos ei osaa laulaa. 

Kyllä olen sitä mieltä mitä täällä on sanottu että musiikki kuuluu kaikille ja ilman muuta kaikki saa osallistua yhteislauluihin. Mutta hyvään käytökseen kuuluu osata kuratoida asioita. Ilmavaivatkin kuuluu kaikille, mutta ei kuulu hyviin tapoihin laittaa muita niitä kuuntelemaan. 🤣

Joo anteeksi, älkää ottako liian vakavasti. 😆 Enkä ole edes nähnyt tätä viimeisintä. Mutta muistan ne Virven vanhat videot, joita saattoi vielä tulla kymmenittäin sitä älämölölaulua. En koskaan oikein ymmärtänyt, onko hän vaan niin ylpeä tuotoksistaan vai niin minäkeskeinen ettei ajattele mikä muita saattaisi kiinnostaa tai kiduttaa. Vai eikö ylipäätään ymmärrä edes koko asiaa. 

En kattonu äänillä noita videoita enkä osaa Virven laulutaitoon ottaa kantaa, mut oon kyllä vähän eri mieltä siitä että ”jos ei osaa laulaa niin ei  ole kohteliasta muita sun nuotin vierestä laulamiselle altistaa”. Helvetin hienoa, että uskaltaa laulaa. Ja tollasessa yleisötapahtumassa jossa musiikki pauhaa muutenkin niin eipä sieltä nyt kovasti jonkun yksittäisen henkilön ääni häiritsevästi muiden korville varmaan kantaudu. 
Itehän en osallistu edes onnittelulauluihin kuin suuta liikuttamalla, koska en kehtaa kun en omasta mielestä osaa.

Vierailija
11179/11296 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua oikeasti ärsyttäisi paljon jos olisin katsomassa keikkaa ja korvan vieressä kailottaisi joku Virve tai muu.

Vierailija
11180/11296 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kattonu äänillä noita videoita enkä osaa Virven laulutaitoon ottaa kantaa, mut oon kyllä vähän eri mieltä siitä että ”jos ei osaa laulaa niin ei  ole kohteliasta muita sun nuotin vierestä laulamiselle altistaa”. Helvetin hienoa, että uskaltaa laulaa. Ja tollasessa yleisötapahtumassa jossa musiikki pauhaa muutenkin niin eipä sieltä nyt kovasti jonkun yksittäisen henkilön ääni häiritsevästi muiden korville varmaan kantaudu. 
Itehän en osallistu edes onnittelulauluihin kuin suuta liikuttamalla, koska en kehtaa kun en omasta mielestä osaa.

Luepas nyt ennen kuin kommentoit. Nimenomaan sanottiin että totta kai kaikki saa laulaa yhteislauluja, sehän on niiden idea. Kommentti nyt liittyi lähinnä siihen, että miksi ihmeessä sitä älämölölaulua pitää vielä tallentaa ja julkaista kaksikymmentä videota peräkkäin sitä älämölöä seuraajien iloksi. 

Virve laulelkoot sydämensä kyllyydestä niissä karaokehuoneissa, sitä vartenhan ne on tehty.